Beoordelingen Caravans Inkoop Landelijk

• Snelheid/Levertijd 9,0
  • Personeel 9,1

Peter v. uit: Huijbergen

25-01-2017

Niet opdringerig, zeer vriendelijk, correcte afhandeling en doen wat ze beloven.

AN uit: Utrecht

23-12-2016
9,5

Super afgehandeld, als binnen notijm financieel, ontheffing geregeld.als je je caravan wilt verkopen een aanrader.

albert uit: leeuwarden

03-11-2016
7,3

snelle en correcte afhandeling

Caren en Harry uit: Barneveld

23-10-2016

Door zoeken en vragen kwamen wij via aanbevelingen terecht bij Caravan Inkoop Nederland.
Vanaf het eerste contact met de heer Laughs werden onze verwachtingen bewaarheid.
Goede en reeële prijs voor onze 8 jaar oude Hobby 560Wlu.
Soepele afspraken over oplevering en afbraak van voortent(caravan stond op jaarplaats in Noorbeek.L.)
Ook de medewerking n het aanbod van dhr Laughs om zorg te dragen voor afvoer van het restant aan afgebroken vlonderhout afval etc. , werd door ons zeer gewaardeerd.
Al met al een solide profesioneel en EERLIJK bedrijf met een plezierige manier van samenwerken.
GA GERUST EN VOL VERTROUWEN IN ZEE MET DIT TOP-BEDRIJF!!

Richard uit: Maastricht

15-10-2016

Goede communicatie, vriendelijk en netjes, tevreden over prijs.

Roos en Lambert uit: Cadier en Keer

27-09-2016
9,7

Wij zijn zeer tevreden met de afwikkeling van de verkoop van onze caravan. Kijken-Kopen-Halen- Betalen en vrijwaring. Een eerlijke prijs voor een caravan uit 1995.
Al met al een vriendelijk en vooral betrouwbaar bedrijf.

Ingrid uit: Amsterdam

09-09-2016

Correcte prijs. Vriendelijke medewerkers en afspraken worden goed nagekomen. Prima bedrijf

Pieter uit: Huizen.

09-09-2016

Alles is zeer naar wens verlopen! Prettig contact.

hen & silvia uit: Elsloo

02-09-2016

super tevreden over de manier van zakendoen, vriendelijk,en correct.we mochten zelfs spullen die we zelf niet meer in de auto kregen vervoerd, in de caravan laten en deze ophalen bij het depot.
daar werd ons zelfs nog kop koffie aangeboden,we zijn zeer tevreden over de afhandeling ,en zeker een aanrader voor iedereen die zijn /haar caravan wil verkopen.menig ondernemer kan een voorbeeld nemen aan deze firma over zaken doen.

Hans uit: Valkenburg

20-08-2016

Prettig om zaken te doen. Goede communicatie, afspraken worden nagekomen. Niets op aan te merken.