Beoordelingen Coachboulevard

Supertraining. Aanrader.

Florence uit: Den Haag

21-02-2015
9,7

Praktisch, deskundig, inspirerend, to the point , behapbaar en betaalbaar.

Miriam uit: Oirschot

08-12-2014
9,8

Professionele organisatie met persoonlijke aandacht voor de deelnemers.
De veelheid aan theorie wordt door de deskundigheid van de lesgevers helder en duidelijk vertaald naar de praktijk.

Jeannet uit: Amersfoort

07-12-2014

Een leergang (teamcoach) die echt een aanvulling op in contact zijn met de medewerker, taal van communicatie is progressief gericht, gelijkwaardig en gebaseerd op krachten en talenten van de ander ontdekken, Interactie is uitgangspunt en mooi om te ervaren wat daarbij de effecten zijn voor een gezamenlijk teambelang.

Kitty uit: Grave

06-12-2014

Marijke Lingsma is een zeer deskundig en gepassioneerd docent.. Ze heeft een dijk aan kennis en ervaring die ze inzet om de theorie te verduidelijken en verlevendigen. Tijdens de lessen wisselt ze theorie en oefenmomenten af waarbij haar visie op coachen ook in haar manier van doceren zichtbaar wordt.

Peer uit: Arnhem

06-12-2014

Zeer attent en meedenkend, zowel diegene die de opleiding geeft als het secretariaat. Professioneel en oplossingsgerichte organisatie. Ook qua ICT (inloggen, materiaal down- en uploaden etc ...) up to date.

05-12-2014
7,8

Marijke Lingsma is een autoriteit op haar vakgebied. Het is een eer geweest om bij haar lessen te hebben gevolgd.

Mariska uit: Amsterdam

04-12-2014

Ik doe de leergang professioneel coach. De combinatie tussen indiv en teamcoaching spreekt mij erg aan. Ik ben erg tevreden over CB. Er is veel zelfstudie, dus de uren dat je bij elkaar komt voor de training worden echt gebruikt om te oefenen.
Je leert echt nieuwe dingen en de zaken die je leert zijn direct te gebruiken.
Verder is het erg flexibel en kan je zelf bepalen wat je doet en wanneer je de dagen volgt. De organisatie is erg klantvriendelijk, efficient en persoonlijk.
De locatie is centraal, dagen zijn steeds maar 1 dag (geen dure hotelovernachtingen), waardoor de opleiding lage kosten kan hanteren.

Het nadeel hiervan is wel dat je niet in een vaste groep bent (je intervisie groep is wel vast), ik vond dit zelf niet echt een probleem (zelfs een voordeel, aangezien je steeds weer nieuwe feedback krijgt en je je eigen tempo kan volgen), maar kan mij voorstellen dat anderen dit als een nadeel kunnen ervaren.
Een ander nadeel kan zijn is dat Marijke erg dynamisch is en haar programma's steeds doorontwikkeld. Hierdoor veranderen er zaken tijdens de opleiding. Sommige mensen vinden dit onprettig. Ik vind het juist wel mooi dat zij het levende voorbeeld is van een lerende organisatie!

Ik beveel de opleiding van harte aan!

Frans uit: Bruijckere

04-12-2014

De coachopleiding heeft mijn koers bepaald zowel prive als in het werk. Ik stop nu met mijn werk en ga verder met een prive coachbureau.

Renate uit: Tricht

03-12-2014

De opleidingen van Coachboulevard worden verzorgt door deskundige trainers. De opleidingen sluiten heel goed aan bij de praktijk. de opleiding smaakt naar meer.