Beoordelingen Cleyo

• Persoonlijke aandacht 9,6
  • Kwaliteit 9,5

Indy uit: Dongen

21-09-2018

Een hele fijne zaak, waar de tijd voor je genomen word en de behandelingen geweldig resultaat opleveren !

Michella uit: Etten-Leur

20-09-2018

Specialisten die weten waar ze over praten.

Anne uit: Breda

20-09-2018

Heb een prachtige set gel nagels laten zetten, personeel was heel vriendelijk. Ik kreeg meteen iets te drinken aan geboden en was gelijk aan de beurt. De gel lak zit er nog perfect op en ik ben erg tevreden met de kleur.

Ik kom zeker terug

Wesley uit: Amsterdam

20-09-2018

Super vriendelijk personeel, warm ontvangst, deskundig advies, top behandelingen, mooie zaak. Kortom uitmuntend!!

Margot uit: Raamsdonksveer

20-09-2018

Een heerlijke gezichtsbehandeling gehad van Manouck. Super relaxt en veel van opgestoken. Zeker voor herhaling vatbaar.

Alice uit: Oosterhout

11-08-2018

Wordt netjes geholpen, klantvriendelijk, goed advies, voor herhaling vatbaar

Manuela uit: Den Hout

12-06-2018

Ik was ten einde raad met mijn psoriasis. Enorm blij dat ik Leentje op een terras tegen het lijf liep, ze zag aan me dat er iets speelde met mij huid. Enorm blij dat zij de eerste was die de stap naar mij toe heeft gezet, hierna ben ik gestart met het persoonlijk behandelplan en zag na 2 behandelingen al vele resultaten. Enorm dankbaar en een goede aanrader!

Fatima uit: Oosterhout

07-06-2018

Zo blij deze keuze te hebben genomen. Mijn business is gegroeid, ikzelf persoonlijk en mijn huid is prachtig, dit is het totale plaatje waar ik van straal.

Geertje uit: Breda

07-06-2018

Enorm veel begrip, begrijpt exact wat ik heb doorgemaakt. Denk persoonlijk met me mee, en is duidelijk dat ik actie moet ondernemen. Door de juiste acties te nemen en het volgen van het persoonlijk behandelplan, kies ik bewust voor een mooi en succesvol leven. Ik maak zakelijk een enorme groei door maar ook persoonlijk. Blij met deze stap.

Jasper uit: Oosterhout

07-06-2018

Enorm tevreden. Resultaat is boven verwachting, bedankt specialiste Henraat.