Beoordelingen Combischilders

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 8,8

Jaco uit: Westervoort

07-09-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Kwaliteit

Zeer professionele en vakbekwame schilders. Goed advies. Vriendelijk en goede communicatie. Geweldige kwaliteit. We zijn zeer tevreden over het resultaat.

Adri uit: Duiven

07-09-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Om de kwaliteit

De beoordeling spreekt voor zich.

loes

01-04-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: goede kritieken

ben erg tevreden. Dubbel glas geplaatst, binnen de huiskamer en hal geschilder, ziet er prima uit.

VVE Plantsoenstraat uit: Doetinchem

19-03-2016

Wij hebben het schilderwerk van ons trappenhuis door Combi Schilders uit laten voeren. We zijn zeer tevreden over de kwaliteit ervan. Ook de manier van werken, netjes, in goed overleg met de bewoners en bijvoorbeeld s’avonds of in het weekend terug komen voor de postkasten en buitenkant liftdeuren als dat handiger bleek: uitstekend.

Kortom, een fijn bedrijf om mee te werken en zeker het aanraden waard.

Eline uit: Westervoort

20-02-2016
8,1

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Ik werk bij AkzoNobel, Sikkens producent

Marco uit: Doetinchem

16-02-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Kwalitatief zeer hoogwaardig werk!

Jan-Willem en Carlo leveren echt vakwerk, twee schilders die hun vak meer dan uitstekend beheersen. Dit was voor ons de derde keer dat we schilderwerk door hun uit hebben laten voeren en zeker niet de laatste keer! Top gedaan, onze complimenten.

Dette uit: doetinchem

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Via buren

Binnen schilderen van plafonds beneden Inschatten van werkuren niet goed gedaan.
De klus is gebaseerd op 2 dagen en de schilders waren ruim op tijd binnen 1 dag klaar.

Hetty uit: Westervoort / Arnhem

16-02-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: n.v.t.

Fijn schilderbedrijf, enthousiaste energieke schilders, netjes gewerkt, snel en flexibel.

Ilma uit: Arnhem

11-11-2015

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Sikkens staat bekend als een kwalitatief goed product

Na begin 2015 binnen-schilderwerkzaamheden te hebben verricht, hebben de combischilders in het najaar buiten-schilderwerkzaamheden verricht. In beide gevallen hebben ze op een prettige wijze goed vakmanschap getoond. Zowel onze binnenmuren als buitenkozijnen zijn goed beschermd en kunnen hierdoor weer jaren mee!

A.C. uit: Duiven

31-10-2015

prima ervaring en prima werk geleverd