Beoordelingen Cibo Vloeren

• Garantie / nazorg 8,7

P. van Hest uit: Breda

28-11-2018
7,6

Goede adviezen en nakomen wat afgesproken is.
Bij het binnen brengen van het materiaal een beschadiging die heel goed is hersteld.
Ook de nazorg is goed verzorgd.
Al bij al een bedrijf waarmee je kunt bouwen.

Van Engelen uit: Prinsenbeek

02-11-2018

Jacqueline Floor uit: Etten-Leur

31-10-2018

Alles is prima verlopen, goed advies, goede levering, mooi gelegd en zelfs het “afval” werd meegenomen en opgeruimd
Kortom toppie 👍

Gerard van Oerle uit: DEN HOUT NB

24-10-2018

is gewoon goed verlopen zoals gewenst

Najib uit: Breda

22-10-2018
8,2

Nette, vriendelijke mensen. Niet te beroerd om mee te denken. Leveren service af ook al levert hun dat niet altijd direct iets op. Kijken verder dan eenmalige contact met klant. Kom hier zeker terug en kan ze iedereen aanraden.

Maartje uit: Breda

17-10-2018

Ben super blij met mijn vloer maar vooral moet de service. Was op zondag vergeten de vloer op te halen, kom ik om 4 uur aan en zeggen ze geen probleem we helpen je graag. Dat geeft je wel echt een goed gevoel.

Rob Kooijman uit: Breda

15-10-2018

Een aantal maanden geleden hebben wij een eiken vloer gekocht bij Cibo vloeren. Nu vind ik het persoonlijk altijd prettig om een review achter te laten voor eventuele nieuwe consumenten. Wat is namelijk altijd het eerste wat mensen lezen? Juist, de recenties. Van begin tot eind zijn we te spreken over Cibo vloeren. Vriendelijk en eerlijk personeel, fijne service (after sales) en nooit te moeilijk om mijn redelijk eenvoudige vragen met alle geduld te beantwoorden. Onze vloer ligt er prachtig in en we hopen hier nog jaren van te mogen genieten. Frank en al zijn collega's hebben ons echt een prettig gevoel gegeven. Dank!

Peijs uit: Gilze

08-10-2018

Vorig jaar een vloer gekocht bij Cibo. Contact gehad voor olie om bij te werken. Vervolgens is Peter van Cibo langs gekomen om te kijken. We hebben toen een afspraak gemaakt. Peter is samen met zijn collega Cor heel de vloer opnieuw in de olie komen zetten. Garantie van Cibo. Resultaat is super.! Hartelijk dank voor de goede service.

Anton Nagtzaam, Mirjam Bekema uit: Bergen op Zoom

01-10-2018