Beoordelingen Centre du Lac

• Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid 9,0

Theo uit: Nootdorp

27-06-2018

Positieve ervaring:
Personeel is zeer gastvrij, het restaurant heeft een goede variatie aan gerechten.

Leermomenten:
Het enige min puntje vind ik dat het turksstoombad soms niet lekker ruikt, misschien een lucht je erin bvb eucalyptus.

Irene uit: Den Haag

30-04-2018

Positieve ervaring:
Ik vind Centre du Lac een heel prettige, niet zo grote sauna. De sfeer is goed, horeca is fantastisch en er zijn veel verschillende sauna's. Ook de tuin ziet er prachtig uit.

Leermomenten:
In andere sauna's heb ik regelmatig gezien dat er een schaal fruit stond op de balie. Dit vind ik een mooie service en past ook goed bij het gezonde gevoel dat je overhoudt na een sauna. Het zou een mooie aanvulling zijn op jullie service. Zou verder graag al bij de ingang informatie zien over de tijden van de Loyli's, zodat ik deze gelijk kan inplannen in mijn saunabezoek.

HannaH uit: Den Haag

Fijne 'kleine' gezellige sauna

Leermomenten:
Misschien wel goed bij blijven met onderhoud en styling en aanbiedingen voor vaste klanten

Ron uit: Zoetermeer

Positieve ervaring:
Zeer gezellige en Huiselijk Welness Center waar ik al ruim 28 jaar kom samen met mijn Vrouw (zij volgt maandelijks ook Behandelingen). Top Personeel en gezellige "bruin cafe" sfeer ook aan de Bar.

Nee. Alles is Perfect.

Diana uit: Zoetermeer

6,6

Positieve ervaring:
Bediening is klantvriendelijk en nemen klachten serieus. De kleinschaligheid ervaar ik als prettig.

Leermomenten:
De hygiëne kan beter. Vloeren vaker droogtrekken, haren en stof verwijderen. Iets ad rioolvliegjes doen? .De prijzen van lunch en diner vind ik ad hoge kant. Zit en rustruimte beneden zijn aan updaten toe.

Brenda uit: Leidschendam

7,9

Positieve ervaring:
Kleinschalig maar voel me er altijd goed op mijn gemak

Leermomenten:
Deze week nog geweest toen was het heel rustig maar ook dus weinig personeel in de sauna...kon beter qua even de vloer aantrekken etc...verder gewoon top weer hoor

cor uit: Delft

Positieve ervaring:
klein, knus en huiselijk gevoel. goed eten en drinken. deskundig en vriendelijke medewerksters. bij diverse behandelingen wordt een duidelijke uitleg gegeven. een sauna centrum om meerdere malen te bezoeken.

Leny uit: Zoetermeer

Positieve ervaring:
Lekker kleinschalig, hou absoluut niet van grote sauna's.

Geen.

Marianne uit: Pijnacker

7,4

Positieve ervaring:
Fijne sauna niet te groot voor een heerlijk dagje relaxen met een fijne kaart in het restaurant. Een beetje ons kent ons gevoel.

Leermomenten:
Fotograaf hadden jullie een hele leuke lente aanbieding maar die heb ik nog niet zien langs komen. Verder vind ik het als niet roker irritant dat buitenmaat weinigruimte kaart gelegd voor niet rokers. Misschien een idee om de rokers naar het boven terras te verhuizen?

Paul uit: Delft

7,6

Positieve ervaring:
Wij komen naar jullie voor de rust. De kleinschaligheid en als je het goed uitkient: weinig volk.

Leermomenten:
De eeuwige verbouwingen, loszittende tegels etc. Natuurlijk blijf je verbeteren en klussen achter de schermen, maar er is in de tien jaar dat we om de andere maand komen we ergens een bouwproject(je) Het lijkt nooit echt af.