Beoordelingen Chem-Dry Alfa

• Prijs / Kwaliteit verhouding 9,0

Dennis uit: Houten

22-06-2018

Ik beoordeel als: Consument

Waar kent u ons van? Google advertentie

Chemdry heeft bij ons het tapijt in het gehele appartement gereinigd en beschermd. We zijn zeer tevreden met het resultaat en de totale gang van zaken bij Chemdry. Ons tapijt was na 2 uur weer droog en er werd geholpen met het terug zetten van onze meubels.

Ton uit: Zoetermeer

05-10-2017

Ik beoordeel als: Consument

Waar kent u ons van? Mond tot mond reclame

Correct en professioneel werk afgeleverd. Prijs kwaliteit is OK.

Annemarie uit: Haastrecht

18-07-2017

Het was erg goed

Nicky uit: Voorburg

15-06-2017

Waar kent u ons van? Internet

Jeroen heeft mijn 5 jaar oude grindvloer gereinigd. Prima resultaat, als nieuw. Een hele lieve en behulpzame man met het verplaatsen van meubelen. Zoek niet verder en ga in zee met dit bedrijf! Ook de afwerking was prima verzorgd. Complimenten en ik neem mijn hoed voor jou af!

Annemarie uit: Amersfoort

14-05-2017

Waar kent u ons van? Internet

Wij zagen er best tegenop om de vloer schoon te laten maken. Alle meubels tijdelijk verhuizen.
Maar het was nodig en de positieve recensies over Jeroen hielpen ons over de drempel.
Het bleek in de praktijk heel erg mee te vallen.
Jeroen is zelf erg behulpzaam en werkt rustig door.
In enkele uren was ons hele appartement klaar.
Onze vloer is mooi opgeknapt van de schoonmaakbeurt.
De verkleuring door het zonlicht is gebleven, maar verder is de vloer prachtig schoon geworden.
Jeroen, hartelijk dank en veel succes verder.

Thelma uit: Groot Ammers

05-04-2017

Waar kent u ons van? Internet

Super service. Wij zijn dik tevreden. Snel werk, goed resultaat en vriendelijk. Wij houden jullie in gedachten!

Els uit: Barneveld

04-04-2017
9,8

Waar kent u ons van? Internet

Erg blij met het schoonmaken van onze grindvloer in de speelkamer en bijkeuken. Er zaten best veel knoei vlekken in (oa ingetrapte chips, klei, chocomelk en ketjap), maar hij ziet er weer uit als nieuw! Dank voor je goede service Jeroen! Kan een ieder dit aanraden.

Gerda uit: Houten

15-03-2017

Waar kent u ons van? Internet

Deze week is onze grindvloer zeer vakkundig gereinigd door Jeroen. Zelfs de hoekjes werden apart meegenomen. Wij zijn dan ook heel tevreden. We kunnen dit bedrijf dan ook zeker aanbevelen. Jeroen: bedankt.

Marianne uit: Spijkenisse

28-01-2017

Waar kent u ons van? Internet

Wij kunnen niet anders zeggen als prima. Jeroen heeft snel en schoon gewerkt, geen rommel achter gelaten en nog even handmatig de hoekjes na gelopen. Het resultaat is dat onze vloer weer als nieuw is. Een echte aanrader.

Peter uit: Benthuizen

24-08-2016

Waar kent u ons van? Internet

Het ziet er wellicht "raar" uit om alle punten met een 10 te beoordelen, maar dit is ChemDry echt waard.
Komen afspraken zeer goed na werken zéér gedreven en zéér nauwkeurig. Na gedane arbeid laten ze geen "rommel" achter. Helemaal TOP!