Beoordelingen Campingpark de Bongerd

06-11-2017
6,5

Reisgezelschap: vrienden

Reisperiode: september

Als stel zonder kinderen zouden wij hier zonder onze vrienden nooit komen.
Harde scherpe schelpen stukken waar je staan moet waardoor je hele grondzijl van je tent kapot gaat. De bodem van onze tent is nu lek.
Een enorm drassig veld waar je tot over je enkels in wegzakt. En een heel zielig staaltje water uit de douche en met lang haar moet je kiezen of je je lichaam of je haar wast. Voor beide is namelijk geen tijd.
Heel veel geld voor heel weinig genot.
Maar dat zullen mensen met kinderen vast anders ervaren.

Mark Grob uit: Tolkamer

05-11-2017
8,2

Reisperiode: juli

Mooie camping,veel te doen voor de kinderen.
Het binnen en buiten zwembad en de Holle bolle boom zijn wel erg vroeg gesloten! een uurtje langer open zou al erg fijn zijn.

Hilda Veen uit: Bavel

03-11-2017

Reisgezelschap: met partner

Super !

Wendy uit: Noord-scharwoude

02-11-2017

Reisgezelschap: vrienden

Reisperiode: september

ci de boer uit: hoogwoud

02-11-2017

Reisperiode: augustus

is weer goed bevallen we komen al jaren top

colinda verhagen uit: Raamsdonksveer

01-11-2017

Reisperiode: oktober

we hebben het echt naar ons zin gehad alleen jammer dat het winkeltje niet open ging ,maar dat was gesloten

Mijke Twaalfhoven uit: Heerhugowaard

Reisperiode: oktober

Samen met mijn zoon genoten van 2 dagen de Bongerd studio voor 2 personen en daarbin de ozo leuke Holle Bolle Binnen/Buiten en Plons. Studio is klein maar alles zit er in en alles is netjes en modern alleen het is wel erg gehorig. De bedden sliepen goed! Volgende dag een ontbijtje geboekt, maar het was niet helemaal overgekomen in de keuken, de jongeman deed alles voor de eerste keer op die plek maar bleef heel aardig dus goed opgelost! Heerlijk dat we overal nog n konden van de Holle Bolle Boom, volgende keer boeken we waarschijnlijk 2 nachtjes omdat vanf 14 uur in de studio en om half 11 er weer uit erg kort was. We hadden zeker de dag erna nog wel langer van de studio gebruik willen maken. En jammer dat het winkeltje dicht was, als we dat hadden geweten hadden we zelf wat boodschapjes mee genomen. Maar verder hartstikke fijn! Tot de volgende keer!!

Gerard Bleijenberg uit: Doorn

8,2

Reisgezelschap: met partner

Reisperiode: september

Dertien jaar gekampeerd met onze dochter. Nu tien jaar later samen terug geweest voor een weekend. Het is nog net zo als vroeger..... Zeer vriendelijk personeel die alles hebben gedaan om het ons naar de zin te maken. Het terrein was erg drassig door alle regen en storm. Netjes op de plaats gezet en er ook weer afgehaald. Super service!! Ook de omgeving was heel leuk om weer te zien en terug te zijn. Heerlijk langs het strand gelopen. De douches hadden wel wat warmer en met meer kracht gemogen. Ook dit was nog net als vroeger😉. De WiFi was fantastisch. We komen volgend jaar zeker terug.

Andre Maas uit: Hoofddorp

Reisperiode: oktober

Prima vermaakt met de kleinkinderen en natuurlijk ook waren de kleinkinderen dit tevreden

wendy minkema uit: den helder

Reisperiode: oktober

geweldige vier dagen gehad! bedankt!!