Beoordelingen Camping 't Geuldal

• Gastvriendelijkheid 9,3

Martin en Inse uit: Lochem

03-06-2018
9,7

Wij hebben een heerlijke week gehad op Camping het Geuldal. We werden zeer gastvrij ontvangen. Ook onze pup was meer dan welkom. De camping is netjes en beschikt over ruime standplaatsen. Het sanitair is mooi en schoon. Voor kinderen is er genoeg te beleven. De omgeving is prachtig en in mum van tijd ben je in Maastricht of Valkenburg.

Gerda uit: Velsen-Zuid

19-09-2017

Op onze terugreis vanuit Spanje/Frankrijk zochten we een overnachtingscamping. Per toeval hier terecht gekomen, maar we zijn blij deze camping te hebben gevonden. Er hing een bordje met beoordeling in de receptie met het cijfer 9,2 maar wij zijn van mening dat daar een 10 op mag staan!
Vriendelijke ontvangst, prachtige ruime plekken, supermooi en schoon sanitairgebouw..
Wij komen zeker terug!!

Marij uit: Eindhoven

27-07-2017

Gastvrij . Je voelt je welkom. Fijne camping.mooie omgeving. Goed en zeer schoon . Mooie sanitaire voorzieningen. Wij voelen ons er happy.

Bea uit: Enschede

20-07-2017
7,0

Mooie schoon sanitair, mooie nette camping,ligging dicht bij leuke plaatsen .zijn minder te spreken over de WiFi zeer slecht .word wel aangegeven ,maar tegenwoordig moet het toch beter kunnen.komen daarom niet weer want goede WiFi is een must voor ons .

Groet Bea en Frits

Petra uit: Assendelft

15-07-2017

Nette camping ..vriendelijke mensen ..
Ruime.plaatsen ..
En mooi gelegen ..valkenburg ..en maastricht.dicht.in de buurt..
Je kan hier heerlijk wandelen en fietsen ..

Mw uit: Linne

07-05-2017
8,5

Een mooie schone camping.Mooie ruime plekken,veel speel en animatie plezier de kleinkinderen vonden het geweldig.Vooral de skeltersen de dieren.

Groeten Wilma en Thieu.

José uit: Mill

06-05-2017

Koen uit: Venlo

05-05-2017

Wij stonden op een leuk plekje aan het water (140) waar wij uitzicht hadden op de weg die uitkomt bij een smal bruggetje 230cm breed en zagen veel campeerders met caravan die zich hier vast reden en het was leuk om te zien he=oe sommige aan het plaen waren om achteruit te rijden of zelfs de caravan afkoppelden. Misschien kunt u op uw site gasten waarschuwen voor deze barrieere.

Yvon uit: Tegelen

9,5

Heerlijke vakantie gehad! Super goed geregeld voor de kinderen. De camping is kleinschalig, dus overzichtelijk. Onze jongens hebben volop gespeeld in de speeltuin, met de tractors en skelters gereden en de dieren voeren en ezeltjes kammen vonden ze ook erg leuk!
Verder een zeer mooie omgeving voor zowel wandelen als fietsen. Allerlei leuke steden op korte afstand. Kortom TOP!!!
Tot volgend jaar!

Anneke uit: Lelystad