Beoordelingen Caravans Inkoop Landelijk

• Snelheid/Levertijd 9,0
  • Personeel 9,1

I uit: Valkenburg

14-04-2017

Goede en nette afhandeling.

Evert uit: Geleen

27-02-2017

Een uiterst correcte behandeling. Ik ben zeer tevreden over de snelle afhandeling en het nakomenvan de afspraken.

Peter v. uit: Huijbergen

25-01-2017

Niet opdringerig, zeer vriendelijk, correcte afhandeling en doen wat ze beloven.

AN uit: Utrecht

23-12-2016
9,5

Super afgehandeld, als binnen notijm financieel, ontheffing geregeld.als je je caravan wilt verkopen een aanrader.

albert uit: leeuwarden

03-11-2016
7,3

snelle en correcte afhandeling

Caren en Harry uit: Barneveld

23-10-2016

Door zoeken en vragen kwamen wij via aanbevelingen terecht bij Caravan Inkoop Nederland.
Vanaf het eerste contact met de heer Laughs werden onze verwachtingen bewaarheid.
Goede en reeële prijs voor onze 8 jaar oude Hobby 560Wlu.
Soepele afspraken over oplevering en afbraak van voortent(caravan stond op jaarplaats in Noorbeek.L.)
Ook de medewerking n het aanbod van dhr Laughs om zorg te dragen voor afvoer van het restant aan afgebroken vlonderhout afval etc. , werd door ons zeer gewaardeerd.
Al met al een solide profesioneel en EERLIJK bedrijf met een plezierige manier van samenwerken.
GA GERUST EN VOL VERTROUWEN IN ZEE MET DIT TOP-BEDRIJF!!

Richard uit: Maastricht

15-10-2016

Goede communicatie, vriendelijk en netjes, tevreden over prijs.

Roos en Lambert uit: Cadier en Keer

27-09-2016
9,7

Wij zijn zeer tevreden met de afwikkeling van de verkoop van onze caravan. Kijken-Kopen-Halen- Betalen en vrijwaring. Een eerlijke prijs voor een caravan uit 1995.
Al met al een vriendelijk en vooral betrouwbaar bedrijf.

Ingrid uit: Amsterdam

09-09-2016

Correcte prijs. Vriendelijke medewerkers en afspraken worden goed nagekomen. Prima bedrijf

Pieter uit: Huizen.

09-09-2016

Alles is zeer naar wens verlopen! Prettig contact.