Beoordelingen Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Anke uit: Heerenveen

07-11-2017
5,2

Ervaring met: Keukens

Het voortraject ging goed. De plaatsing op zich ook alleen was niet alles in orde (beschadigde keukenkastjes, beschadigingen afzuigkap en een niet goed werkende koelkastdeur). Er wordt totaal geen actie ondernomen ook niet na bellen en mailen. We horen gewoon helemaal niets meer. Zeer slechte service en heel klantonvriendelijk. Nu wij niks meer horen rest ons niets anders dan de openstaande punten door een andere keukenzaak te laten oplossen. Rekening uiteraard naar Concordia.

Jos uit: Steenwijk

19-09-2017
5,2

Ervaring met: Keukens

Le mans kast te breed waardoor grepen tegen elkaar aan liepen. Er is nu een smallere kast geplaatst. Erg jammer, is voor mij een beginnersfout!!
Tijdens aankoopproject hebben we de kleur aangepast, hierdoor zijn er verkeerde grepen besteld en de boringen aangebracht wat niet de bedoeling was. We hebben gevraagd of alleen de kleur was aangepast op de nieuwe offerte wat bevestigd werd. Wij hebben verzuimd om weer de gehele offerte te checken, onze fout. Dit had echt anders opgelost moeten worden. We hebben nu alternatieve grepen, maar niet onze keus. Al met al is het niet allemaal gelopen zoals het hoort. Afgesproken week van plaatsen is niet goed gecommuniceerd, daar moesten we zelf achteraan.

H uit: Harlingen

20-07-2017

Ervaring met: Keukens

Prima advies een rustige uitleg over de mogelijkheden bij aankoop keuken .Afspraken worden nagekomen. Kortom Concordia fijn om zaken mee te doen .Keuken is keurig geplaatst zijn zeer tevreden .

H uit: Harlingen

12-07-2017

24-06-2017
7,3

We zijn erg tevreden over ons kookeiland en het meedenken van van der Woude

stef uit: Lemmer

08-06-2017
4,7

Ervaring met: Keukens

De volgende zaken liepen niet goed:
- Bij plaatsing van de keuken bleek de inductiekookplaat niet in de keramische plaat verzonken te kunnen worden. Dit was wel de afspraak.
- Bij plaatsing had men de verlichtingskoof niet meegenomen. Moest men apart voor terugkomen.
- Beschadiging op de keramische plaat, mogelijk gebeurt tijdens het monteren van de koof.
- De pannen voor inductie hebben wij nog steeds niet. We zijn nu bijna 2 maanden verder. Heb hierover gebeld maar nog steeds niets. Zou toch makkelijk per koerier gebracht kunnen worden.
- Nu al 2 keer een afspraak voor het plaatsen van de glazen achterwand en spatstrip moeten verplaatsen.
1x werd ik een dag van te voren gebeld dat het niet kon en de 2e keer had ik een afspraak gemaakt met de receptie waarvan de planning niks af bleek te weten.
Al met al een hoop gedoe. Je zou toch een betere service verwachten bij de aankoop van een keuken van ongeveer 24.000 euro.

wytske uit: vegelinsoord

19-05-2017
7,3

Ervaring met: Keukens

goed in de aanloop naar de verkoop

Aafke uit: Emmeloord

02-05-2017