Beoordelingen Camping de Oude Molen

• Gastvriendelijkheid receptie 8,7

E

17-08-2017

Reisgezelschap: Familie met jonge kinderen

Onze chalet was niet goed schoon toen wij aankwamen. Dat was even een slechte start, maar dit werd direct heel serieus door de camping opgenomen en goed opgelost.
Het treintje was erg leuk en ook het zwembad vonden de kinderen geweldig met de lange glijbaan. De gastvrijheid en klantvriendelijk waren erg goed, wat we als erg prettig hebben ervaren. De omgeving is prachtig!

Susab uit: Nes aan de Amstel

Angelique uit: Vlaardingen

6,7

Reisgezelschap: Familie met jonge kinderen

Over het algemeen heel tevreden. Een minpunt is alleen dat de wasmachines heel vaak kapot waren en ik hierdoor heel veel op de hand heb moeten wassen. Een ander minpunt is de kinderdouches. De knopjes voor het water zitten in de douche zelf maar zijn door de kinderen zelf bijna niet in te drukken. Hierdoor zelf dus vaak kletsnat terwijl ik mijn kinderen ging douchen

7,6

Reisgezelschap: Familie met oudere kinderen

Rob uit: Almere

14-08-2017

Reisgezelschap: Met partner

We zijn zeer positief.
Enkele opmerkingen:
de ingewikkelde auto-caravan toegang over fietspad en drukke weg met slecht uitzicht is verkeersgevaarlijk.
wilde, springende pubers in het zwembad waar ook 4 en 5-jarigen willen zwemmen maakt de kleinsten angstig.

de watergoot met zandbak is erg fijn.

Jeannette uit: Veghel

13-08-2017

Reisgezelschap: Familie met oudere kinderen

Goede, nette camping. Prijs- kwaliteit goed.
Mooie locatie.

Johan uit: Zoetermeer

13-08-2017
7,0

Reisgezelschap: Met partner

Michelle uit: Zoetermeer

Reisgezelschap: Familie met jonge kinderen

Het was een heerlijke camping waarin de animatie voor de kinderen perfect was geregeld!!! Het is een prachtige camping met een super gaaf zwembad en een waanzinnig gaaf douche gebouw voor de kinderen... de chalets waren mooi en overzichtelijk en een hele goede service!! Kortom we hebben een super leuke vakantie gehad!!! Een aanrader voor iedereen!!!

Pim uit: Nijmegen

Reisgezelschap: Familie met jonge kinderen

jammer dat de bar pas na 14.00 uur open ging. in samen werking met het knutselen/animatie zou een kop koffie lekker zijn geweest.
verder een top week gehad. zeker aan te bevelen. mooie comfort plekken, leuke animatie mooi schoon sanitair!

Nel uit: Monnickendam

FIJN VERBLIJF EN VOOR IEDER WAT WILS