Beoordelingen Camping 't Geuldal

• Faciliteiten 8,7
  • Gastvriendelijkheid 9,3

Marij uit: Eindhoven

27-07-2017

Gastvrij . Je voelt je welkom. Fijne camping.mooie omgeving. Goed en zeer schoon . Mooie sanitaire voorzieningen. Wij voelen ons er happy.

Bea uit: Enschede

20-07-2017
7,0

Mooie schoon sanitair, mooie nette camping,ligging dicht bij leuke plaatsen .zijn minder te spreken over de WiFi zeer slecht .word wel aangegeven ,maar tegenwoordig moet het toch beter kunnen.komen daarom niet weer want goede WiFi is een must voor ons .

Groet Bea en Frits

Petra uit: Assendelft

15-07-2017

Nette camping ..vriendelijke mensen ..
Ruime.plaatsen ..
En mooi gelegen ..valkenburg ..en maastricht.dicht.in de buurt..
Je kan hier heerlijk wandelen en fietsen ..

Mw uit: Linne

07-05-2017
8,5

Een mooie schone camping.Mooie ruime plekken,veel speel en animatie plezier de kleinkinderen vonden het geweldig.Vooral de skeltersen de dieren.

Groeten Wilma en Thieu.

José uit: Mill

06-05-2017

Koen uit: Venlo

05-05-2017

Wij stonden op een leuk plekje aan het water (140) waar wij uitzicht hadden op de weg die uitkomt bij een smal bruggetje 230cm breed en zagen veel campeerders met caravan die zich hier vast reden en het was leuk om te zien he=oe sommige aan het plaen waren om achteruit te rijden of zelfs de caravan afkoppelden. Misschien kunt u op uw site gasten waarschuwen voor deze barrieere.

Yvon uit: Tegelen

9,5

Heerlijke vakantie gehad! Super goed geregeld voor de kinderen. De camping is kleinschalig, dus overzichtelijk. Onze jongens hebben volop gespeeld in de speeltuin, met de tractors en skelters gereden en de dieren voeren en ezeltjes kammen vonden ze ook erg leuk!
Verder een zeer mooie omgeving voor zowel wandelen als fietsen. Allerlei leuke steden op korte afstand. Kortom TOP!!!
Tot volgend jaar!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Antoon uit: Borgloon

03-05-2017
9,8

Ons verblijf met kinderen en kleinkind was SUPER.
Heel goed verzorgde camping met super comfortplaats en
geweldig zuiver sanitair. De verse broodjes 's morgens waren de kers op de taart. Een echte aanrader voor iemand die van kamperen houd.

Henk uit: Zwolle

02-05-2017

Gewoon hele goede camping. Prachtige ligging aan fiets straat tussen. Meerssen en Valkenburg.