Beoordelingen Choiz Makelaars

• Informatie over voortgang 9,1
  • Onderhandelingen 9,1

Patrick en Saskia Lisse

14-08-2017

Wij hebben een goede ervaring gehad met Choiz Makelaars bij de verkoop van ons huis. Vriendelijk, betrouwbaar personeel met kennis van zaken. Goed bereikbaar voor vragen en van begin tot eind betrokken. Bedankt!

Daan Lisse

07-08-2017
8,2

Ron Voorhout

06-08-2017
6,6

De expertise is oké. Heeft verstand van de markt en se huidige situatie. Miste se echte betrokkenheid. Dossierkennis en de inzet om er het beste uit te halen. Was gezapig en ik koest vooral zelf onderhandelen en voorstellen doen en dossier goed beoordelen.

ingrid

03-08-2017

I Voorhout

06-07-2017

Op een prettige manier m'n huis verkocht zonder problemen. De lijnen zijn kort en er wordt goed gecommuniceerd !

Marc

08-06-2017

Prima dienstverlening. Goede adviezen, snelle opvolging en terugkoppeling. Vriendelijke en prettige manier van communiceren. Alles helder en duidelijk.

Rina en Dick Wieringerwerf

07-06-2017

Op een ontspannen manier stond het hele team klaar voor ons. Wat we heel erg waardeerde was het feit dat er bij overdracht niet alleen voor ons een fles champagne was maar ook voor de kopers. Het was goed om te zien dat de kopers net zo belangrijk waren als de verkopers.

Bas Voorhout

06-06-2017

Uitsluitend 10en voor choiz. Geweldige service...meedenkend... absoluut geen 9 to 5 mentaliteit...zeer veel verstand van zaken.
Voor mij geen andere verkoop/aankoop makelaar meer.

Philip Mosbach vor der Höhe

04-06-2017

Zeer vlotte verkoop van ons huis. Keurige en correcte begeleiding en afhandeling.

Marianne Lisse

01-06-2017

Hele prettige samenwerking met Eric zowel bij verkoop als bij aankoop