Beoordelingen Club Adventure

9,7

Leeftijd kind: 5 - 8 jaar

Vakantiekamp: Outdoor Kids Camp

Positieve ervaring:
Goed geregeld. Vrolijk sfeer. Goede begeleiders.

meisje uit: Almere

16-08-2018

Leeftijd kind: 5 - 8 jaar

Vakantiekamp: Outdoor Kids Camp

Positieve ervaring:
Mia is dit jaar voor het eerst en ook zonder iemand te kennen op kamp geweest met Club Adventure. Wij hadden haar ingeschreven voor de 4 daagse kamp in Overasselt.
Wij hebben haar zondag netjes afgezet en moet zeggen dat het ons wel een beetje zwaar viel. Wij waren namelijk niet meer belangrijk toen zij de anderen kinderen zag.
Dinsdag kregen wij een belletje met de vraag of Mia ook de hele week mocht blijven, dus of wij de duur van het kamp wilde verlengen. Een uitstekende service die aangeboden wordt! Ook Mia kregen wij toen even aan de lijn met de zin: "Mama ik wil hier blijven wonen! Het is zo leuk hier." Nou als dat geen enthousiasme is, dan weten wij het ook niet.
Zaterdag mochten wij haar weer ophalen en ze groette de leuke en lieve leiding met: "Dank je wel en tot volgend jaar!"
Zo nu wisten wij het als ouders ook. Tot volgend jaar!

jongen uit: Den Bosch

15-08-2018
6,3

Positieve ervaring:
mooi Programma en top locatie. Lieve betrokken leiding.

Opmerkingen/ suggesties/ tips:
we hebben het idee dat CA zich meer richt op het vertrouwen van ouders dat hun kinderen in goede handen zijn en dan de kinderen een onvergetelijke week geven. wat ons betreft is het erg streng qua telefoons en gezond eten. Kamp is wat ons betreft ook de plek waar dingen gebeuren die thuis niet mogen;)

meisje uit: Arnhem

15-08-2018
7,9

Positieve ervaring:
leuke huisjes, leuke begeleiding, leuke activiteiten, Mara was enthousaist

Opmerkingen/ suggesties/ tips:
Belangrijk punt: er was niet altijd voldoende vers water beschikbaar om te drinken. Ze mochten zelf geen vers water halen, en soms waren er alleen maar wat vieze restjes in de kannen en vieze bekers, wat Mara niet wilde drinken. Ook haar eigen dopper mocht ze dan niet halen. 1 Dag heeft ze hierdoor maar 2 bekers gedronken. Dit vind ik toch wel erg kwalijk, kinderen moeten te allen tijde toegang tot drinkwater hebben.
Verder: telefoonbeleid van te voren duidelijker communiceren. Nu wisten wij niet dat ze maar 2 x hun telefoon kregen (zowel voor mentale voorbereiding van kind als voor de verwachtingen van ouders niet handig).
Grijze jager kamp had kennelijk geen toegang tot de fruit en notenbar die er volgens de informatiepapieren zou zijn (neem aan bij het hoofdgebouw en daar kwamen ze dus niet).

meisje uit: Gouda

Vakantiekamp: Survival Overasselt

Positieve ervaring:
Het was in 1 woord geweldig, ze zit al plannen te maken voor volgend jaar.

meisje uit: Evertsoord

Vakantiekamp: Crea Girls Camp

Positieve ervaring:
Lieke heeft een zeer leuke week gehad. Er was volop afwisseling in het programma die goed gevuld was met toffe activiteiten. Ze heeft goed gegeten en zelfs de aardappelpuree geproefd. De leiding vond ze erg lief.
Voor de thuisblijvers was het erg fijn om op de site de avonturen die de meiden hadden meegemaakt te kunnen lezen.

Opmerkingen/ suggesties/ tips:
De site waarop je de verhalen en de foto's kunt bekijken werkt op een pc prima. Helaas zijn op de mobiele versie (telefoon, tablet) de foto's in de huidige dia viewer minder goed zichtbaar.

meisje uit: Nijmegen

Vakantiekamp: Survival Overasselt

Positieve ervaring:
alles was echt super. Zeer ingenomen met het beleid van rust, reinheid e.d. geen gedoe op slaapkamers.

Opmerkingen/ suggesties/ tips:
ik zag dat de ramen van de slaapkamers niet open kunnen. en dat met dat warme weer. niks aan te doen natuurlijk. misschien in de instructie voor volgend jaar dat kinderen een lakenzak meenemen. want er waren nogal wat kinderen die alleen een slaapzak hadden, veel te warm.

jongen uit: Almere

9,9

Positieve ervaring:
Lekker vol programma met gelijkgestemde kinderen, terwijl zoonlief toch niet uitgeput thuis kwam. Lekker eten en goede alternatieve programma onderdelen.

Opmerkingen/ suggesties/ tips:
Ga zo door. Het kamp is wel wat prijzig daarom is het ieder jaar opnieuw weer een afweging. Voor 150€ minder is ook een prima programma in elkaar te draaien en gaat Hakim zeker ieder jaar mee.

jongen uit: Wageningen

7,7

Vakantiekamp: Game & Reality Camp

jongen uit: Haarlem

Positieve ervaring:
Prachtige locatie. Het slapen in de blokhut was erg leuk. De maaltijden waren erg lekker.
Begeleiding aardig voor de kinderen.
Leuk om het verslag te lezen na elke dag.

Opmerkingen/ suggesties/ tips:
Vergeleken met andere vakantiekampen erg duur.
Foto's die gemaakt werden en op de site gezet waren onscherp en weinig. Tip: schrijf van elk kind iets persoonlijks in een van de verslagen, nu was dat bij een enkeling gedaan.