Beoordelingen Choiz Makelaars

• Informatie over voortgang 9,1
  • Onderhandelingen 9,2

Marc

08-06-2017

Prima dienstverlening. Goede adviezen, snelle opvolging en terugkoppeling. Vriendelijke en prettige manier van communiceren. Alles helder en duidelijk.

Rina en Dick Wieringerwerf

07-06-2017

Op een ontspannen manier stond het hele team klaar voor ons. Wat we heel erg waardeerde was het feit dat er bij overdracht niet alleen voor ons een fles champagne was maar ook voor de kopers. Het was goed om te zien dat de kopers net zo belangrijk waren als de verkopers.

Bas Voorhout

06-06-2017

Uitsluitend 10en voor choiz. Geweldige service...meedenkend... absoluut geen 9 to 5 mentaliteit...zeer veel verstand van zaken.
Voor mij geen andere verkoop/aankoop makelaar meer.

Philip Mosbach vor der Höhe

04-06-2017

Zeer vlotte verkoop van ons huis. Keurige en correcte begeleiding en afhandeling.

Marianne Lisse

01-06-2017

Hele prettige samenwerking met Eric zowel bij verkoop als bij aankoop

Raymond Lisse

03-05-2017

Ik denk niet dat wij een beter makelaarskantoor hadden kunnen vinden voor de ver- en aankoop van onze woning.

Cees Voorhout

02-05-2017

Het lijkt overdreven om overal een 10 voor te geven maar alles is piko bollo in orde en verzorgd!

Karin Alphen aan den Rijn

12-04-2017

Makelaar van deze tijd. Heel goed bereikbaar via socials. Volledige ontzorging op een bijzonder aangename manier. Goede prijs - kwaliteit. Kortom: een aanrader!

vincent hillegom

04-04-2017

Zeer goed, vriendelijk,duidelijk en altijd te bereiken
Wij raden choiz bij iedereen aan.
Groetjes Sandra en Vincent

george lisse

27-03-2017

door zorgvuldige gesprekken en adviezen die we hebben gevolgd is de verkoop sneller gegaan dan verwacht. Goede contacten onderling en vooral duidelijk overleg. Vele vragen en problemen voor mijn uitgelegd en erbij geholpen het op te lossen. Ben er blij mee. bedankt Choiz en medewerkers