Beoordelingen Cleyo

• Persoonlijke aandacht 9,3
  • Kwaliteit 9,2

Piet uit: Made

15-02-2019

Cleyo heeft een zeer persoonlijke aandacht en perfecte begeleiding top bedrijf weten wat belangrijk is

Anton uit: Rijsbergen

Perfecte dienstverlening
Kundig personeel

jolanda uit: lage zwaluwe

15-02-2019

eigenaresse heeft het heel netjes opgelost.

jolanda uit: lage zwaluwe

1,8

slechte behandeling, ze wist niet eens waar ik voor kwam.

liet ook goed merken er geen zin in te hebben. behandeling van 75 min betaald, is misschien 50 min bezig geweest.

Angeline uit: Oosterhout

05-02-2019

Een prettige ervaring gehad met het floaten, was onwijs moe en kwam er naar een klein uur uit en voelde me een heel ander mens , zou het iedereen aan bevelen omdat je 100% tot rust komt en geen tijd besef hebt en helemaal relaxt ervan word , ga het zeker nog vaker doen !

Desire uit: Oosterhout

05-02-2019

Cleyo is heel meegaand kijken goed mee naar wat je wilt en wat er mogelijk is. Ben er zelf geweest voor permanente make up en ben zeer tevreden. Zo Cleyo aan iedereen aanraden.

Brigitte uit: Oosterhout

05-02-2019

Vriendelijke en persoonlijke benadering. Al verschillende behandelingen gehad en zeer tevreden.

Imke uit: Oosterhout

05-02-2019

Fijn bedrijf, deskundige mensen en goede kwaliteit!

Theo uit: Oosterhout

Afslanken met Body in Progress

Ben op gesprek geweest om meer te weten te komen over deze manier van afvallen en fit worden en in dat gesprek werd alles zo goed en fijn uitgelegd zodat ik besloten heb om het te gaan proberen! En nu 7 behandelingen verder ben ik al 5,5 kg afgevallen en een flink aantal centimeters in omvang dat is meer dan ik ervan verwacht had! Maar ook de manier hoe ze met je omgaan daar voel ik me prettig bij dus zou iedereen aanraden om dit te gaan doen! Ik ben er in elk geval blij mee dat ik het gedaan heb

Rogier uit: Oosterhout

05-02-2019

Bij Cleyo ben je bij het juiste adres als je optimaal wilt ontspannen. Zelf maak ik gebruik van diverse massages en het floatbad. Het vakkundig en vriendelijk personeel staat altijd met veel enthousiasme klaar voor elke behandeling. De profesionale tijd is op elk gebied duidelijk zichtbaar, van producten tot aan de locatie alles zeer goed verzorgd.