Beoordelingen Club Adventure

• Voldaan aan verwachting 8,8

jongen uit: Heveadorp

20-09-2017

Positieve ervaring:
Een hele blij jongen die terug kwam van kamp. Veel nieuwe vrienden had gemaakt en veel sportieve activiteiten ondernomen.

meisje uit: Bilthoven

18-09-2017

Leeftijd kind: 8 - 10 jaar

Vakantiekamp: Ponykamp

Positieve ervaring:
Goed georganiseerd, duidelijke informatie vooraf voor ouders en kind om je in te lezen en voor te bereiden, goede ontvangst met duidelijke uitleg bij aankomst op de locatie, leuke berichtgeving met foto's tijdens het kamp

meisje

10-09-2017
8,1

Vakantiekamp: Survival Overasselt

Positieve ervaring:
Onze dochter was samen met een vriendin en heeft het 4 dagen kamp gedaan. Ze hebben het geweldig gehad. Met wegbrengen positieve indruk gekregen van de locatie en begeleiders. Slaap en douchelocatie niet heel modern maar wel schoon en ook halverwege de week bij het ophalen was dat nog steeds wel zo. Kreeg het telefoonnummer van locatieleider die je mocht bellen of Appen als je vraag had over je kind. Geen gebruik van gemaakt maar fijn dat het kon. Leuke en stoere dingen gedaan. Dagelijks een kort verslag over de groep en wat foto's op besloten website.

Opmerkingen/ suggesties/ tips:
Ze vonden het avondeten niet geweldig maar ja als het groente oid is dan is dat niet zo raar voor onze dochter. Het menu kreeg je van tevoren te zien en dat kwam op mij wel gevarieerd en niet alleen maar gezond over. Dat mag ook want het is een vakantieweek.

jongen uit: Zoetermeer

07-09-2017

Leeftijd kind: 5 - 8 jaar

Vakantiekamp: Survival Overasselt

jongen uit: Hattem

7,7

Leeftijd kind: 8 - 10 jaar

Positieve ervaring:
Tim heeft enorm genoten van het vierdaagse bushcraft kamp. Leuk ontvangst, aardige begeleiding, prima accommodatie. Wat wij minder vonden is dat het een 4-daags kamp wordt genoemd, maar in werkelijkheid neer komt op nog geen 3. Zondagmiddag start het programma om 15.00 uur en woensdag moeten ze om 11.00 uur worden opgehaald. Die ochtend hebben ze nog wel kort geklommen,....maar het boogschieten wat ook op de planning/het programma stond was alleen voor het 7 daagse kamp bedoeld. Beetje jammer.

Opmerkingen/ suggesties/ tips:
Duidelijker vooraf de tijdstippen communiceren.

jongen uit: Apeldoorn

9,9

Positieve ervaring:
Mijn zoon heeft gekozen om het kamp te doen tot woensdag. Hij heeft erg getwijfeld of hij door ging tot zaterdag. De leiding heeft het heel goed opgepakt. Ze hebben hem alle ruimte gegeven om hem zelf de keuze te laten maken. Mijn zoon heeft gekozen om door te gaan tot zaterdag. Helaas belde hij woensdag op dat hij liever naar huis wilde.
Ook de slaapkamers vond ik positief. Er liggen niet te veel jongens op 1 kamer.
Aankomst is goed geregeld en duidelijke uitleg.

Opmerkingen/ suggesties/ tips:
Mijn zoon had graag maandag willen bellen, maar er was voor gekozen dat zijn groep niet mocht bellen maandag. Dit is jammer. Zelf vind ik dat je dit elke dag moet aanbieden.

meisje uit: Zierikzee

Leeftijd kind: 5 - 8 jaar

Vakantiekamp: Outdoor Kids kamp

Positieve ervaring:
De kinderen zijn razend enthousiast, ik heb ze met een veilig gevoel daar gelaten. Iedereen tevreden dus.

jongen uit: Bergen

29-08-2017

Vakantiekamp: Combi kamp

Positieve ervaring:
kind was zeer enthusiast - alles was perfect behalve 1 begeleider die sjagerijnig was.

jongen uit: Heemstede

29-08-2017

Vakantiekamp: Game & Reality

Positieve ervaring:
Alles was super geregeld tot en met de bedtijden aan toe . Merlijn vind het top en wil
Volgend jaar weer naar een kamp van Club Adventure.

meisje

28-08-2017

Leeftijd kind: 13- 16 jaar

Vakantiekamp: Grijze Jager Kamp

Positieve ervaring:
het was suuuuuuuuuupeeeer leuk!!

Opmerkingen/ suggesties/ tips:
meer douchegelegenheid zou welkom zijn...