Beoordelingen Caravans Inkoop Landelijk

• Snelheid/Levertijd 9,0
  • Personeel 9,1

Wilco uit: Emmeloord

15-07-2016

Eerste indruk van bedrijf goed en betrouwbaar. Deze hebben een indicatie gegeven en aankomende week zal het bedrijf langskomen. Wij zijn erg benieuwd naar de rest maar voor zover nu een prettige afstemming.

Piet uit: Vlissingen

01-07-2016

Kwamen via internet bij dit bedrijf. Gebeld, Dezelfde dag,
afspraak. Tijdens de afspraak gelijk een goede, en onderbouwde prijs aanbieding. Snelle en correcte benadering en afhandeling.

Frans uit: Hapert

17-06-2016

De procedures zijn duidelijk, praktisch en vertrouwen wekkend. De afspraken worden zeer goed nagekomen.
De medewerkers zijn uitermate correct en verstaan hun vak.
In zijn totaliteit een zeer positieve ervaring.

Petra uit: Berlicum

18-05-2016

Nette snelle afhandeling. Precies volgens afspraak. Vriendelijk! Top!

R. uit: Veldhoven

12-05-2016
9,5

Telefonisch een prijs opvraag gedaan , na goed gesprek overeengekomen om de caravan te komen bekijken. Binnen 2 dagen is men komen kijken, goede prijs geboden en na akkoord verkoop is de de caravan meteen meegenomen.Hele fijne en nette afhandeling, gelijk het vrijwaringsbewijs.
Een bedrijf met ouderwetse Service afhandeling.
Wat we met elkaar afgesproken hebben maken ze ook waar.
Een aanrader voor een ieder.

Pedro uit: Margraten

05-05-2016

Vanwege een nieuwe auto moesten we op zoek naar een nieuwe caravan (te zwaar voor auto). Ook maar een mailtje naar caravan inkoop landelijk (in ons eigen Margraten ;-) ). Michel kon lopend naar ons toe en is dan ook snel gekomen. Onze 10 jaar "oude", "jonge" caravan ziet er gewoon nog als nieuw uit en dit werd door Michel ook gezien en opgemerkt! Op een prijs uitgekomen welke onder onze gewenste prijs uitkwam, maar we verdiende nu iets bij de aankoop van de nieuwe caravan (korting geen inruil). Dus een win win situatie. Wat ik hier ook wil zeggen is dat je vaak een bepaald beeld hebt bij inkoop bedrijven (althans wij).... Nou, daar is hier totaal geen sprake van! Zeer nette correcte uitleg, ik zou niet weten hoe het beter moest. Alles werd snel en correct afgehandeld door Michel. Ik zal hem aanbevelen bij mijn caravan kennissen.....

Henri uit: Antwerpen

21-04-2016
9,8

Snelle en correcte afhandeling van de verkoop en ophaling.

M.D. uit: Vleuten

14-04-2016

Heel plezierig,terechte opmerkingen,snelle besluitvorming
Kortom,kan niet beter.

Ron uit: Amstenrade

07-04-2016
9,8

prijsopvraag gedaan , snelle reactie, binnen 1 dag komen kijken, goede prijs geboden, de dag erna de caravan komen ophalen. Hele fijne en nette bejegening, hele goede afhandeling, gelijk het vrijwaringsbewijs.
Een bedrijf met ouderwetse Service afhandeling.
Echt Toppie !!

Tom uit: Rijswijk

06-04-2016
7,7

Zeer vriendelijke en betrouwbare koper
Fantastisch dat alles zo snel geregeld was en zeker ook de betaling