Beoordelingen Caravans Inkoop Landelijk

• Personeel 9,1

E uit: A

09-08-2017
9,7

gisteren gebeld en vandaag onze caravan met waterschade opgehaald en een goede prijs voor gekregen. Contant betaald en vrijwaring gelijk geregeld. Professioneel afgehandeld, bedankt.

Peter uit: Oud Beijerland

21-07-2017

Ik heb mijn dethlefft caravan aan geboden via de telefoon de zelfde dag kwamen ze kjken .na afspraak gemaakt tehebben belde patrick op of het een uurtje later kon ..geen probleem ..helaas druk op de weg maar netjes een telefoontje gehad.na inspectie van de caravan belde de mederwetker patrick die heb na bevindingen en fotos van zn colega een prijs bepaald ik kreeg patrick aan de telefoon en we kwamen op een mooie prijs uit samen ....net bedrijf prima servies 👍

Noël uit: Oostkamp

03-07-2017
9,5

Wat een vlotte service!
Formulier ingevuld en dezelfde dag nog door CIL gecontacteerd om de caravan te komen bekijken.
En ja hoor, de caravan direct goedbevonden en verkocht. Het voorschot cash betaald. De volgende dag werd de caravan opgehaald en het resterende bedrag werd ook cash betaald.
Zo'n gemakkelijke regeling hadden wij echt niet verwacht.
We hadden het wel eventjes moeilijk toen we onze caravan, waarmee we toch heel wat mooie reizen gemaakt hebben, zagen wegrijden.

mart uit: meerssen

10-06-2017
9,7

Dhr Laugs van Inkoop Landelijk heeft onze caravan op een geweldig klantvriendelijke en ontspannen manier over genomen. Alle afspraken zijn perfect nagekomen. Daarbij zijn we ervan overtuigd dat we een eerlijke prijs voor de caravan hebben gekregen.

Peter uit: Rozenburg

13-05-2017

Een vlotte en zeer correcte afhandeling van de verkoop van onze caravan.

I uit: Valkenburg

14-04-2017

Goede en nette afhandeling.

Evert uit: Geleen

27-02-2017

Een uiterst correcte behandeling. Ik ben zeer tevreden over de snelle afhandeling en het nakomenvan de afspraken.

Peter v. uit: Huijbergen

25-01-2017

Niet opdringerig, zeer vriendelijk, correcte afhandeling en doen wat ze beloven.

AN uit: Utrecht

23-12-2016
9,5

Super afgehandeld, als binnen notijm financieel, ontheffing geregeld.als je je caravan wilt verkopen een aanrader.

albert uit: leeuwarden

03-11-2016