Beoordelingen Cibo Vloeren

17-06-2018

uit: Bavel

15-06-2018
9,5

Prachtige vloer, goede service, medewerkers denken met je mee. Goed geholpen en de vloer was makkelijk te leggen. Degelijk materiaal wat je er zeer strak in kunt leggen. Zeker aan te bevelen.

Blankers uit: Breda

13-06-2018

Goed advies bij het uitzoeken van de laminaatvloer en vakkundig gelegd door Milosz, een toplegger.

Janssen uit: Goes

12-06-2018

Mooie concurrerende vloeren. Het enige wat ik erg jammer vind is dat zo’n mooi product verkocht wordt als massa i.p.v. met liefde voor het vak. Daarmee bedoel ik dat het een redelijk standaard verhaal is, standaard voorwaarden en afspraken. Ik zou liever zien dat er wat flexibeler naar het geheel gekeken wordt.

George uit: Breda

01-06-2018

Heb het idee dat er veel passie is voor houten vloeren en kennis van zaken. Ook meedenken met de klant is prima. Vloer is goed gelegd en legger was goed bereikbaar en kwam afspraken na. Aanrader.

Panis uit: Dongen

01-06-2018

Bij ontvangst in de showroom netjes en correct ontvangen. Medewerker gaf professioneel advies en dacht mee in het proces. Wijziging van leverdatum was geen enkel probleem en de levering werd netjes en correct gedaan.
Het plaatsen van de vloer was heel eenvoudig door de speciale techniek die op hun producten zit. Mooie strakke vloer die er perfect uit ziet. Voorzien van plinten die niet meer geschilderd hoefden te worden en gelijk top waren.

Jolanda Goossen-Heshof uit: OOSTERHOUT NB

28-05-2018

een fijne grote zaak met veel keuze maar met deskundig personeel om u in deze keuze te begeleiden en dat voor een prima prijs onder het genot van een goede bak koffie. ook de legger die wij via Cibo ingehuurd hadden wist zeker waar hij het over had en onze vloer ligt er dan ook prima in

roovers uit: oosterhout

28-05-2018

Wij hadden een top vloeren legger was heel beleefd secuur en netjes .En hij had oog voor het vak . Dus wij zijn meer dan tevreden

Sanne de Jongh uit: Breda

28-05-2018

Goed geadviseerd, fijne en flexibele service! Goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik zou Cibo Vloeren zeker aanraden.

Kees Schrauwen uit: Etten-Leur

27-05-2018