Beoordelingen Camps Optiek

• Snelheid dienstverlening 9,0

Miranda uit: Horst

06-04-2018
9,7

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, oogmeting, optometrisch onderzoek, zonnebril

Positieve ervaring:
Vanaf dat Camps in Horst zit kopen wij onze brillen daar. Ze zijn erg vriendelijk en hebben een zeer goede service!!

Aniek uit: Leunen

03-04-2018
9,7

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole

Positieve ervaring:
Altijd aardig en super behulpzaam. Nemen de tijd om te helpen en leggen ook alles uit en beantwoorden alle vragen. Daarnaast denken ze ook met je mee. Nog iets wat heel fijn is, is dat je een sms’je krijgt als je spullen binnen zijn of wanneer het tijd is voor controle. Zo hoef ik het zelf niet te onthouden en kan ik het nooit vergeten.

Verbeterpunten/ tips:
Misschien iets meer keuze in brillen

Michelle uit: Boxmeer

03-04-2018

Pam uit: Nijmegen

18-03-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole, optometrisch onderzoek

Positieve ervaring:
Bij Camps zetten ze net het stapje extra voor hun klanten. Ze denken mee, zijn flexibel en blijven altijd vriendelijk.

Wilhelmien uit: Overloon

15-03-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole, zonnebril

Alles is gewoon prima

Nee

Sily uit: Vierlingsbeek

14-03-2018

Senna uit: Horst

13-03-2018

Positieve ervaring:
Wij zijn heel erg goed geholpen, met alle geduld en professionaliteit. Er wordt geluisterd naar het kind en gekeken en gedacht in mogelijkheden. De medewerkers zijn vriendelijk klantgericht en vakdeskundige, waardoor je, je snel op je gemak en vertrouwd voelt. De adviezen die worden gegeven staan altijd in het belang van de ogen van de klant. Wat is het beste voor de klant.
Dit geld ook voor de financiële afwegingen. Er is een eerlijke en duidelijke communicatie, waarbij service het handelsmerk is van Camps.
Wij kunnen het iedereen aanbevelen om een bril of lezen bij Camps te kopen.

Verbeterpunten/ tips:
Wij hebben geen tips. geweldige zaak

Justin

13-03-2018

Positieve ervaring:
Hele goede service. Willen altijd het beste uit hun producten halen en denken goed mee met de klant.

Emmelie uit: Wanssum

06-02-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole

Annelies uit: venray

04-02-2018
8,2

Ervaring met: aankoop van een complete bril