Beoordelingen Compendium Geneeskunde

• Overzichtelijkheid 8,7
  • Prijs/kwaliteitverhouding 8,3

Marieke uit: Maastricht

27-10-2017

De voortgangstoets was voor mij al langer een struikelblok en tijdens het studeren zag ik vaak door het bos de bomen niet meer. Zoveel stof om te studeren en alles leek belangrijk. Al vaker dacht ik dat het toch handig zou zijn als ik een samenvatting zou hebben van al die uitgebreide leerstof! Toen jullie het compendium geneeskunde uitbrachten, heb ik geen seconde getwijfeld en de boeken onmiddellijk aangeschaft. Door de hulp van jullie studieboeken ben ik gestructureerder aan de slag kunnen gaan en zag ik mijn resultaten stijgen! Dit heeft er mede toe geleid dat ik in september ben kunnen afstuderen. Daarom: oprecht bedankt om dit initiatief op te starten en zoveel studenten te helpen!

Pim uit: Maastricht

27-10-2017

Beste aankoop ooit. In heel het boek is een steeds gelijk en overzichtelijk format gebruikt voor de basiskennis en veel ziektebeelden. Bijna elke casus en poli bereid ik voor via de boeken.

Anna uit: Nijmegen

27-10-2017

Vier maanden geleden heb ik Compendium aangeschaft voor de voorbereiding van de VGT. Nu merk ik ook dat de boekenreeks erg handig is bij de voorbereiding van de coschappen. Een echte aanrader dus voor tijdens je bachelor en je master!

Patty uit: Den Bosch

17-04-2017
6,7

Pomme uit: Maastricht

15-04-2017

Enorm handig, overzichtelijk en duidelijk geschreven. Kort maar krachtig waardoor je niet hele lappen tekst hoeft te bestuderen maar op een korte manier de kern van het onderwerp kan begrijpen.
Duidelijk gestructureerd door het gebruik van een zelfde opzet tussen alle hoofdstukken.

14-04-2017
7,0

Compendium is een handig naslagwerk, maar kan niet gebruikt worden als primaire bron. Daarvoor is het te veel een samenvatting en is niet alles 100% correct. Echter, om snel wat op te zoeken of als voorbereiding oo de VGT is het zeker handig.

Julia uit: Maastricht

18-01-2017

Handige boeken met een duidelijk overzicht! Dat is heel fijn! Soms mis ik wat diepgang bij bepaalde onderwerpen. Misschien is het mogelijk om een link naar filmpjes (youtube o.i.d.), die nagekeken en gevalideerd zijn, aan te raden bij bepaalde onderwerpen. Over het algemeen makkelijke boeken om doorheen te komen en zeker een uitbreiding op je kennis!

18-01-2017

Erg overzichtelijke boeken, alleen jammer van de fouten in de eerste druk.

Iris uit: Maastricht

13-01-2017

Ik vind het echt super fijn om te hebben, een handige samenvatting om het overzicht te kunnen bewaren!

Heda uit: Groningen

31-12-2016