Beoordelingen Caravansverkopen.nl

18-01-2016

zeer goede en nette telefonist die op mijn wensen inging en een snelle en goede afwerking. Ben zeer tevereden over Caravansverkopen.nl Daarna een zeer correcte afhandeling door de inkoper. zal U zeker aanbevelen.

24-09-2015
1,0

Komt niet na wat ze zeggen punt!

P uit: A

23-09-2015

Snel en netjes afgehandeld, heel blij mee.

Sophia uit: Willemstad

23-09-2015

Ondanks de melding in het weekend, kreeg ik binnen 48 uur een bod doorgestuurd. Ook het regelen van de afhandeling ging snel en correct. Derhalve heb ik een hele goede beoordeling gegeven en zou ik zeker van deze service bij een volgende keer gebruik maken.

Ad uit: Raalte

23-09-2015

Heel kort, bestand van zaken en erg klant vriendelijk,geen gedoe!

Wim uit: Nieuwegein

10-09-2015

Over caravan verkopen niet dan goeds. Eerlijke behandeling en afspraken worden nagekomen.
Wat betreft de opkoper heb ik geen goede ervaring en wij voelen ons benadeeld. Deze opkoper zegt dat hij eerlijk zaken doet, maar onze ervaring is anders.
Dit heeft niets met caravan verkopen te maken.
Voor jullie een dikke duim

Ben uit: Voorschoten

27-08-2015

Prima site, mooie terugkoppeling en het bedrijf dat mijn Caravan heeft gekocht (Firma Stam Caravans Elburg) was uiterst vriendelijk, eerlijk, rustig en deskundig. Kwam op afgesproken tijdstip en wilde echt helpen.
Jullie hebben mij een hoop zorgen uit handen genomen door snel te reageren en de juiste(correcte) bieder te vinden.
Petje af en ga zo door.
Groet,
Ben

bert

26-08-2015

Zeer snelle en correcte respons.
Contact met klant even goed.
prima en veilige afhandeling

Diny uit: Raamsdonksveer

25-08-2015

Caravansverkopen is een goede site als U snel en makkelijk U caravan wilt verkopen.
Ook wordt U geweldig geholpen als U belt voor informatie ed.

stan uit: nuland

22-08-2015

goed geregeld nette opkoper.en afspraken netjes nagekomen