Beoordelingen Chem-Dry Beekman

• Prijs / Kwaliteit verhouding 8,7

Gé uit: Hengelo

07-09-2017

Waar kent u ons van? Anders

Wij zijn super tevreden met het resultaat
Het tapijt lijkt als nieuw.
We zullen u zeker aanbevelen bij familie en vrienden.

Ingeborg uit: Apeldoorn

05-09-2017

Ik beoordeel als: Consument

Onze stoelen en meubels waren erg vies geworden en zijn nu echt weer brandschoon. Super blij met het resultaat. Aardige man die veel info gaf.

c. uit: Kootwijkerbroek

14-08-2017
9,5

Ik beoordeel als: Bedrijf

Waar kent u ons van? Google advertentie

wij kwamen met onze vraag twee weken voor de zomervakantie om in 18 klaslokalen het tapijt schoon te maken. dit werd direct geregeld en op de eerste dinsdag van de schoolvakantie stond het bedrijf met twee man voor de deur. super geregeld en zeer blij met het mooie resultaat.

Martijn uit: Apeldoorn

28-06-2017

Waar kent u ons van? Mond tot mond reclame

Ik heb mijn vloerkleden bij Chem-Dry Beekman laten reinigen. Er zaten een aantal vlekken in, maar daar is nu niks meer van te zien. k ben dus erg tevreden over het resultaat en ik kan het iedereen aanbevelen

M.

11-05-2017

Waar kent u ons van? Internet

Duidelijke afspraken, goed advies, goede kwaliteit, goed acteren op een uitvoeringsfoutje.

Gerard uit: Nieuwleusen

11-04-2017
7,3

Nelleke uit: apedoorn

19-01-2017

Waar kent u ons van? Anders

Jammer dat het proberen zo lang op zich liet wachten en het onzekere i.v.m. het niet bekend zijn van de stofsamenstelling. Na het bekend worden hiervan is er ook 1 stoeltje als eerste op proef gedaan..dit had m. i. gelijk ook kunnen gebeuren..dan was het eindresutaat en de klacht afhandeling als geheel een 10 geworden.
Twijfel bij wat gaan we doen... gaf bij de relatie het gevoel niet bij het juiste bedrijf te zijn.... ik weet wel beter heeft de score n. beneden gehaald. misschien een tip voor de volgende keer. scheelt 1 bezoekje.

Jan Willem uit: Apeldoorn

10-01-2017

Waar kent u ons van? Anders

Het schoonmaken van het tapijt op bovenverdieping en trap ziet er zeer goed uit. Het werk werd snel en goed gedaan, en de service is top. We zijn zeer tevreden over het resultaat.

Dick uit: Zwolle

19-12-2016