Beoordelingen Claassen Kunststof Kozijnen

• Showroom 8,6

H. uit: Kampen

09-08-2017

Ervaring met: Kozijnen

Mooie kozijnen met veel kleurkeuze. Wij hebben gekozen voor cremewit. Veel informatie gekregen en ook te vinden bijvoorbeeld bij Alku kozijnen. Dit is de fabrikant hier wordt ook niet geheimzinnig over gedaan. Montage is perfect. Goed opgenomen en prima afgewerkt met een nette monteur. Aan te bevelen als je niet te veel van dit genre weet. Eerlijke manier van zakendoen met bijvoorbeeld op de offerte in rood aangegeven wat NIET wordt gedaan en wat de kosten zijn. Dus bij goed de offerte doorlezen nooit last van overschrijdingen. .Prima werkgever (piet) die ook wat voor zijn personeel over heeft en dat merk je aan de uitvoering.

Martin uit: Swifterbant

07-08-2017
9,6

Ervaring met: Kozijnen

Werkzaamheden zijn keurig volgens afspraak uitgevoerd
oude materialen afgevoerd en alles netjes opgeruimd.

jan uit: swifterbant

06-08-2017

goed-prettig

Klaas uit: Lelystad

06-08-2017

Ervaring met: Kozijnen

Vriendelijke monteurs en snelle nette afwerking

Peter uit: Almere

05-08-2017

Materiaal goed
Montage goed
Monteurs deskundig en prettig in omgang.

Jan Willem uit: Lelystad

21-06-2017

Ervaring met: Kozijnen

Alles ziet er prima uit, prima vakmensen.
Alleen wat verwacht mocht worden is onduidelijk in de offerte en ook de mails blonken niet uit door duidelijkheid. B.v. op 2 vragen kwam er één antwoord.

Peter uit: Putten

20-06-2017

Ervaring met: Kozijnen

Profesioneel advies en zeer serieuze en behulpzame monteurs die het tot een prachtig resultaat hebben gemaakt.
Was een leuke tijd om jullie over de vloer te hebben.

Albert uit: Wezep

17-06-2017

Ervaring met: Kozijnen

Prettige samenwerking, goed advies, snelle, keurige plaatsing en afwerking van kozijnen

Jan uit: Swifterbant

16-06-2017

Margriet uit: Almere

29-05-2017

Ervaring met: Kozijnen

Wij zijn blij dat wij voor Claassen Kunststof Kozijnen hebben gekozen. Het eindresultaat is prachtig geworden. Door de vriendelijke monteurs snel en vakkundig geïnstalleerd. We kunnen Claassen bij iedereen aanbevelen!