Beoordelingen Camps Advocatuur

• Afspraken nakomen 8,2

Ellen uit: Oldenzaal

16-05-2017

Waar kent u ons van: Mond tot mond reclame

Ik ben uitstekend geholpen door Camps Advocatuur en zou hen zeker aanbevelen: snelle reacties, doortastende gesprekken en ik werd ten alle tijden op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.

Eddy uit: Losser Arendstraat 2

19-07-2016

Waar kent u ons van: Anders

Persoonlijk heb ik goede ervaring met Mr. Camps die veel geduld kon opbrengen met een cliënt die het soms helemaal niet zag zitten en hij je er dan van overtuigde dat het allemaal goed zou komen. Met moet alleen wel goed inzien dat de kosten soms heel hoog kunnen oplopen en dat maakt je als leek en kleine man op het gebied van rechtskunde wel angstig: haal je het of moet je afhaken. Maar nogmaals Mr. Camps was zo overtuigd dat ik mij door hem toch wel sterk voelde. E. den Hartog

Jolien uit: Hengelo

23-05-2016

Waar kent u ons van: Anders

Goede ervaring met Camps, ervaren, deskundige advocaat. Wel zal er wat sneller gereageerd kunnen worden op email van mijn kant.

Vera uit: Losser

24-02-2016
7,7

Ebrahim uit: Enschede

24-01-2016

Waar kent u ons van: Mond tot mond reclame

Meneer camps heeft mij goed geholpen met als . Ik heb drie advocaten gehad voor meneer camps dat was 1000 keer niks ik ben heel erg tevreden bedankt voor uw hulp groeten azzouz

rein uit: westerhaar

16-12-2015

Ervaring met: sociaal zekerheidsrecht

Waar kent u ons van: Internet

Zeer geachte meneer Camps,

Naar aanleiding van de zaak die u voor mij heeft behartigd, wil ik u recht hartelijk danken. Voor u tomeloze inzet, vastberadenheid en kennis hebt u mijn zaak tot een goed einde gebracht. Samen met u assistenten waarvoor mijn recht hartelijke dank. Ik zal u zeker goed warm aanbevelen. Het geheel is heel spoedig verlopen.

Vriendelijke groet,
R. Ballast.

Niek uit: Enschede

25-09-2015

Waar kent u ons van: Anders

In dit geval ging het om een letselschade afhandeling voor mijn zoon en ik will hier niet alleen de kundigheid van Marcel en zijn team loven maar ook het geduld dat af en toe nodig is wanneer jeugdigen bewijzen en andere informatie moeten voorzien en dit niet altijd op hun prioriteits lijstje staat.

Marian uit: Tubbergen

16-09-2015

Waar kent u ons van: Anders

ik ben door dhr stals heel fijn geholpen. Zelf zag ik er erg tegen op omdat het zo'n andere wereld is waar je niet veel van snapt. Achter af is alles naar tevredenheid afgehandeld waarvoor dank. Ik zal er in de toekomst niet meer tegen opzien mocht het weer nodig zijn. Een puntje om mee te nemen : maak het niet te ingewikkeld voor mensen die leek zijn. Misschien iets meer Jip en Janneke taal. Verder super tevreden hoe alles is gegaan. Vr gr Marian loman

cindy uit: enschede

15-09-2015
7,3

Waar kent u ons van: Mond tot mond reclame

Ik moet de meisjes (secretaresses) een dikke 10 geven die zijn qua telefoon en andwoord en of dingen voor mij doen super. Mr Camps is qua uit leg en andwoorden ook prima qua aanschijven en dossier bij werken een stukje langzamer, maar aangezien hij aan het werk is met veel meer zaken als alleen ik is hem dat niet kwalijk te nemen.

Hamit uit: Goor

15-09-2015

Waar kent u ons van: Mond tot mond reclame

Camps Advocatuur van begin tot het eind van de procedure een professional team die weten waar zij het over hebben en gaan voor de 100% voor de cliënt.
Ik kan het iedereen aanraden ook diegenen die twijfelen dat zij misschien geen recht hebben op bijvoorbeeld (letsel)schade neem in elk geval contact op.