Beoordelingen Chem-Dry Tapiclean BV

• Prijs / Kwaliteit verhouding 8,2

Suzanne uit: Stramproy

15-02-2019

Waar kent u ons van? Internet

Ik ben een zeer tevreden klant; onze stoffen hoekbank is weer helemaal schoon! De medewerker is kundig en heeft hard en grondig gewerkt. Het enige dat hij niet had verteld was dat de poten ook nog nat waren, en hierdoor kreeg ik vlekken op mijn eikenhouten vloer. Als ik dit had geweten, had ik er direct doeken onder gelegd, nu zag ik het later en heb ik de vlekken niet kunnen voorkomen. Met het opnieuw in-oliƫn van de vloer verwacht ik dat ze nog wel zullen verdwijnen.

Willie uit: Eindhoven

08-02-2019

Waar kent u ons van? Internet

Eerste maal met deze materie in contact geweest.
Van begin tot eind prettige sfeer met goed resultaat.

08-02-2019
1,6

Waar kent u ons van? Internet

Voor de 1e keer in 11 jaar mijn grindvloer "professioneel" laten reinigen. Na het schoonmaken bleek de vloer op 37 plekken onherstelbaar te zijn beschadigd. Chemdry neemt geen enkele verantwoordelijkheid terwijl er door 3 specialisten is vastgesteld dat ze een verkeerd product op de vloer hebben gebruikt. Meneer geeft aan zijn verzekering niet te willen inschakelen en zegt geen enkel voorstel om elkaar tegemoet te komen in de kosten, mevrouw ik ben maar een kleine zelfstandige!Geen enkel excuus of zelfs maar een sorry! wordt vervolgd binnenkort op Radar. Mijn advies: ga nooit met dit bedrijf zaken doen.

Michelle uit: Eindhoven

07-02-2019
7,8

Ik beoordeel als: Bedrijf

Waar kent u ons van? Anders

Chiel uit: Venlo

07-02-2019

Waar kent u ons van? Internet

Vriendelijke service. Nam de tijd en was heel eerlijk! Ik ben zeer tevreden. Mocht er ooit nog wat zijn (wat ik niet hoop) dan kom ik graag bij jullie terug.

Marina uit: Beek en Donk

18-01-2019

Waar kent u ons van? Internet

Zeer tevreden over dit bedrijf, de service en het eind resultaat. Ons bankstel ziet er weer geweldig uit. Zeer leuke man ( Amsterdam net als ik ) die het werk naar onze tevredenheid heeft uitgevoerd. Wij bevelen dit bedrijf ten zeerste aan.

M. uit: Valkenswaard

04-12-2018
8,1

Ik beoordeel als: Consument

Waar kent u ons van? Google advertentie

zeer tevreden

Annette uit: Nuenen

17-11-2018
9,8

Ik beoordeel als: Consument

Vriendelijke en sterke chauffeur die het kleed kwam halen en en brengen. Het kleed ziet er weer prachtig uit.

Judith uit: Maarheeze

17-11-2018

Waar kent u ons van? Internet

Meubels zijn weer als nieuw! Snelle reactie en snel een afspraak.

Jos uit: St. Odilienberg

02-11-2018