Beoordelingen Combischilders

• Zorgvuldige omgang met uw eigendommen 9,1
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding 8,8

Karin en Walter uit: Westervoort

18-10-2017

De Combi schilders zijn een echte aanrader. Ze werken netjes en komen met oplossingen zodra ze ergens op stuiten, bijvoorbeeld een minder nette afwerking van de aannemer. Ze nemen de tijd voor je en zijn erg bereidwillig. Wij zijn uitermate tevreden en zullen in de toekomst zeker weer een beroep op ze doen!

Ans uit: Arnhem

20-09-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: ?

Ruud uit: Arnhem

14-09-2017
8,2

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Ik wil dat mijn huis er vele jaren goed uit ziet.

Prima werk en al bij de eerste kennismaking kreeg ik heel goede adviezen waardoor ik ook de kitranden bij de ramen heb laten doen. De offerte was wat slordig en miste wat afspraken, maar gelukkig zaten die wel in de herinnering. Het schilderwerk is prachtig geworden en zeer netjes uitgevoerd.

Gerard uit: Armhem

12-09-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: goede kwaliteit

het schilderwerk is in een prettige sfeer uitgevoerd

Jaco uit: Westervoort

07-09-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Kwaliteit

Zeer professionele en vakbekwame schilders. Goed advies. Vriendelijk en goede communicatie. Geweldige kwaliteit. We zijn zeer tevreden over het resultaat.

Adri uit: Duiven

07-09-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Om de kwaliteit

De beoordeling spreekt voor zich.

loes

01-04-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: goede kritieken

ben erg tevreden. Dubbel glas geplaatst, binnen de huiskamer en hal geschilder, ziet er prima uit.

VVE Plantsoenstraat uit: Doetinchem

19-03-2016

Wij hebben het schilderwerk van ons trappenhuis door Combi Schilders uit laten voeren. We zijn zeer tevreden over de kwaliteit ervan. Ook de manier van werken, netjes, in goed overleg met de bewoners en bijvoorbeeld s’avonds of in het weekend terug komen voor de postkasten en buitenkant liftdeuren als dat handiger bleek: uitstekend.

Kortom, een fijn bedrijf om mee te werken en zeker het aanraden waard.

Eline uit: Westervoort

20-02-2016
8,1

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Ik werk bij AkzoNobel, Sikkens producent

Marco uit: Doetinchem

16-02-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Kwalitatief zeer hoogwaardig werk!

Jan-Willem en Carlo leveren echt vakwerk, twee schilders die hun vak meer dan uitstekend beheersen. Dit was voor ons de derde keer dat we schilderwerk door hun uit hebben laten voeren en zeker niet de laatste keer! Top gedaan, onze complimenten.