Beoordelingen Centrum voor Tandheelkunde Hilversum

8,3
52 beoordelingen
  • Klantvriendelijkheid balie 8,2
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail) 8,3
  • Snelheid inplannen afspraak 8,2
  • Persoonlijke aandacht 8,4
  • Kwaliteit behandeling 8,6
  • Omgang kinderen 8,2
  • Hygiëne 8,7
  • Service 8,4
  • Algemene indruk 8,3
1 t/m 10 van 52 beoordelingen

Jac uit: Hilversum

09-10-2018
8,8

Behandelaar: Michel van den Winkel

Aanbeveling: ja

Margot uit: Hilversum

01-08-2018
2,4

Behandelaar: Gilda Hosseini Nejad

Ervaring:
Totaal geen klantvriendelijkheid. Mijn zoon komt 5 min te laat en wordt weggestuurd omdat ze de behandelkamer al schoon gemaakt hebben, na 5 min!!! Als je weet dat er nog een klant komt wacht je mi even. Dit is 1 van de vervelende ervaringen. Ik ga nu overstappen.

Aanbeveling: nee

16-02-2018
9,9

Behandelaar: Michel van den Winkel

Ervaring:
Ik was lange tijd uit angst niet meer bij een tandarts geweest, ik zocht een praktijk die rekening kon houden met mijn probleem. Deze praktijk voelde goed. Beide artsen oordeelden niet, waren en zijn nog steeds even geduldig , vriendelijk, behandelingen worden overlegd, ik ben zeer tevreden en neem nu iedere keer vol vertrouwen en rustig plaats in de stoel.

Aanbeveling: ja

Joop uit: Hilversum

09-02-2018
2,5

Behandelaar: Gilda Hosseini Nejad

Ervaring:
Kost veel geld voor een zeer matige tandarts

Aanbeveling: nee

Saskia uit: Hilversum

08-11-2017
1,0

Behandelaar: Gilda Hosseini Nejad

Ervaring:
De mannelijke tandarts begon tegen mij te schreeuwen omdat ik gaatjes had, ook heb ik gehoord dat hij zijn assistentes behandeld als slootjes, het is een onsympathieke man die bijna narcistisch overkomt. Ik ben overgegaan naar de vrouwelijke tandarts door hoe hij klanten met angst behandeld. Ze hebben mij toegezegd met ptss om te kunnen gaan maar dit is niet waar, het draait ze enkel om het geld, ze lopen over ie heen en staan totaal niet open om te luisteren ik heb mijn afspraak moeten afzeggen omdat ze totaal niets doen om mij gerust te stellen, het is een heel onpersoonlijke praktijk. Je kan niet toezeggen dat je angst kan behandelen en vervolgens iemand doodsangst aanjagen en niet luisteren en kijken naar iemands angst. Ik ga zelfs een klacht indienen want heb een rekening van honderd euro gekregen. Belachelijk want dat die man zo tegen me heeft geschreeuwd wordt totaal genegeerd en moest je ze toen eens al het geld zien opeisen terwijl hij me niet eens behandeld had.

Aanbeveling: nee

Budi uit: Hilversum

25-08-2017
7,8

Behandelaar: Gilda Hosseini Nejad

Ervaring:
Heldere communicatie. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Aanbeveling: ja

Claire uit: Hilversum

24-08-2017
7,4

Behandelaar: Michel van den Winkel

Ervaring:
Het eerste contact met de receptionisten verliep in mijn beleving raar en stroef, waardoor ik nogal terughoudend bij m'n eerste afspraak aan kwam. Het contact met de tandarts daarentegen was prettig en toen bleek dat ik een nogal uitgebreide behandeling nodig had voor meerdere gaatjes kon ik mijn eerste reactie ("ohjee wat spannend en wat een hoop geld") gelukkig kwijt en kreeg ik een hoop informatie. In het echt ging het contact met de balie gelukkig ook een stuk beter (of ik dezelfde mensen heb gesproken aan de telefoon als aan de balie: geen idee).
Vervolgens vanochtend de eerste helft van de reparatieafspraak gehad wat echt een heel prettige ervaring was.
Waarom ik 'Nee' heb aangegeven bij de vraag over aanbeveling, is omdat ik nog steeds een beetje afwachtend ben. Misschien verandert dit in de toekomst nog.

Aanbeveling: nee

Kurt uit: Soest

23-08-2017
10

Behandelaar: Michel van den Winkel

Ervaring:
De behandeling van dr Winkel is zeer goed en prettig, rustig en nooit gehaast, en het belangrijkste; blijvend goed. Mijn mondhygiëniste, in een andere woonplaats, die dus niets met de praktijk in Hilversum te maken heeft, is ook zeer tevreden over de behandelingen, bv vullen en kronen en dergelijke.
Verder de medewerkers aan de receptie zijn altijd zeer correct, behulpzaam, en vriendelijk, zowel
telefonisch als contact ter plaatse.

Aanbeveling: ja

Nanette uit: Hilversum

22-08-2017
7,6

Behandelaar: Emna

Ervaring:
algemeen: 1- voor mij is het niet duidelijk welke tijden de mondhygiënist in rekening brengt. Ik zou dat graag weten direct na de behandeling.
2- Bij acute pijn zou het prettig zijn als een heel kort consult door de tandarts mogelijk is.

Aanbeveling: ja

Wim uit: Hilversum

21-08-2017
9,1

Behandelaar: Michel van den Winkel

Ervaring:
Bijzonder moderne apparatuur en zeer klantvriendelijke assistente. Een verademing om bij deze tandarts in de stoel te zitten. Wat een rust straalt deze praktijk uit.

Aanbeveling: ja