Beoordelingen BY SENSA KEUKENS

• Vakmanschap 9,4
  • Kwaliteit 9,4

Benji uit: Amstelveen

28-01-2019

Heerlijk om hier een keuken te laten ontwerpen. Enthousiaste lui met kennis van zaken. Showroom ziet er fantastisch uit, bedankt voor alles!

Wendy uit: Nijmegen

20-11-2018
8,2

We zijn supertevreden over onze prachtige, nieuwe keuken. Alwin voelde vanaf het begin goed aan waar we naar op zoek zijn en kwam met goede adviezen en ideeën. Die ook heel mooi hebben uitgepakt in de praktijk. Ook het plaatsen en monteren van de keuken verliep heel prettig en soepel. Kwaliteit is wat ons betreft hét sleutelwoord!
Enige minpuntje was de communicatie en afstemming over de planning. Gelukkig is dat allemaal goed gekomen en zijn wij nu aan het genieten!

Arnold uit: Elst (Utrecht)

12-11-2018

Prima advies en geweldige uitvoering!

jacoline uit: opheusden

21-10-2018
9,8

Zeer tevreden , Prachtige keuken die door een zeer vakkundig persoon is geplaats

Henk en Nicole uit: Huissen

30-08-2018

Door goede communicatie, kennis van zaken, geduld en begrip hebben wij een prachtige keuken. Wij zijn zeer content met bySensa Keukens.

Harry uit: Heteren

14-07-2018

Het bedenken van een keuken kost tijd, met hulp van Sensa komen mooie nieuwe ideeën op. De keukenwand met apparatuur is tot op de millimeter nauwkeurig gemaakt en is zeer fijn in het gebruik. Het kookeiland is ruim en efficiënt. Bovendien zijn er eerste klas materialen gebruikt en had ik de vrijheid om door mij geselecteerde apparaten in te laten bouwen. Waar gehakt wordt vallen spaanders, maar in goed overleg werden oplossingen gevonden en ook nog snel en goed uitgevoerd. Ik ben zeer blij met deze vakmensen, ook van de plaatsing van de keuken.
Hier kunt u gerust uw keuken samenstellen en laten plaatsen.
Een echte aanrader, By Sensa keukens 🤗

Peter uit: Zetten

28-06-2018
9,5

Goed advies en klantgericht denkt in oplossingen

A. uit: Oosterhout

26-06-2018

Sensa heeft onze wensen vertaald naar een maatkeuken die volledig voldoet aan onze verwachtingen. Vanaf de eerste schets tot de uiteindelijke inbouw van de keuken is zeer professioneel verlopen.

Anneke uit: Apeldoorn

24-06-2018

Prachtige showroom voor veel inspiratie, denken mee en komen met ideeën.Komen gemaakte afspraken na. Prettige samenwerking, erg blij met het resultaat.

Annemarie uit: Laren

23-06-2018

By Sensa Keukens denkt mee met jouw wensen. Wij hadden nogal een specifieke smaak en wisten precies wat we wilde en alsnog kwamen ze met een aantal verassend goede ideeën. Ze zijn eerlijk over de levertijd/ data en krijgen daarom alles keurig voor de deadline af! In tegenstelling tot veel andere bedrijven... Ook belangrijk: de afwerking is netjes en alles is van goede kwaliteit en het resultaat is bovenverwachting mooi!