Beoordelingen CitySauna

• Website 8,2

13-01-2018
5,6

Omschrijf uw ervaring:
Er is geregeld nog al eens iets stuk. Al maanden is er geen shampoo en badschuim. Is besteld zeggen ze. Even naar het Kruidvat lopen! De hygiene over de gehele sauna laat sterk te wensen over. Zwembad is te koud.

30-12-2017
7,4

Omschrijf uw ervaring:
Fijne sauna weinig sfeer vriendelijke medewerkers slecht schoongemaakt zwembadrand ronduit smerig veel gasten toch met badkleding en geen saté menu op de kaart.

10-12-2017

Omschrijf uw ervaring:
Gisteren een hele fijne middag gehad, ik werd vriendelijk aangesproken via de telefoon en ook de aankomst was fijn.
Heb veel vragen gesteld en ook overal de uitleg goed van gekregen. Ook heb ik erg gelachen met Michelle! Een frisse verschijning en een gezellige meid. Zeker een aanrader, ik kom terug!

30-11-2017
6,9

Omschrijf uw ervaring:
City sauna is een leuke sauna om voor een paar uurtjes heen te gaan personeel was vriendelijk en werden netjes behandeld, ik vond wel dat het niet erg schoon was. En ik vond het erg storend dat ze tijdens openingstijden aan het schoonmaken waren met een emmer en een doekje.

08-11-2017
4,3

Omschrijf uw ervaring:
Het was er ronduit vies. Overal stof, haren en prullen e.d.. In de infrarood-sauna stonk het en overal lagen plassen water. Toen ik de (overigens zeer vriendelijke) medewerkster er op aansprak gaf ze aan dat ze inderdaad weer eens een 'schoonmaakdagje' moesten inplannen!

28-10-2017

13-08-2017
3,3

Omschrijf uw ervaring:
Algehele schoonmaak is bizar slecht, overal stof en gruis van verbouwing. Sauna's ruiken erg muf, geen geur in de stoomcabines. Infra rood sauna stond enorme plas water in. Luidruchtige gasten in het zwembad. Het bubbelbad is al weken defect. Geen aandacht en zorg voor onderhoud en hygiëne, erg jammer.

21-12-2016

03-10-2016

Marinus Groeneweg
20 minuten ·

🗣🤔👀was weer een top dag 👍goed geregeld door Sanne en haar team geweldig 👏 City Sauna 😃👍✍bedankt
CitySauna
Kuuroorden/beauty/persoonlijke verzorging · 1.086 vind-ik-leuks