Beoordelingen Comatherm

Wim uit: Schiedam

21-01-2019

Ervaring met: Kozijnen, Zonwering, Dakkapel, Serre/ aanbouw/ overkapping

Positieve ervaring:
Elke montage van wat dan ook altijd probleemloos gedaan.

Geert uit: Roosendaal

21-01-2019
8,1

Ervaring met: Kozijnen, Dakkapel, Serre/ aanbouw/ overkapping, overige

Hebben een breed asortiment

Negatieve ervaring:
Mis een vast aanspreekpunt, bijvoorbeeld iemand als Bonnie zou handig zijn.

Richard uit: Sint willebrord

19-01-2019
9,9

Ervaring met: Kozijnen

Positieve ervaring:
Super snel geleverd en geplaatst door 2 vakmensen die ook nog eens alles keurig netjes achterlaten

Jan uit: Huijbergen

14-01-2019
4,6

Ervaring met: Kozijnen, overige

Positieve ervaring:
Mooie showroom met een goed beeld van de verschillende profielen en overige opties.

Negatieve ervaring:
Als er iets fout gaat dan kan dat gebeuren, maar men moet zelf in de spiegel kijken. Er wordt veel te snel naar anderen gewezen. Hiervoor heb ik te veel ervaring in de bouw, dat je mij daar niet mee voor de gek houdt.
Klachten worden niet opgelost. Factuur is al gestuurd, terwijl wij nog wachten op de oplossing voor de kromme voordeur. Klacht wordt eerst niet serieus genomen, omdat ze me behandelen als een leek. Even afstellen en dan zou dat opgelost zijn. Krom is krom, hou me daar niet mee voor de gek. Wanneer komt de oplossing? Iedere keer moeten we er zelf achteraan.

Wees daarnaast gelijk eerlijk omtrent levertijden etc. Dat werkt beter dan niets laten horen of steeds opschuiven.

Daarnaast zijn er tegenwoordig fraaiere oplossingen voor luchtdichting dan pur en kit. Wellicht een overweging waard.

12-01-2019
4,9

Ervaring met: overige

rene uit: Roosendaal

12-01-2019
4,8

Ervaring met: Kozijnen, Serre/ aanbouw/ overkapping

Positieve ervaring:
de showroom zag er netjes uit, maar deze afwerking gaven ze in ons huis niet

Negatieve ervaring:
Afspraken werden niet nagekomen, het afwerken werd slecht en niet naar behoren uitgevoerd, nieuwe klanten werden voor getrokken en ons lieten ze met open bouw 6 weken wachten, toen het glas dicht was, lieten ze ons 3 weken met tocht zitten, de binnen deur gooiden ze op de container zonder het beslag er af te hallen en een binnen deur werd zonder afwerking opgeleverd zonder beslag ,ook klopte het glas niet, de trim buiten was lelijk afgebroken en de bouw binnen werd slecht afgewerkt, ze vonden dat een gips plaat gerust 2 cm open mocht staan, en dat de stucadoor het maar hun foutjes moest weg werken, ook hakten ze de vloer er uit op eigen besluit en werd deze kosten door belast, hun belang om te switchen van leverancier , maakte niet dat wij beter werden behandeld , we moesten langer wachten en daarna moesten we smeeken zo dat de hemelwater afvoeren werden aan gesloten terwijl dit gewoon prijs technisch afgesproken was, de mensen die het moesten maken waren niet kundig in alle verzetten en waren ook niet groet op de hoogte van wat er gemaakt moest worden, de showroom kwaliteit had niets te maken met hoe het hier in alle narig heid is op geleverd, je moest iedere keer zeuren zodat er weer iets gedaan werd

Babs uit: Etten Leur

25-12-2018

Ervaring met: Kozijnen

Positieve ervaring:
Erg vriendelijk, alles valt te bespreken.

M uit: Breda

ad uit: etten leur

27-11-2018

Ervaring met: Kozijnen, Zonwering, overige

Positieve ervaring:
dit is een corect bedrijf
goede service goede monteurs