Beoordelingen Combischilders

17-04-2018

Agnes uit: Geldermalsen

05-03-2018

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: goede prijs/kwaliteitsverhouding

Nette, aardige schilders. Denken goed mee, helpen met beslissingen nemen qua aanpak en kleur. Kijken ook goed naar de sfeer stijl van het huis om daarop in te haken met hun werk.

Pieter uit: Zevenaar

01-02-2018

Wij zijn super blij met het prachtige schilderwerk wat Carlo & Jan-Willem hebben verzorgd in onze nieuwbouwwoning.

Ze denken goed mee en geven goed advies. Daarnaast werken ze zeer nauwkeurig en laten het heel netjes achter. Ze hebben ook alles heel netjes gekit en waar nodig de raambekleding en frontjes van het schakelmateriaal weer teruggeplaatst.

Ik kan deze zeer professionele en vriendelijke schilders iedereen aanraden.

Kees uit: Duiven

21-10-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Wist ik eerst niet, wel erg tevreden over de verf kwaliteit

Zeer tevreden, alles super kwalitatief uitgevoerd.
Tevens extra bijzondere afwerking uitgevoerd in onze bar (Vintage)

Jan uit: Westervoort

20-10-2017

Karin en Walter uit: Westervoort

18-10-2017

De Combi schilders zijn een echte aanrader. Ze werken netjes en komen met oplossingen zodra ze ergens op stuiten, bijvoorbeeld een minder nette afwerking van de aannemer. Ze nemen de tijd voor je en zijn erg bereidwillig. Wij zijn uitermate tevreden en zullen in de toekomst zeker weer een beroep op ze doen!

Ans uit: Arnhem

20-09-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: ?

Ruud uit: Arnhem

14-09-2017
8,2

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Ik wil dat mijn huis er vele jaren goed uit ziet.

Prima werk en al bij de eerste kennismaking kreeg ik heel goede adviezen waardoor ik ook de kitranden bij de ramen heb laten doen. De offerte was wat slordig en miste wat afspraken, maar gelukkig zaten die wel in de herinnering. Het schilderwerk is prachtig geworden en zeer netjes uitgevoerd.

Gerard uit: Armhem

12-09-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: goede kwaliteit

het schilderwerk is in een prettige sfeer uitgevoerd