Beoordelingen CaseMarketing

• Deskundigheid 9,1
  • Eindresultaat 8,9

Jan uit: Wamel

05-10-2017

Bedrijfsnaam: Dicobouw Druten B.V.

Suzan weet waar je het over heeft. Weet goed te verwoorden waar de mogelijkheden liggen voor bedrijven om zich optimaal te presenteren via internet en sociale media

Youri uit: Gorinchem

16-06-2017

Bedrijfsnaam: Lead Tactics

Suzan verstaat haar vak!

Ze geeft begrijpbaar advies en weet de gewenste resultaten te behalen in de campagnes.

Marjolein uit: Beuningen

11-04-2017

Bedrijfsnaam: Knit Factory

Prettige samenwerking met Suzan van Casemarketing. Samen kunnen we snel schakelen en Suzan adviseert helder. Haar kennis en input bieden veel mogelijkheden voor Knit Factory.

Lars uit: Heusden

03-04-2017

Bedrijfsnaam: Le Pigeon

Suzan weet wat ze doet en helpt je graag online succes te behalen!

L uit: Nederland

29-03-2017

Bedrijfsnaam: Endlessly

Suzan van Eck is een marketing professional pur sang. Suzan is een expert als het aankomt op online marketing. Zij bezit tevens de mooie eigenschap om zich ten alle tijden gepassioneerd in te zetten om de beste resultaten te boeken voor haar klanten. Hierbij staan leveren van kwaliteit en klanttevredenheid hoog in het vaandel.

Ik zou elke ondernemer aanraden om met deze marketing - en sales tijger te schakelen!

Dasja uit: Heusden

Bedrijfsnaam: Le Pigeon

CaseMarketing is professioneel en beschikt over gespecialiseerde SEA kennis. Het is een fijn bedrijf om mee samen te werken en geeft altijd een gepast aanbod op de situatie.

Suzan uit: Lelystad

Bedrijfsnaam: Sobat Kras Services

Casemarketing is een professioneel bedrijf waarmee we graag en goed hebben samengewerkt. Suzan is een absolute topper o.h.g.v. Google Adwords en zal ik hiervoor zeker aanbevelen!
Suzan Groeneveld
Sobat Kras Services

Bram uit: Beneden Leeuwen

Bedrijfsnaam: BDB Online

Suzan is slim, perfectionistisch en gedreven. Ik raad haar aan voor Internet marketing vraagstukken.

Pim uit: Druten

Bedrijfsnaam: Huisman Tricot

Maarten uit: Beneden Leeuwen

27-03-2017

Bedrijfsnaam: Huisman Tricot B.V.

Susan is een betrokken persoon met kennis van zaken!