Beoordelingen Cibo Vloeren

• Plaatsing / montage / levering 8,9
  • Garantie / nazorg 8,7

David

11-10-2017

Wat een top bedrijf. Wij zijn er super geholpen. Juiste advies gekregen. Problemen werden adequaat opgelost. De houten vloer ligt er heel mooi in. Plinten zijn netjes afgewerkt. Wij Raden Cibo Vloeren zeker aan. Jan bedankt voor al je hulp en geduld.

ST uit: Strijen

10-10-2017
4,3

Door alle goede beoordelingen gekozen voor dit bedrijf.

Helaas liep het vanaf het begin niet lekker. Dat is helaas niet veranderd, ondanks meerdere e-mails die we hebben gestuurd waarin we het probleem en onze ontevredenheid hebben gemeld.

Tijdens het leggen van de vloer zijn alle muren beschadigd. Ook veel schade- en lijmplekken op de vloer. Één plank heeft een geheel andere kleur. Dat zou nog bijkleuren werd ons gemeld. Helaas is dit niet het geval.

De plint laat na een paar weken op diverse plekken helemaal los. Ook dit hebben we gemeld en er zou alsnog iemand naar deze genoemde dingen komen kijken. Hij had geen tijd en zou na 2 weken contact opnemen. Helaas niets meer gehoord.

We hebben niet bezuinigd op de vloer omdat we dachten hier lang mee te kunnen doen. We denken dat dat niet zo zal zijn.

Erg jammer dat we geen goede ervaring hebben. We hebben erg veel geld uitgegeven en voelen ons niet als klant behandeld en serieus genomen. We zijn zeer teleurgesteld.

Elja en Jan uit: Dongen

03-10-2017

Wij hebben ervaren wat SERVICE bij Cibo betekend.
Een voorbeeld voor veel bedrijven.
Dit is méér dan een 10 waard.
GRANDIOOS
Iedereen bij Cibo bedankt.

Malmberg uit: Oosterhout

7,8

Adrian Hurks uit: Breda

03-10-2017

Prima ervaring, echter soms erg druk in de winkel t.o.v. het aanwezig personeel. Vloer ligt net dus kan t.a.v. kwaliteit van de vloer nog niet vertellen.

Langeveld uit: Breda

18-09-2017

Vegers uit: Heteren

18-09-2017
7,8

Tot nu toe prima , alleen wat ik mis is dat men geen standaard onderhouds advies geeft .

Wendy van Nassau uit: Huijbergen

Johan Houtman uit: TETERINGEN

8,1

Goede voor- en nazorg. Heel goed contact met de degene die de vloeren legde en ook met de winkel zelf. Voelde betrokkenheid en meedenken. Vloeren liggen er heel mooi bij

Ronald uit: Etten-Leur

13-09-2017

Goed geholpen in de winkel. Mooie showroom, veel keuze en vakkundig personeel.
Montage netjes uitgevoerd. Alles exact volgens afspraak, snel en erg goed gelegd. En bovendien netjes opgeruimd achtergelaten.
Erg goede ervaring dus voor ons.