Beoordelingen Choiz Makelaars

• Informatie over voortgang 9,1
  • Onderhandelingen 9,0

Corriene Lisserbroek

08-11-2017

Fijne makelaar met een eerlijke houding. Er wordt snel en transparant gehandeld.

Lenie Lisse

07-10-2017

Goede begeleiding, vriendelijke medewerkers, duidelijke afspraken.prima!

Marjan Alphen aan den Rijn

04-10-2017

De begeleiding heb ik als zeer prettig ervaren. Rustig, duidelijk en uitgebreide uitleg waar alle tijd voor was uitgetrokken. Ook was de terugkoppeling op de verschillende vragen accuraat en snel.

Ronni Den Haag

04-09-2017

We zijn heel goed begeleid bij het vinden van een geschikt huis. Communicatie verliep zowel met de makelaar als de secretaresse vlot en makkelijk. Goed bereikbaar.

Patrick en Saskia Lisse

14-08-2017

Wij hebben een goede ervaring gehad met Choiz Makelaars bij de verkoop van ons huis. Vriendelijk, betrouwbaar personeel met kennis van zaken. Goed bereikbaar voor vragen en van begin tot eind betrokken. Bedankt!

Daan Lisse

07-08-2017
8,2

Ron Voorhout

06-08-2017
6,6

De expertise is oké. Heeft verstand van de markt en se huidige situatie. Miste se echte betrokkenheid. Dossierkennis en de inzet om er het beste uit te halen. Was gezapig en ik koest vooral zelf onderhandelen en voorstellen doen en dossier goed beoordelen.

ingrid

03-08-2017

I Voorhout

06-07-2017

Op een prettige manier m'n huis verkocht zonder problemen. De lijnen zijn kort en er wordt goed gecommuniceerd !

Marc

08-06-2017

Prima dienstverlening. Goede adviezen, snelle opvolging en terugkoppeling. Vriendelijke en prettige manier van communiceren. Alles helder en duidelijk.