Beoordelingen Camping en Jachthaven De Rietschoof

2,0

Tessa uit: Eindhoven

05-08-2017
2,0

Onze kortste vakantie ooit. Ik ben hier samen met partner en hond slechts een uur geweest, toen hebben we al onze spullen weer ingepakt en zijn vertrokken. We hadden een trekkershut waarvan de deur niet goed sloot en het dus onveilig voelde hier belangrijke items achter te laten. Daarnaast waren er zeer luidruchtige campinggasten waar veel asociale woorden en scheldwoorden uitkwamen, ook bij de kinderen. Harde muziek overal en slechte isolatie in de hut. Ons zou een slapeloze nacht te wachten staan met onveilig gevoel.
Op deze camping hebben ontzettend veel mensen een vaste bungalow, caravan of tent staan, zelfs op het 'trekkersveld'. Een camping waar vaste families al jaar en dag komen en als een grote feestfamilie het campingleven leven. Je voelt je er niet op je gemak als 'buitenstaander'.
Ook de communicatie met de eigenaren verliep moeizaam en ongemakkelijk. Wat zijn zij kortaf!
Kortom: geen aanrader, maak dat je wegkomt voor het te laat is. Vast super leuk voor de mensen die er al een eeuwigheid komen.

De omgeving is wel prachtig, dus zoek een andere camping in de omgeving en geniet!