Beoordelingen Comfort Fauteuils

Timmermans uit: Meijel

25-09-2017

Ludo Arts uit: Leunen

16-09-2017

Dhr Geelen voelt de situatie heel goed aan. Hij nam ruimschoots de tijd om mijn moeder op haar gemak te stellen. Zowel bij aankoop als bij aflevering was er een goede klik. Alleen al voor de persoonlijke touch adviseer ik Comfort Fauteuils van harte aan. Mijn Moeder beleeft nu veel plezier aan haar nieuwe sta-op-stoel!

Peter uit: Nunspeet

16-09-2017

Het was een verademing om weer eens als klant echte aandacht te krijgen. Peter besteedde alle tijd en aandacht aan ons om ons voor te lichten over de door ons gewenste fauteuils en was nooit opdringerig. Door omstandigheden moesten wij de levering een paar keer verplaatsen maar ook daarin dacht hij mee en was super flexibel. Niets dan lof en als je een mooie fauteuil zoekt kan ik je Comfort Fauteuils van harte aanbevelen

A Ramakers Everts uit: Roermond

13-09-2017
9,7

Zeer professionele en deskundige hulp bij het uitzoeken van een Elektrische Fauteuil. De Fauteuil is volledig aangepast aan de wensen van Mevr Ramakers Everts.

ABEN uit: Sittard

11-09-2017

Deskundig en vriendelijk geholpen .

W. Chappin uit: Wijnandrade

Zeer tevreden.

San Graatsma uit: Eindhoven

07-09-2017

Heb voor mijn ouders 2 sta-op fauteuils besteld bij Comfort Fauteuils van het merk Hukla. Mijn ouders zijn zeer tevreden over de fauteuils en dit kleine bedrijf dat wordt gerund door Peter en zijn vrouw. Dat de klant bij hun koning is hebben ze meer dan bewezen. De aandacht, service en tijd die Peter zijn klanten geeft is ongekend. Waar kom je dat in deze moderne tijd waar alles snel moet nog tegen? Chapeau!

Van Straeten uit: Geleen

07-09-2017

GOED GEHOLPEN EN SNEL GELEVERD,DESKUNDIG ADVIES VOORAF EN GOEDE KWALITEIT EN TOCH NIET TE DUUR, BEDANKT

ververgaert uit: venlo

31-08-2017