Beoordelingen Compendium Geneeskunde

17-04-2017
6,7

Pomme uit: Maastricht

15-04-2017

Enorm handig, overzichtelijk en duidelijk geschreven. Kort maar krachtig waardoor je niet hele lappen tekst hoeft te bestuderen maar op een korte manier de kern van het onderwerp kan begrijpen.
Duidelijk gestructureerd door het gebruik van een zelfde opzet tussen alle hoofdstukken.

14-04-2017
7,0

Compendium is een handig naslagwerk, maar kan niet gebruikt worden als primaire bron. Daarvoor is het te veel een samenvatting en is niet alles 100% correct. Echter, om snel wat op te zoeken of als voorbereiding oo de VGT is het zeker handig.

Julia uit: Maastricht

18-01-2017

Handige boeken met een duidelijk overzicht! Dat is heel fijn! Soms mis ik wat diepgang bij bepaalde onderwerpen. Misschien is het mogelijk om een link naar filmpjes (youtube o.i.d.), die nagekeken en gevalideerd zijn, aan te raden bij bepaalde onderwerpen. Over het algemeen makkelijke boeken om doorheen te komen en zeker een uitbreiding op je kennis!

18-01-2017

Erg overzichtelijke boeken, alleen jammer van de fouten in de eerste druk.

Iris uit: Maastricht

13-01-2017

Ik vind het echt super fijn om te hebben, een handige samenvatting om het overzicht te kunnen bewaren!

Heda uit: Groningen

31-12-2016
7,3

Kelly uit: Eindhoven

29-12-2016

Een hele fijne reeks met een duidelijk overzicht van alle specialismen! Ideaal om vlug even wat op te zoeken of ter voorbereiding van je toetsen!

Lisa uit: Eindhoven

28-12-2016

Je krijgt heel veel studiemateriaal voor de prijs. Dit is informatie die normaal in 10 verschillende boeken staat. Dit maakt het de ideale aanvulling op de studie

Laurentiene uit: Groningen

28-12-2016

Ik heb de boekenreeks voor m'n verjaardag gekregen. Super overzichtelijk en handig bij de VGT. Precies wat ik miste! Had het ook goed kunnen gebruiken tijdens m'n bachelor! Ik zou het daarom ook aan iedereen aanraden!