Beoordelingen Comfort Fauteuils

• Plaatsing / montage / levering 9,5
  • Garantie / nazorg 9,2

Rouleaux uit: Venlo

09-12-2017

we hebben ze net maar zijn uiterst tevreden

H.P.M.van Baal uit: Nijmegen

08-12-2017

Zeer goed advies en zeer veel keus en de afspraken komt men na en de stoel goede aankoop zit perfect.

Hugo Peeters uit: Hoevenen

06-12-2017

Vorige zaterdag zonder afspraak bij de toonzaal in Sittard aangekomen. Zeer vriendelijk onthaal mét koffietje en dan een deskundige uitleg over de verschillende mogelijkheden voor de sta-op-stoel waar we, dringend, naar op zoek waren. Dankjewel Peter voor je aan de noden aangepaste, NIET opdringerige en op verkoop uitzijnde, uitleg. Uiteindelijk, wegens de hoogdringendheid, zelfs een toonzaalmodel "meegekregen". Super service ! Tot in februari ! ;-)

Fam Jacobs uit: Eindhoven

03-12-2017
9,7

En alweer hier terechtgekomen, voor inmiddels de derde stoel. En alwéér bedankt voor de betrokkenheid, inzicht en geduld!! Daardoor tot de goede keus kunnen komen. Wat een genot! Zelfs onze zoons (twintigers) kijken na een werkdag thuis gekomen, er naar uit, om in deze stoelen te ontspannen en tot rust te komen. Zij vinden de stoelen mooi genoeg voor in hun eigen interieur, als zij eigen woonruimte hebben, zeiden ze al. Voor service - één keer nodig geweest 'zijn wij heel tevreden. Snel verholpen en voor goede uitleg klop je niet vergeefs aan. Laat je niet misleiden door de bescheiden ogende showroom. Dan doe je jezelf echt tekort, dat zou jammer zijn.
Alleen jammer, dat we onlangs pas merkten (ondanks eerdere aankopen), dat je hier ook een review kunt plaatsen. Anders hadden we dat veel eerder gedaan!

henri vaessen uit: eindhoven

30-11-2017

zeer fijne uitleg en ze doen wat ze beloven

Biek van Nieuwenborg uit: Sittard

28-11-2017
8,2

Eindelijk iemand [Peter] die luisterde. En Luisterde en daarna met een advies kwam. Ja ik wil iedereen adviseren bij deze zaak aan te gaan.
Biek van Nieuwenborg

Engelen uit: Herkenbosch

28-11-2017
8,2

Super service. Zeer uitgebreide uitleg over de diversiteit van de stoelen. Persoonlijke aandacht

Richard Deters uit: Tilburg

26-11-2017

Na bij de concurrent Prominent een staop stoel te hebben uitgezocht was de prijs over de 5.000.00 euro.Toen maar gauw naar Sittard gereden naar COMFORT-FAUTEUILS .
Daar werden we allervriendelijkst ontvangen door Peter.
Na wat sta op stoelen geprobeerd te hebben en zelfs nog een stoel uit het magazijn gehaald te hebben was de keuze gevallen op een showroom model.
De kleur was goed de stoel was goed foto gemaakt even terug naar Landgraaf voor overleg met partner van mijn moeder.
Aankoop prijs was ook meer dan oke want daar konden we bij COMFORT-FAUTEUILS vier staop stoelen voor kopen en bij de concurrent maar een.
Beslist tot aankoop van de gekozen stoel en terug naar Sittard voor aankoop en ophalen.
In Sittard aangekomen is de stoel nog even nagekeken door Peter,ingepakt en achter in mijn auto gelegd.
Arme man had het de hele dag al druk en nog niks gegeten of kunnen drinken toen wij de stoel om 16.00 uur ophaalden.
PETER hartelijk bedankt voor de goede zorgen van je en ook namens mijn moeder van 81.
Ze is er hartstikke blij mee en zit er na de eerste aankoopdag dan ook vorstelijk in.
COMFORT-FAUTEUILS IS DAN OOK DE ZAAK WAAR JE MOET ZIJN VOOR AANSCHAF VAN EEN STAOP STOEL OF RELAXFAUTEUILS.
Goed en niet duur.

J. Berkhout uit: Zwijndrecht

17-11-2017
9,8

Getipt door een familielid. Wat een geweldige leverancier. Kwaliteit is TOP!! Bijzondere vakkennis. Alle tijd om de klant zeer uitgebreid te adviseren. Levertijd eerder als was opgegeven. Hulde. Ook de aflevering was heel verzorgd. Even een telefoontje dat hij onderweg was. Zorgvuldig het product controleren en kijken of de klant tevreden is met het geleverde. Ik kan Comfort Fauteuils bij een ieder aanbevelen!!!!

Van der Waals uit: Geldrop

13-11-2017

Prima en snel. Was het overal maar zon!!!