Beoordelingen Cibo Vloeren

17-07-2018
7,9

T.J. van den Meiracker uit: Breda

16-07-2018

Verkoper stelt het iets mooier voor als de legger mogelijk acht. Onregelmatigheden in de ondervloer moest ik zelf verhelpen.

Slagmolen uit: Breda

13-07-2018
8,5

De vloer ligt er mooi in. In de winkel hadden we wel afgesproken dat de vloer verlijmd zou worden. Uiteindelijk is de vloer zwevend gelegd. Dat vonden we wel jammer

zagers uit: zundert

13-07-2018
8,2

8,5

We zijn zeer tevreden met prachtige pvc vloer.

Arno Groffen uit: Breda

7,6

na montage veel problemen om een probleem opgelost te krijgen. Legger reageert nu zeer traag (alles is reeds betaald) en ook na bemiddeling kantoor gaat het erg moeizaam. Nog steeds geen afspraak om het probleem op te lossen. Holle ruimtes onder de vloer. Dit was de reden om het door een professionele legger te laten doen maar dit werkt dus ook niet.

Schets uit: Ulvenhout

26-06-2018

Prima service! En ondanks dat bestelling laat was, is de vloer toch snel geleverd en gelegd!

JC Koekendorp uit: Brielle

25-06-2018

Erg tevreden over de kwaliteit van de vloer en de perfecte wijze waar op deze is gelegd!

Jean-Paul van Houten uit: Bavel

25-06-2018

Vanaf het 1e moment tot het laatste moment een goede ervaring, nog geen garantie/nazorg werk gehad dus nog geen mening over.

In de winkel was het erg fijn, de keuze qua materiaal werden we mee geholpen, we wisten al ongeveer wat we wilde maar waren er nog niet overuit.
De kleur werd met rust gelaten omdat dat altijd erg persoonlijk is, hier hebben we zelf beslissingen over genomen.
Er was een groot assortiment aan keuze, wel veel keuze die erg op elkaar leek waardoor we 3 keuzes over hielden.
Uiteindelijk gekozen voor een verschil tussen beneden en boven en hadden daardoor de keuze snel gemaakt.

Leggen is in 2 dagen gedaan (6x9 oppervlakte) en zonder enig krasje om onenigheidje.
Vloer hadden we zelf al "zooi vrij" gemaakt, milosh heeft ons goed geholpen met de rest, ook erg goed advies gegeven over de deurmat en de opties in afwerken goed besproken.

Overal erg goed!

G Dons uit: Ulvenhout