Beoordelingen Caravans Inkoop Landelijk

• Personeel 9,1

Margo uit: Maastricht

17-02-2019

Beste Michel Laughs,
Ik belde je om te vragen of je eventueel interesse zou hebben in de koop van mijn caravan. Je kwam meteen vertrouwd over in het beoordelen van de caravan. Ook had je begrip voor mijn situatie, het overlijden van mijn man.
Michel gaf me de tijd dit te overleggen met mijn dochters en te kijken welke “ dingetjes” ik nog uit de caravan zou willen hebben. 2 dagen later haalde hij de caravan op. Ik vond het moeilijk om er afstand van te doen, maar Michel gaf me het vertrouwen dat “ de caravan vast een nieuw leven “ zou krijgen.
Ik ben met een gerust gevoel weg gegaan.
OOk adviseerde ik een vriendin “ Michel” als hulp bij de verkoop van de caravan. Hij is professioneel, maar wel laagdrempelig , een topper!
Groetjes,
Margo Meijs-Gilissen

Margo uit: Maastricht

11-02-2019
9,8

In een half uur, werd mij duidelijk dat ik de verkoop van mijn caravan (met veel emotionele waarde) aan Michel kon verkopen. Ik had alle vertrouwen in hem. Hij is geduldig, niet opdringerig, respect en begripvol voor mijn situatie, behulpzaam. Echt Toppie.
Ik zal hem zeker aan andere adviseren, als er vragen zijn rondom caravans!
Mijn dank si groot.

Betrouwbaar bedrijf.

Frank uit: Venlo

23-11-2018
9,8

Top! We kunnen niet anders zeggen. Medewerker die de caravan ophaalde is een prima kerel. Ondanks tegenslagen ter plaatse van onze kant uit is het prima opgelost door de medewerker en Michel! Nogmaals veel dank! Caravan Kinrooi Geerensheide.

Frank

L.H. uit: Stein

11-09-2018

Onlangs hebben wij onze caravan verkocht aan Caravan Inkoop. Wij zijn bijzonder tevreden over de manier waarop wij zaken hebben kunnen doen met Michel.
Wij hebben een goed bod gekregen voor onze 13 jarige caravan.Het is een betrouwbaar bedrijf omdat ze datgene wat zij toezeggen ook nakomen.

J. uit: A.

24-07-2018

Correcte behandeling, uitstekend correct en vriendelijke medewerkers. Afspraken worden nagekomen (tip: spreek je een tijd af en je kunt het niet halen, informeer de klant). Zeer tevreden over dit bedrijf.

Hans uit: Castricum

23-07-2018
8,2

Vriendelijke caravaninkoper. Professioneel. Komt betrouwbaar over. Komt de afspraken na. Keurige afhandeling met prompte betaling en verstrekken van vrijwaringsbewijs.
Inkoopprijs mager.

Walter uit: Uden

15-07-2018
8,5

voor caravans in koop aan te bevelen
snelle afhandeling en directe betaling
betrouwbaar personeel

Een aanrader
Keurig bedrijf

Kees uit: Swifterbant

30-05-2018

Wij zijn perfect behandeld.
Ze kwamen onze caravan (ongezien) ophalen in Luxemburg.
De twee mannen hielpen ons met afbreken van de voortent. Binnen twee uur hing de caravan achter hun auto. En wij hadden er een goede prijs voor gekregen.

Zonder moeilijke onderhandeling.

Ze zij RDW erkend en de 'Vrijwaring was zo geregeld"

Het is, dat we niet maandelijks een caravan te koop hebben anders zouden we nog vrienden worden.

Kees Aalbers