Beoordelingen Caravans Inkoop Landelijk

• Snelheid/Levertijd 9,0
  • Personeel 9,1

hen & silvia uit: Elsloo

02-09-2016

super tevreden over de manier van zakendoen, vriendelijk,en correct.we mochten zelfs spullen die we zelf niet meer in de auto kregen vervoerd, in de caravan laten en deze ophalen bij het depot.
daar werd ons zelfs nog kop koffie aangeboden,we zijn zeer tevreden over de afhandeling ,en zeker een aanrader voor iedereen die zijn /haar caravan wil verkopen.menig ondernemer kan een voorbeeld nemen aan deze firma over zaken doen.

Hans uit: Valkenburg

20-08-2016

Prettig om zaken te doen. Goede communicatie, afspraken worden nagekomen. Niets op aan te merken.

Else uit: Hilversum

12-08-2016

Zeer vlot en vriendelijk contact gehad en de caravan ook verkocht.

John uit: Middelburg

12-08-2016

Wij konden onze vouwwagen uit 1993 met gemak kwijt aan Caravans Inkoop Landelijk, nadat deze te lang te koop stond. Michel is deze met een collega op onze vakantieplek in Zuid Limburg op komen halen; prima geregeld! Voeg daar ook nog eens het vriendelijke en duidelijke voorkomen aan toe van dit bedrijf en voila; je hebt een goed gevoel over de deal! Van harte aanbevolen......

Annie uit: Simpelveld

26-07-2016

Een zeer goede ervaring.

Wilco uit: Emmeloord

15-07-2016

Eerste indruk van bedrijf goed en betrouwbaar. Deze hebben een indicatie gegeven en aankomende week zal het bedrijf langskomen. Wij zijn erg benieuwd naar de rest maar voor zover nu een prettige afstemming.

Piet uit: Vlissingen

01-07-2016
9,8

Kwamen via internet bij dit bedrijf. Gebeld, Dezelfde dag,
afspraak. Tijdens de afspraak gelijk een goede, en onderbouwde prijs aanbieding. Snelle en correcte benadering en afhandeling.

Frans uit: Hapert

17-06-2016

De procedures zijn duidelijk, praktisch en vertrouwen wekkend. De afspraken worden zeer goed nagekomen.
De medewerkers zijn uitermate correct en verstaan hun vak.
In zijn totaliteit een zeer positieve ervaring.

Petra uit: Berlicum

18-05-2016

Nette snelle afhandeling. Precies volgens afspraak. Vriendelijk! Top!

R. uit: Veldhoven

12-05-2016
9,5

Telefonisch een prijs opvraag gedaan , na goed gesprek overeengekomen om de caravan te komen bekijken. Binnen 2 dagen is men komen kijken, goede prijs geboden en na akkoord verkoop is de de caravan meteen meegenomen.Hele fijne en nette afhandeling, gelijk het vrijwaringsbewijs.
Een bedrijf met ouderwetse Service afhandeling.
Wat we met elkaar afgesproken hebben maken ze ook waar.
Een aanrader voor een ieder.