Beoordelingen Camps Advocatuur

Diana uit: Hengelo

11-01-2018
7,5

Waar kent u ons van: Internet

Ben zeer tevreden met de keuze me door dhr Camps te laten vertegenwoordigen. Heb de score op communicatie wat lager gezet omdat ik wel iets meer geinformeerd en voorbereid hadden willen worden op de bikkelharde wereld van de letselschade. Ik had werkelijk geen idee dat het er zo aan toe zou gaan en dat het 5,5 jaar zou gaan duren. Ik begrijp dat u mensen niet wilt afschrikken maar iets meer ondersteunen/toelichten/voorbereiden is misschien raadzaam. Om zo als klant niet al teveel schade van de schadezaak op te lopen.

ricardo uit: enschede

21-12-2017

Waar kent u ons van: Internet

De Heer Camps heeft mij goed geholpen en ben zeer tevreden.

Kitty uit: Ootmarsum

20-12-2017
4,7

Waar kent u ons van: Mond tot mond reclame

Dossier slecht op orde. Documenten vaker dan 1 keer opgevraagd en dan nog niet hebben. Zelf regelmatig info opgevraagd i.p.v. dat advocaat contact legt.

Ellen uit: Oldenzaal

16-05-2017

Waar kent u ons van: Mond tot mond reclame

Ik ben uitstekend geholpen door Camps Advocatuur en zou hen zeker aanbevelen: snelle reacties, doortastende gesprekken en ik werd ten alle tijden op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.

Eddy uit: Losser Arendstraat 2

19-07-2016

Waar kent u ons van: Anders

Persoonlijk heb ik goede ervaring met Mr. Camps die veel geduld kon opbrengen met een cliƫnt die het soms helemaal niet zag zitten en hij je er dan van overtuigde dat het allemaal goed zou komen. Met moet alleen wel goed inzien dat de kosten soms heel hoog kunnen oplopen en dat maakt je als leek en kleine man op het gebied van rechtskunde wel angstig: haal je het of moet je afhaken. Maar nogmaals Mr. Camps was zo overtuigd dat ik mij door hem toch wel sterk voelde. E. den Hartog

Jolien uit: Hengelo

23-05-2016

Waar kent u ons van: Anders

Goede ervaring met Camps, ervaren, deskundige advocaat. Wel zal er wat sneller gereageerd kunnen worden op email van mijn kant.

Vera uit: Losser

24-02-2016
7,7

Ebrahim uit: Enschede

24-01-2016

Waar kent u ons van: Mond tot mond reclame

Meneer camps heeft mij goed geholpen met als . Ik heb drie advocaten gehad voor meneer camps dat was 1000 keer niks ik ben heel erg tevreden bedankt voor uw hulp groeten azzouz

rein uit: westerhaar

16-12-2015

Ervaring met: sociaal zekerheidsrecht

Zeer geachte meneer Camps,

Naar aanleiding van de zaak die u voor mij heeft behartigd, wil ik u recht hartelijk danken. Voor u tomeloze inzet, vastberadenheid en kennis hebt u mijn zaak tot een goed einde gebracht. Samen met u assistenten waarvoor mijn recht hartelijke dank. Ik zal u zeker goed warm aanbevelen. Het geheel is heel spoedig verlopen.

Vriendelijke groet,
R. Ballast.

Niek uit: Enschede

25-09-2015

Waar kent u ons van: Anders

In dit geval ging het om een letselschade afhandeling voor mijn zoon en ik will hier niet alleen de kundigheid van Marcel en zijn team loven maar ook het geduld dat af en toe nodig is wanneer jeugdigen bewijzen en andere informatie moeten voorzien en dit niet altijd op hun prioriteits lijstje staat.