Beoordelingen Centrum voor Tandheelkunde Hilversum

Saskia uit: Hilversum

08-11-2017
1,0

Behandelaar: Gilda Hosseini Nejad

De mannelijke tandarts begon tegen mij te schreeuwen omdat ik gaatjes had, ook heb ik gehoord dat hij zijn assistentes behandeld als slootjes, het is een onsympathieke man die bijna narcistisch overkomt. Ik ben overgegaan naar de vrouwelijke tandarts door hoe hij klanten met angst behandeld. Ze hebben mij toegezegd met ptss om te kunnen gaan maar dit is niet waar, het draait ze enkel om het geld, ze lopen over ie heen en staan totaal niet open om te luisteren ik heb mijn afspraak moeten afzeggen omdat ze totaal niets doen om mij gerust te stellen, het is een heel onpersoonlijke praktijk. Je kan niet toezeggen dat je angst kan behandelen en vervolgens iemand doodsangst aanjagen en niet luisteren en kijken naar iemands angst. Ik ga zelfs een klacht indienen want heb een rekening van honderd euro gekregen. Belachelijk want dat die man zo tegen me heeft geschreeuwd wordt totaal genegeerd en moest je ze toen eens al het geld zien opeisen terwijl hij me niet eens behandeld had.

Budi uit: Hilversum

25-08-2017
7,8

Behandelaar: Gilda Hosseini Nejad

Heldere communicatie. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Claire uit: Hilversum

24-08-2017
7,4

Behandelaar: Michel van den Winkel

Het eerste contact met de receptionisten verliep in mijn beleving raar en stroef, waardoor ik nogal terughoudend bij m'n eerste afspraak aan kwam. Het contact met de tandarts daarentegen was prettig en toen bleek dat ik een nogal uitgebreide behandeling nodig had voor meerdere gaatjes kon ik mijn eerste reactie ("ohjee wat spannend en wat een hoop geld") gelukkig kwijt en kreeg ik een hoop informatie. In het echt ging het contact met de balie gelukkig ook een stuk beter (of ik dezelfde mensen heb gesproken aan de telefoon als aan de balie: geen idee).
Vervolgens vanochtend de eerste helft van de reparatieafspraak gehad wat echt een heel prettige ervaring was.
Waarom ik 'Nee' heb aangegeven bij de vraag over aanbeveling, is omdat ik nog steeds een beetje afwachtend ben. Misschien verandert dit in de toekomst nog.

Kurt uit: Soest

23-08-2017

Behandelaar: Michel van den Winkel

De behandeling van dr Winkel is zeer goed en prettig, rustig en nooit gehaast, en het belangrijkste; blijvend goed. Mijn mondhygiëniste, in een andere woonplaats, die dus niets met de praktijk in Hilversum te maken heeft, is ook zeer tevreden over de behandelingen, bv vullen en kronen en dergelijke.
Verder de medewerkers aan de receptie zijn altijd zeer correct, behulpzaam, en vriendelijk, zowel
telefonisch als contact ter plaatse.

Nanette uit: Hilversum

22-08-2017
7,6

Behandelaar: Emna

algemeen: 1- voor mij is het niet duidelijk welke tijden de mondhygiënist in rekening brengt. Ik zou dat graag weten direct na de behandeling.
2- Bij acute pijn zou het prettig zijn als een heel kort consult door de tandarts mogelijk is.

Wim uit: Hilversum

Behandelaar: Michel van den Winkel

Bijzonder moderne apparatuur en zeer klantvriendelijke assistente. Een verademing om bij deze tandarts in de stoel te zitten. Wat een rust straalt deze praktijk uit.

P.W. uit: Hilversum

n.v.t.

Behandelaar: Gilda Hosseini Nejad

Wat raar dat ik deze enquete krijg, nog voordat ik ooit contact heb gehad met een tandarts van dit centrum. Ik word een beetje ziek van al deze enquetes, ik zal u op grond hiervan niet aanbevelen in mijn omgeving.

uit: Hilversum

Behandelaar: Gilda Hosseini Nejad

Het duurde erg lang voor er een afspraak stond, mede doordat de vorige tandarts de gegevens niet goed doorgaf. Werd niet teruggebeld zoals afgesproken. Kan gebeuren, maar is wel een manier om nieuwe patienten mis te lopen die dan maar wat anders zoeken. Overigens niet gedaan en erg tevreden over eerste controle.

Jac uit: Hilversum

8,1