Beoordelingen Cmotions BV

Niek uit: Amsterdam

27-11-2014

Annabel uit: Breda

27-11-2014

Ik ben ontzettend blij dat ik ooit de kans heb gekregen om aan de Master Class van Cmotions mee te doen. In slechts 6 weken tijd leer je dmv theorie en interessante cases hoe het er aan toe gaat in de praktijk. Het gat tussen mijn opleiding en hetgeen wat de praktijk vraagt is voor een groot deel opgevuld door Cmotions. De docenten waren onwijs aardig en deskundig. Kortom, ik vond Cmotions een hele goede leerschool!

Marcus uit: Utrecht

26-11-2014
8,1

Zowel deskundigheid op inhoudelijk vlak, methodisch vlak als op het gebied van soft skills.

Eric uit: Utrecht

24-11-2014

Uitstekende trainers.

Bastiaan uit: Utrecht

Mark uit: Rotterdam

20-11-2014

De Masterclass Marketing Data Analyse is een professionele full-time 6 weken durende opleiding gericht op fact based marketing in de praktijk. Verschillende competetenties worden opgedaan, zoals het formuleren van analyse-doelstellingen vanuit marketingvraagstukken en het zelfstandig uitvoeren en presenteren van database marketing analyses, segmentaties en datapreparaties. Door een link te leggen tussen marketingdoelstellingen en data-analyse, is de Masterclass een opleiding die inspeelt op de vraag vanuit het bedrijfsleven. De studenten worden klaargestoomd om met een gedegen basis in het vakgebied aan de slag te gaan.

Bram uit: Leiden

Wouter uit: Haarlem

20-11-2014

Zeer deskundige trainers, veel flexibiliteit in de samenstelling van het programma.