Beoordelingen Cherry

• Persoonlijk advies 8,8
  • Transparante communicatie 8,8

Heleen

18-03-2019

Wij zijn heel tevreden over Cherry. Ze hebben ervoor gezorgd dat wij goed zichtbaar zijn in de zoekmachines en ook blijven. Het contact met Jennifer is prettig en zij komt haar afspraken altijd na.

Kees

14-03-2019

Toen het proces eenmaal op gang kwam werd er snel gehandeld. Hier ben ik zeer tevreden over.

Michel

11-03-2019

Wij hebben een schoonmaakbedrijf genaamd AltaClean, Via een opdrachtgever moesten wij de ramen wassen bij Cherry en kwamen zo aan de praat met één van de medewerkers die mij uitlegde wat zij precies deden, ik als leek wist toen hoe belangrijk het was als bedrijf om een goed communicatie bureau te hebben, ze zijn direct aan de slag gegaan en binnen 2 maanden stond ik met Glazenwasser Amersfoort bij google op pagina 1 daarvoor op 4.
Ik krijg elke maand een mooi filmpje wat ze hebben gedaan aan de website.
Wij hebben een half jaar contract maar gaan dit zeker verlengen.
AltaClean

22-01-2019

Via FFWDIT hebben jullie mijn website gemaakt. Ik ben heel tevreden hoe jullie mijn bedrijf en hoe ik het gepresenteerd wilde zien zo goed hebben begrepen.

Goos

21-01-2019

Een professionele en betrokken partij die geduld hebben het goed beantwoorden van je vraag

Richard

20-01-2019

Snelle en inhoudelijke communicatie met deskundigen. Ze doen wat ze beloven en leveren een stuk maatwerk op een leuke en prettige manier.

Nadine

17-01-2019

Ik ben erg tevreden over Cherry Internet.
Mijn bedrijf heeft nu echt een eigen huisstijl gekregen met een mooi logo! Super blij mee.

M.

17-01-2019
9,5

Altijd goed persoonlijk advies. Het werk wordt goed gedaan en wij zijn zeer tevreden. Ik zou het zeker een ander aanraden

Soufian

16-01-2019

Top bedrijf.

henk

16-01-2019
8,2

Prettige club om mee samen te werken