Beoordelingen Cibo Vloeren

• Garantie / nazorg 8,7

Inge Franken uit: Breda

08-02-2019
8,1

Heel goed geholpen door Jan! Een vakman die gelukkig eerlijk zegt, hoe het zit! Milosz, mijn vloerenleggen: een Pietje Precies! En een ‘schone’ werker, geen omkijken naar✅. Heerlijk is dat, als je in een spoedverhuizing zit en alles loopt, zoals afgesproken! Ik heb een prachtige vloer gekregen🤗💪!! Mijn dank!!

Jacinta De Rijcke uit: Breda

06-02-2019

de vloer erg mooi

Jordy Ellerkamp uit: Halsteren

05-02-2019
8,2

Bij Cibo prachtige vloeren (PVC & laminaat) gekocht voor in onze nieuwe woning. We werden goed geholpen bij het uitkiezen van de vloeren. De vloeren zijn heel netjes gelegd door Milosz, echt een vakman die daarnaast ook nog eens erg vriendelijk is.

M de Bruijn uit: Breda

03-02-2019
8,2

Het aanschaffen van de vloer was al een prettige ervaring in combinatie met de medewerkers op de vloer laat staan de plaatsing ervan door milosz was gewoon vakkundig waren blij dat hij onze vloerenlegger was zijn zeer tevreden. Toppie.

Evert en Gina van Outheusden uit: Breda

30-01-2019

Wij zijn zeer tevreden over Cibovloeren deskundig advies en korrekte levering en zeer deskundig en profesioneel gelegd en afgewerkt.wij zijn dus zeer tevreden en zullen iedereen die er naar vraagt verwijzen naar Cibovloeren.

Marjo van Wijk uit: Breda

30-01-2019

W. Sluijter uit: Breda

25-01-2019
7,9

Prima organisatie maarwas niet erg behulpzaam bij het maken van een keuze tussen PVC. Laminaat of parket

Femke Gommeren uit: Breda

17-01-2019

Goede service en klantvriendelijk.
Professioneel en vakbekwaam!!
Mooie kwaliteit en dus een zeer tevreden klant!

van Vliet uit: Dorst

01-01-2019

Carola Martens uit: Bavel

25-12-2018

Prettig geholpen en een goede service! Heb mijn zusje al naar jullie gestuurd en de offerte voor haar is al gemaakt.