Beoordelingen Campingpark de Bongerd

Familie Smith uit: Beerta

15-04-2018

Reisgezelschap: fam. met oudere kinderen

Reisperiode: april

Het was weer een super verblijf

Rian Rombouts uit: Casteren

Reisperiode: maart

Tijdens het paasweekend hebben we met ons gezin bestaande uit 4 kinderen (12,10,9,7 jaar) het chalet XL gehuurd. Over het chalet niets dan goeds. Van alles voorzien en een fijne ligging. We hebben natuurlijk ook even rond gelopen en de camping deed erg gemoedelijk aan. Fijne sfeer, niet te groot en ruime plaatsen. Het stacaravan gedeelte van de particuliere eigenaars deed wat mistroostig aan. Het laantje met verhuuraccommodaties zag er wel goed uit. Voor kleine kinderen zijn de faciliteiten geweldig! De oudste kinderen misten wel echt uitdaging. Voornamelijk in het zwembad. het diepe bad is echt veel te klein. Voor de jongste kinderen is alles prima in orde. Nu wat meer aandacht voor de oudere kinderen (8 t/m 12 jaar). Verder miste ik een informatiemap met wetenswaardigheden, leuke dingen in de buurt en gebruiksaanwijzingen van de dingen die bij het chalet hoorde (zoals wasmachine en droger) Bij het afscheid krijgen we op de meeste campings eigenlijk wel een kleinigheidje om mee naar huis te nemen. Dat was leuk geweest. Verder willen we nog even kwijt dat we door iedereen ontzettend vriendelijk zijn geholpen!

Hanaa Tolis uit: Den Burg

9,6

Reisgezelschap: fam. met oudere kinderen

Reisperiode: april

Hele fijn park, de personeel zijn vriendelijk

Thea uit: Amsterdam

7,9

Prima park maar animatie absoluut geen 5sterren waard

Edwin Hamilton uit: Schiedam

06-04-2018
7,9

Reisperiode: maart

Zeer leuke gezellige camping, zeker voor jonge kinderen. Helaas in onze periode storing aan de waterdruk van de douches

Sahar Faber uit: Almere

Reisperiode: april

Erg fijn, wij vonden het binnenbad alleen wat beperkt en niet zo schoon, in tegenstelling tot de rest van het park en de accommodatie

Elly Buddelmeijer uit: Zwanenburg

8,2

Reisperiode: maart

Ik heb maar een min punt ,de zachte prut plekken voor campers ,zowel bijaankomst als verlaten van de camping moest er een tractor er aan te pas komen ,even bij jullie collega s van Molengroet kijken , daar worden jullie vast blij van , en hoop dat bij mijn volgende kampeer dagen dat ook zo mooi geregeld is ,met vriendelijke groet Elly Buddelmeijer

Joyce Vos uit: Rosmalen

7,8

Wilco Klooster uit: Haarlem

Chantal Kuijpers uit: Druten

9,6

Reisperiode: april

We hebben een heerlijk weekend gehad in een Boomgaard Lodge. Een paar puntjes van kritiek. De tv werkte bij ons niet, erg jammer omdat het weer nog wat minder was. De lodge is mooi en modern ingericht, alleen de douchekop was echt vreselijk. Een klein straaltje waar je niet fatsoenlijk onder kon staan. Ook vinden wij het jammer dat er geen kinderservies aanwezig was. Het park is echt gericht op kleine kinderen maar er waren alleen glazen en aardewerk borden e.d. wat plastic bekers en borden zou wel kindvriendelijker zijn.
Verder alleen maar positief, prachtig park, niet te groot en heel veel te doen voor kleine kinderen, zowel binnen als buiten. Zwembad en speeltuinen zijn echt leuk en worden goed schoon gehouden! Personeel ook erg vriendelijk en hulpvaardig. Onze zoon is buiten in het water gevallen en we kregen gratis muntjes voor de droger om zijn kleding en jas te drogen, super service! Prijzen voor eten en drinken bij o.a. zwembad en binnenspeeltuin wel aan de hoge kant.