Beoordelingen Camping en Jachthaven De Rietschoof

1,5

Charles uit: Aalst

19-08-2017
1,0

Het is een camping waar totaal geen rekening wordt gehouden met de directe omgeving. Als vaste bewoner van Aalst hebben wij veel hinder van het gedrag van de camping bezoekers. Als je de beheerder belt geeft hij aan nergens last van te hebben en dat we de politie maar moeten bellen. Deze doen niet meer dan de melding noteren. Regelmatig zitten we tot ver na 22 uur gedwongen te luisteren naar hun muziek. Er iets van zeggen heeft geen enkele zin. De beheerder is doof voor de vaste bewoners van Aalst. Het is een camping waar blijkbaar alles mag en kan, de camping heeft een enkel respect voor wie dan ook.

Tessa uit: Eindhoven

05-08-2017
2,0

Onze kortste vakantie ooit. Ik ben hier samen met partner en hond slechts een uur geweest, toen hebben we al onze spullen weer ingepakt en zijn vertrokken. We hadden een trekkershut waarvan de deur niet goed sloot en het dus onveilig voelde hier belangrijke items achter te laten. Daarnaast waren er zeer luidruchtige campinggasten waar veel asociale woorden en scheldwoorden uitkwamen, ook bij de kinderen. Harde muziek overal en slechte isolatie in de hut. Ons zou een slapeloze nacht te wachten staan met onveilig gevoel.
Op deze camping hebben ontzettend veel mensen een vaste bungalow, caravan of tent staan, zelfs op het 'trekkersveld'. Een camping waar vaste families al jaar en dag komen en als een grote feestfamilie het campingleven leven. Je voelt je er niet op je gemak als 'buitenstaander'.
Ook de communicatie met de eigenaren verliep moeizaam en ongemakkelijk. Wat zijn zij kortaf!
Kortom: geen aanrader, maak dat je wegkomt voor het te laat is. Vast super leuk voor de mensen die er al een eeuwigheid komen.

De omgeving is wel prachtig, dus zoek een andere camping in de omgeving en geniet!