Beoordelingen Cibo Vloeren

• Plaatsing / montage / levering 8,9
  • Garantie / nazorg 8,7

H. van Geijtenbeek uit: 4819 HJ. Breda

20-01-2018

Prima zaak goed geholpen en alles is netjes en correct geleverd.

J Lambrechts uit: Antwerpen

16-01-2018

Enorm tevreden van de vloer.

Goed kwaliteit en heel goede service. Aanrader.

Jaap v d Ende uit: Breda

12-01-2018

Keurige zaak. Veel soorten. Goede prijs/ kwaliteit. Zeker een aanbeveling om een vloer te lopen.

Dubbeldam uit: Heerjansdam

12-01-2018
8,2

Professioneel, vakbekwaam, goed geolied bedrijf. Verkoper Jan is een topper, kort voor levering deel houten vloer gewijzigd in pvc, heel bereidwillig mee te werken. Legger Mike en schoonzoon ook 2 vakkundige turbo vakmannen.

Cheng uit: Eindhoven

08-01-2018

Giesbergen uit: Goirle

22-12-2017
8,5

ST uit: Strijen

18-12-2017

Na onze mindere review van 10 oktober jl. heeft Frank direct contact met ons opgenomen en is hij bij ons langs gekomen. Dat was een heel prettig gesprek.

Hierna zijn de genoemde punten direct opgepakt en zijn er twee heren een aantal keren bij ons geweest om het e.e.a. te herstellen. Dat hebben ze zeer kundig, geduldig en netjes gedaan. Een zéér prettige gang van zaken. Ook de communicatie verliep heel goed en prettig.

Bedankt voor deze wijze van oplossen. Wij hopen heel lang van onze vloer te kunnen genieten.

Marieke Knies uit: Dordrecht

28-11-2017

De vloer is echt super mooi, maar met wie ik met name enorm blij ben is Sebastiaan van Luxoket die de vloer heeft gelegd. Wat een enorme aardige gast en wat een vakman. De vloer ligt er superstrak in en dat was vast niet makkelijk in ons oude scheve huis met allerlei gekke hoekjes. Sebastiaan, echt super super bedankt!!

Piet de Jong uit: Breda

31-10-2017
9,7

Het voelde direct goed! we werden prima ontvangen en kregen een deskundige persoonlijke uitleg. De bereikbaarheid is ook een pluspunt. Naast de ruime keuze is de prettige samenwerking een meerwaarde aan dit bedrijf. Tevens een correcte levering gehad en we zijn zeer tevreden met het eindresultaat.

Jan Stroeve uit: Breda

24-10-2017

Ik was op zoek naar een betaalbare laminaatvloer voor onze zolderkamer. Nadat ik had aangegeven dat ik een getoonde eiken fineerlaag mooier vond dan laminaat, bood Cibo mij aan om die vloer gratis mee te nemen! Top, goedkoper gaat het niet worden !

De vloer was net bij een klant gelegd, wilde uiteindelijk toch een andere vloer, en dus was de vloer er weer uitgehaald. Ik zeg: nomineer Cibo maar voor de 'warme douche' ;)