Beoordelingen Van der Meij Totaalonderhoud

Vriendelijke service

Kirsten

03-04-2017

Ervaring met: Timmerbedrijf

Echte vakman, zeer goed en snel geholpen.

Elvire uit: Zeist

11-07-2016

Ervaring met: Schildersbedrijf

Chris, George en Robin zijn harde werkers, Vriendelijk in de omgang en heel behulpzaam.

Erik uit: Driebergen

11-05-2016

Ervaring met: Timmerbedrijf, Glaszetbedrijf, Schildersbedrijf

Van der Meij overlegt regelmatig met de opdrachtgever over alle zaken die tijdens de uitvoering van een werk naar boven komen. Geeft daarbij advies hoe eventuele problemen aan te pakken, maar luistert daarbij ook naar de wensen van de opdrachtgever.
Van der Meij en zijn mannen leveren goed werk.

Frank uit: Bunnik

09-10-2015

Van de Meij denkt heel goed mee om het beste eindresultaat te bereiken.Je merkt dat ze met plezier helpen en een tevreden klant willen.

C. uit: Zeist

24-08-2015
8,2

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Op aanraden van de heer v/d Mey

Een prima adres voor het totale onderhoud van mijn woning.

Tom uit: Bunnik

15-07-2015
8,1

We hebben onze buitendeuren en beglazing laten vervangen door Chris van der Meij. Het resultaat is mooi. Verbeterpunt: tijdens de klus wisten we niet altijd wat de status was. Nazorg was goed: achteraf moest een deur nog wat afgesteld worden, wat ze netjes hebben opgelost.

jan uit: zeist

14-07-2015

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: aanbevolen

correct uitgevoerd en kwalitatief prima, vakmanschap

J.C. uit: Driebergen

14-07-2015

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Duurzaamheid en garantie. Vooral een gecertificeerd bedrijf.

Zeer prettig en net personeel. En natuurlijk erg professioneel. Dhr van der Meij heeft zeer duidelijke en goede adviezen gegeven. Om alle informatie van de leveranciers rond te krijgen nam wat tijd in beslag. Maar uiteindelijk gaf dit voor ons een goed overzicht van de werkzaamheden en het meerjarenplan van Sikkens. Ik zal dit bedrijf zeker aanbevelen.

Johan uit: Driebergen

08-06-2015
7,9

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: n.v.t.

Schilderwerk is vakkundig uitgevoerd. Prettige sfeer. Roken is minder prettig, maar was niet echt hinderlijk.