Beoordelingen Campingpark de Bongerd

S. de Haan uit: Klazienaveen

18-09-2017
8,2

Reisperiode: augustus

Wij, en ook vooral onze kinderen, vonden het een prachtige camping!
Alleen de buitenzwembad voldoet niet helemaal voor een 5 sterren camping, althans naar onze mening.
Verder, prachtige camping, netjes. Super!

wendy krol uit: emmen

17-09-2017
7,7

Reisgezelschap: fam. met oudere kinderen

Reisperiode: augustus

Ik vind het een mooie camping, maar ik vond de camping niet helemaal geschikt voor kinderen tot 12 jaar. Airtrampolines speeltuin en zwembad gaan te vroeg dicht. Er was ook voor ouders s avonds niet veel te doen. We misten iets als een pooltafel oid. Ook een midgetgolfbaan die eigenlijk wel op elke camping is hebben wr gemist.
Het zwembad was erg mooi aangekleed, maar het bad zelf erg klein. Op de dagen met wat minder weer zaten we als sardientjes in een blikje.
Wij hadden de camping uitgezocht zodat we niet veel de camping af zouden hoeven met uitstapjes, maar dat is helaas niet helemaal gelukt. Zo werd de vakantie toch een stuk duurder dan de bedoeling was.
ik zal de camping wel aanbevelen, maar alleen aan mensen met kleinere kinderen.

Rob Cruijssen uit: Riel

15-09-2017

Sanny Kuijper uit: Limmen

15-09-2017

Harm Havinga uit: Assen

14-09-2017

Reisperiode: augustus

nette camping , genoeg te doen voor de kinderen.

netjes door personeel overal mee geholpen.

(enige nadeel is het pad naar het 1e toiletgebow (tuitjehorn) paadje is verzakt op aantal plaatsen en niet verlicht . meerdere keren enkel verzwikt. (ja ik heb ook zwakke enkels haha)

Britney kochi uit: Amsterdam

14-09-2017
6,5

Reisperiode: augustus

Teleurstellende ervaring. Niet wat ik van het park ben gewend. Animatie stelde al niks meer voor. Kinderen hele ochtend verheugd op de knutsel stonden in paar minuten weer naast me. Kregen alleen een stoep krijtje en konden kleuren op de grond ? Verder 1x weg gestuurd bij een spel waren te weinig spullen? Andere show waren wij 5 min na aankondigingen en was al afgelopen. Ik heb extra moeten bij betalen voor een kindje in de 2 persoons studie. Aangekomen zaten alle studios volgepropt met extra kinderen niemand had bij betaald. Na melding niks mee gedaan. Al met al ben ik heel verdrietig weg gegaan dat ik als alleen staande moeder zoveel geld heb gestoken in een duur park wat niks te bieden had. In tegenstelling tot eerdere bezoeken schokerend teleurstellend.

Lyon uit: Breezand

13-09-2017

Mark Bason uit: UK

13-09-2017

Fantastisch!
Een van de beste campings, ooit.

Barbara Jansen uit: Wijchen

12-09-2017
7,8

Reisperiode: augustus

Prima camping. Fijn dat de receptie en de receptionisten er netjes en verzorgd uitzien, een heel goed visitekaartje! Boven verwachting. De appelbomen met appels op de camping zijn ook erg leuk om te zien en geven de camping een bijzondere sfeer. Het sanitair, met name de toiletten, vond ik niet bijzonder en ook niet altijd schoon (hetgeen wellicht aan de andere campinggasten lag en niet zozeer aan de schoonmakers). Wel fijn dat er wasmachines waren. Het zwembad vond ik klein en donker. Wel leuk dat er glijbanen en andere speelitems waren in het zwembad. Verder zag het restaurant/zagen de restaurants er prima uit, boven verwachting. De animatie was wel redelijk, hoewel ik niet alle medewerkers even betrokken (soms meer met elkaar bezig dan met de kinderen) en 'handig met jongere kinderen' (bij de overnachting met tentjes in het donker werden de kinderen niet goed in de gaten gehouden) vond. Een tip is ook om meer papieren informatie te verstrekken over de activiteiten (waar, wanneer, etc.). Dat was ons niet altijd duidelijk. Verder een heerlijke, ruime, rustige camping, met af en toe grote verrassingen (bijvoorbeeld de musical, de voorstelling met de jongen die 'het verrassingspakket' naar voren bracht, het schuim en de brandweer). De speelgelegenheden (ook binnen) voor de kinderen zijn prima en het systeem met de vingerafdrukken is een goed idee (hoewel het niet altijd werkte). Fijn ook dat de camping autovrij is. Wij kijken heel positief terug op de vakantie! Bedankt!

Niels Schuit uit: Noordscharwoude

12-09-2017
9,5

Reisperiode: augustus

Ik woon zelf op 15 minuten rij afstand van de camping maar ondanks dat heb ik 7 dagen op een plek gestaan met mijn 2 kinderen in een tent en zijn we echt even uit geweest, zeer genoten en kinderen al helemaal.

Bedankt.