Beoordelingen Casa Vloeren

• Plaatsing / montage / levering 9,3
  • Garantie / nazorg 9,3

uit: Buntstraat 3920 Lommel

02-03-2019

Heel gemakkelijk te leggen wij zijn tevreden

uit: Lommel

28-02-2019

uit: Maasmechelen

10-02-2019

Zeer kwalitatief materiaal en prijs / kwaliteit top!! Medewerkers behandelen de mails zeer snel en telefonisch ook steeds bereikbaar voor al onze vragen. Kortom, mensen die hun vak kennen en service na verkoop is hier nog steeds van toepassing. Zeker aan te bevelen!!!

uit: Mol

09-02-2019
7,8

Plaatsing heel goed maar levering minder goed. Leveren oprit gingen om 14 uur komen waren er al om 11uur, moeilijk voor binnen te leggen niemand thuis.

uit: Mol

06-02-2019
9,8

Heel vriendelijk en snelle service! Echt super tevreden... bedankt Casa vloeren 😊

uit: Ekeren

30-01-2019

We zijn enorm tevreden vanaf het eerste contact in de showroom tem de plaatsing van onze parket. Prijs, kwaliteit is meer dan correct.

Een hartelijk contact met een sterke begeleiding.

Ook de plaatsing is gebeurd door een vakman die luistert en pas doorgaat als de klant 100 procent tevreden is.

Ik kan Casa vloeren dan ook alleen maar aanbevelen.

uit: Someren-eind

25-01-2019

Goede prijs voor een goed product wat goed geleverd is. Kan het iedereen aanbevelen die een houten vloer zoekt voor een vriendelijke prijs.

uit: Lommel

24-01-2019

Ik ben uiterst tevreden van het deskundig advies. De correcte en snelle uitvoering van de bestelling. Ik heb mijn parketvloer door de mensen van Casa Vloeren laten leggen. Dit kon zeer snel ingepland worden. Parket is mooi afgewerkt. Casa Vloeren heeft prima werk geleverd.

uit: Balen

15-01-2019

Super zaak ! Super service !

14-11-2018
8,2