Beoordelingen Campingpark de Bongerd

• Bereikbaarheid 8,8
  • Prijs/ kwaliteitverhouding 8,1

17-07-2018

Reisperiode: juli

ons verblijf was fantastisch. De kinderen hebben genoten. Alleen hebben wij slechtgeslapen. Er waren kinderen nog tot laat buiten. nu is dat geen probleem, maar schreeuwen en luid spelen kan gewoon niet snachts, zeker niet op een kinder camping, dat mag gewoon stil zijn bij 22 .00

Marietje Dekker uit: Hippolytushoef

17-07-2018

Cor Swart uit: Hasselt

Reisgezelschap: met partner

Reisperiode: juli

Wij waren een weekend met onze kleizoon op camping De Bongerd. De campingplaatsen zijn heel erg ruim met elektrisch, kraan en waterafvoer. Een fijne plek om te zijn.

nancy de Jong-Moore uit: Haarlem

Reisperiode: juli

Een te gekke kindercamping, maar als het slecht weer zou zijn vind ik het binnenbad wat klein. Onze kleindochter heeft zich uitermate vermaakt.

debby bakker uit: berkel en rodenrijs

Reisperiode: juli

mooi schoon park ,vriendelijk personeel wij ( mijn zoon en ik ) hebben de studio gehad 2 dagen en volgend jaar wil hij weer

Carry Kohlmeijer uit: Monnickendam

9,8

Reisperiode: juli

Geweldige camping voor opa en oma’s met kleinkinderen. Kleinkinderen hebben genoten maar ook wij ( opa en oma). We komen zeer zeker terug

Gerhard Boer uit: Zuidlaren

14-07-2018

Reisgezelschap: met partner

Reisperiode: juni

Een heel mooie en schone camping voor zowel jong als oud.Maar de hoofdzaak ligt toch voor gezinnen met kinderen ,maar het moet andere gezinnen niet weerhouden om hier te gaan kamperen.

Charlotte Berkhout uit: Purmerend

13-07-2018

Reisperiode: juli

Top! We hadden een 5 persoons huisje en het was vooral erg fijn dat deze goed onderhouden en schoon was!

11-07-2018

Marloes Oudejans uit: Alkmaar

11-07-2018
8,5

Reisperiode: juli

Fantastische camping met ruime plaatsen en veel faciliteiten, zeer vriendelijk personeel. Jammer dat er geen 3e tent op 2 plaatsen mocht staan. Qua ruimte kon het makkelijk. En voor 2 nachten had dat geen probleem moeten zijn. Minder positief over kinderen die te hard reden op hooverboards