Beoordelingen Caravans Inkoop Landelijk

• Personeel 9,1

Tom uit: Rijswijk

06-04-2016
7,7

Zeer vriendelijke en betrouwbare koper
Fantastisch dat alles zo snel geregeld was en zeker ook de betaling

Femke uit: Lage Mierde

24-03-2016

Ik had foto's van onze caravan met tekst en uitleg doorgestuurd. Ik kreeg snel reactie met een indicatie prijs.
Er was binnen een week een afspraak gemaakt en zijn ze langs gekomen.
De afhandeling was super, keurige prijs samen afgesproken. Papierwerk, het overschrijven etc. werd meteen geregeld.
Ik zou ze zeker aanbevelen! Erg tevreden!

Jacques uit: Gouda

23-03-2016
8,2

Positief. Goede communicatie , goede inschatting van de prijs , snelle afhandeling.

Ruud uit: Achterhoek

22-03-2016
3,0

Zeer onprofessioneel bedrijf.
Caravans Inkoop Landelijk heeft mij een goed bod gedaan per mail ik heb nog teruggemaild met de vraag of ze zeker waren van hun bod.
Bij aankomst gaf de chauffeur al gelijk een bod dat ongeveer de helft was van het eerste bod.
Deze heeft toen hij de mail zag met Caravans Inkoop Landelijk gebeld en deze zei dat hij niet meer mocht bieden. Het zou een vergissing zijn!! chauffeur was behoorlijk boos maar kon er dus ook niets aan doen.
Al met al is het contact met Caravans Inkoop Landelijk niet erg netjes geweest

Carlie uit: Maastricht

01-03-2016

Na één telefoontje is de hele verkoop snel, vakkundig, zeer fatsoenlijk, uitermate behulpzaam en naar volle tevredenheid afgehandeld. Kortom: een bedrijf dat het vertrouwen ten volle waard is.

Otto uit: Bernisse

28-02-2016

Binnen vier dagen was ik mijn caravan kwijt. Heldere communicatie en heldere afspraken.

H uit: Pijnacker

11-02-2016

Goede communicatie, goed overleg en prettige afhandeling.

Aad uit: Zoeterwoude

29-01-2016

Correcte en vakkundige behandeling.

Pieter uit: Venlo

21-01-2016
8,2

Een prettige en correcte afhandeling van de verkoop van mijn caravan.Heldere communicatie via mail en telefoon.Op afgesproken tijdstip werd caravan opgehaald en alles afgehandeld volgens afspraak.Prettig zakendoen met dit bedrijf.

ruud uit: cadier en keer

07-09-2015
7,7

prima ervaring met de verkoop van mijn caravan. dfuidelijke eerlijke prijs.