Beoordelingen Combischilders

• Betrouwbaarheid 9,6
  • Zorgvuldige omgang met uw eigendommen 10,0

Hans en Sonja uit: Zutphen

07-06-2018

We zijn ontzettend blij met ons geschilderde huis. Het is de derde keer dat Combischilder(s) een opdracht voor ons heeft uitgevoerd, zowel binnen als buiten.Er werd hard en netjes gewerkt en met ons meegedacht. Deze vriendelijke en kundige schilder bevelen we graag aan.

Martin uit: Arnhem

21-05-2018

Gerard uit: Arnhem

20-05-2018
9,8

Prima schilder(s). Komen inmiddels voor de 4de keer. Veel vakkennis, goede adviezen, harde werkers. Leveren kwaliteitswerk: schoonmaken, schuren, (bij)gronden en lakken. Bij regen wordt er niet geschilderd. en dat alles voor een redelijke prijs. Het kost niet meer dan nodig.

Eric uit: Zevenaar

17-04-2018

Agnes uit: Geldermalsen

05-03-2018

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: goede prijs/kwaliteitsverhouding

Nette, aardige schilders. Denken goed mee, helpen met beslissingen nemen qua aanpak en kleur. Kijken ook goed naar de sfeer stijl van het huis om daarop in te haken met hun werk.

Pieter uit: Zevenaar

01-02-2018

Wij zijn super blij met het prachtige schilderwerk wat Carlo & Jan-Willem hebben verzorgd in onze nieuwbouwwoning.

Ze denken goed mee en geven goed advies. Daarnaast werken ze zeer nauwkeurig en laten het heel netjes achter. Ze hebben ook alles heel netjes gekit en waar nodig de raambekleding en frontjes van het schakelmateriaal weer teruggeplaatst.

Ik kan deze zeer professionele en vriendelijke schilders iedereen aanraden.

Kees uit: Duiven

21-10-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Wist ik eerst niet, wel erg tevreden over de verf kwaliteit

Zeer tevreden, alles super kwalitatief uitgevoerd.
Tevens extra bijzondere afwerking uitgevoerd in onze bar (Vintage)

Jan uit: Westervoort

20-10-2017