Beoordelingen Cibo Vloeren

• Plaatsing / montage / levering 8,9
  • Garantie / nazorg 8,7

Rob Kooijman uit: Breda

15-10-2018

Een aantal maanden geleden hebben wij een eiken vloer gekocht bij Cibo vloeren. Nu vind ik het persoonlijk altijd prettig om een review achter te laten voor eventuele nieuwe consumenten. Wat is namelijk altijd het eerste wat mensen lezen? Juist, de recenties. Van begin tot eind zijn we te spreken over Cibo vloeren. Vriendelijk en eerlijk personeel, fijne service (after sales) en nooit te moeilijk om mijn redelijk eenvoudige vragen met alle geduld te beantwoorden. Onze vloer ligt er prachtig in en we hopen hier nog jaren van te mogen genieten. Frank en al zijn collega's hebben ons echt een prettig gevoel gegeven. Dank!

Peijs uit: Gilze

08-10-2018

Vorig jaar een vloer gekocht bij Cibo. Contact gehad voor olie om bij te werken. Vervolgens is Peter van Cibo langs gekomen om te kijken. We hebben toen een afspraak gemaakt. Peter is samen met zijn collega Cor heel de vloer opnieuw in de olie komen zetten. Garantie van Cibo. Resultaat is super.! Hartelijk dank voor de goede service.

Anton Nagtzaam, Mirjam Bekema uit: Bergen op Zoom

17-07-2018
7,9

T.J. van den Meiracker uit: Breda

16-07-2018

Verkoper stelt het iets mooier voor als de legger mogelijk acht. Onregelmatigheden in de ondervloer moest ik zelf verhelpen.