Beoordelingen Center Parcs De Eemhof

7,0

Wendy uit: Heerenveen

19-09-2016

Wij zijn vandaag teruggekomen van een weekje centerparcs de Eemhof. Het is een mooi park, met een suptropisch zwembad, gezellige plekjes om te eten/drinken ect. Dus een dikke voldoende, alleen de cottage 850 waar wij in zaten, was niet goed schoongemaakt, veel spinnenwebben en spinnen en als je een cottage schoonmaakt, kijk dan ook eens onder de bank, de bedden daar hoopt zich ook stof op.
Met andere woorden: wij waren niet erg tevreden over de schoonmaak van onze cottage 850.

Met vriendelijke groet,
Wendy Ypeij

Angelique uit: Wernhout

11-05-2016
6,0

Het is een leuk park waar voldoende activiteiten te doen zijn. Echter de huisjes zijn vies. In de oven zitten nog pizzaresten van de vorige bewoners, op de muren wemelt het van de platgeslagen muggen en ook de radiators en de plinten hebben al lang geen stofdoek meer gezien.
Ook rondom het huisjes, bestrating en tuinset zijn verre van in orde. Onderhoud is zeker noodzakelijk.

Al met al een leuk park, maar er dient het nodige renovatiewerk verricht te worden aan de huisje en de buitenkant van de kids factory. Wij hopen dat hier iets mee gedaan wordt.