Beoordelingen C.Nederhoff Schilderwerken

Anna en Fred uit: Eibergen

03-09-2015
7,8

Algehele mening:
de gemaakte afspraken zijn nagekomen, extra werkzaamheden naar wens en soepel uitgevoerd. behalve een paar kleine puntjes die nog nagelopen dienen te worden zijn wij tevreden met het resultaat.

F.T.M uit: Eibergen

15-08-2015

Algehele mening:
Wij hebben een zeer prettige ervaring met schildersbedrijf C.Nederhoff.
En zijn 100 procent tevreden.
Een echte aanrader.

Gerda uit: Eibergen

13-08-2015

Prima, geen klachten

Michel uit: Eibergen

12-08-2015
8,1

Algehele mening:
Bij 'oplossen klachten' heb ik een 8 gegeven. Er is iets beschadigd en dit heb ik aangegeven. Het bedrijf kwam zeer snel met een reactie en er is aangegeven dit te verhelpen, dus het bedrijf kennende zal dit ook vlot gebeuren als alles goed uitgedroogd is. Verder zijn we erg tevreden met hoe alles gelopen is. Na een mail te hebben gestuurd dat wij graag ons huis van de buitenkant geschilderd wilden hebben is hij zéér snel langsgekomen om een offerte te maken, en deze heb ik ook snel ontvangen. Korte tijd later zijn ze al bij ons begonnen met het schilderen. Ze zijn erg druk geweest en het zijn erg fijne en leuke mensen om rond je huis te hebben. Het resultaat is ook erg mooi. Vragen worden ook snel en duidelijk beantwoord en ze denken mee met alles en komen met voorstellen. Al met al zijn we er positief tot zeer positief mee. Wij kunnen het bedrijf aanbevelen. De schilder moet dus nu alleen nog langskomen om de beschadiging bij te werken. Daarom een 'ja' bij dat de schilder nog contact met mij moet opnemen.