Beoordelingen Café Zaal De Paal

• Diversiteit & mogelijkheden 8,8

ondernemerskring uit: Erp

27-04-2017
8,5

Onze ladiesavond is mede een succes geworden dankzij de meedenkende houding van De Paal. En de zaal is prachtig!

Maria uit: Veghel

09-02-2017
9,8

In een woord super!
kwaliteit/prijsverhouding overweldigend.
ik had geen betere lokatie kunnen kiezen voor mijn boekpresentatie. Voor iedereen die iets te vieren heeft, een aanrader!
minpuntje...aanzicht voorzijde. Staat in schril contrast met de super mooie sfeervolle zaal.

Ine uit: Keldonk

26-11-2016

Wij hebben een gezellig feestavondje gehad wat voor herhaling vatbaar is!

Ine uit: Gerwe

24-11-2016

Als je iets wilt organiseren voor een goed doel (in ons geval een pubquiz tbv de actie Never Stop Running) dan is het altijd lastig als je een commerciële partij nodig hebt. Je wilt ten slotte zoveel mogelijk geld overhouden voor het goede doel.
Wij vonden in Kitty en Joan van De Paal een ideale partner. Ze dachten proactief met ons mee en toonden zich ook welwillend om -mede- ons doel te steunen. Helemaal top! Wij hadden een super avond (19 nov 2016)

Petra uit: Erp

18-11-2016
8,2

Van begin tot einde heb ik een grandioos feest gehad!
Heel veel van mijn gasten hebben aangegeven, dat het een geweldig mooi, goed verzorgd feest was.
Kitty en medewerkers, nogmaals heel erg bedankt voor het prima verzorgde feest!

joke uit: boerdonk

18-11-2016

De communicatie was prima en onze zoon zijn verjaardags-feestje was heel mooi en prima verlopen.Hij heeft genoten.Gastvrijheid was top.

Ilona uit: Soest

22-08-2016

We hebben het afscheid van mijn schoonvader in de Paal gehouden. Wat een geweldige lokatie, alhoewel het een uitvaart betrof was het toch heel gezellig. Alles was bespreekbaar met onze gastvrouw Kitty. In de loop van de middag bleek dat er toch veel meer gasten kwamen dan gepland maar Kitty en haar "crew" vingen dit uitstekend op. Er werd zelfs nog ter plekke een vegetarische soep bereid, de hapjes waren uitstekend. Alles tot in de puntjes verzorgd, zelf op de tafels stonden vaasjes met de bloemen waarvan wij zelf hadden aangegeven dat we die mooi vonden. Ik kan echt niets bedenken wat beter had gekund want alles was helemaal top geregeld en uitgevoerd! Kitty en crew, bedankt!

Theo uit: Oss

19-08-2016

Jullie hebben mede gezorgd dat de nabestaanden waarvoor ik de uitvaart heb geregeld het afscheid hadden zoals zij dat voor ogen hadden.

Roy uit: Eindhoven

14-08-2016

Altijd gezellig en super verzorgd!
Goede service, vriendelijk en behulpzame medewerkers en het kan niet gek genoeg zijn of het wordt bedacht en uitgevoerd in een super entourage

sjan - jan uit: VEGHEL

07-08-2016

zeer fijn gezellig feest geweest.
complimenten voor jullie inzet en alles. Zeker voor de service om thuis gebracht te worden