Beoordelingen BY SENSA KEUKENS

• Vakmanschap 9,4
  • Kwaliteit 9,4

Henk en Nicole uit: Huissen

30-08-2018

Door goede communicatie, kennis van zaken, geduld en begrip hebben wij een prachtige keuken. Wij zijn zeer content met bySensa Keukens.

Harry uit: Heteren

14-07-2018

Het bedenken van een keuken kost tijd, met hulp van Sensa komen mooie nieuwe ideeën op. De keukenwand met apparatuur is tot op de millimeter nauwkeurig gemaakt en is zeer fijn in het gebruik. Het kookeiland is ruim en efficiënt. Bovendien zijn er eerste klas materialen gebruikt en had ik de vrijheid om door mij geselecteerde apparaten in te laten bouwen. Waar gehakt wordt vallen spaanders, maar in goed overleg werden oplossingen gevonden en ook nog snel en goed uitgevoerd. Ik ben zeer blij met deze vakmensen, ook van de plaatsing van de keuken.
Hier kunt u gerust uw keuken samenstellen en laten plaatsen.
Een echte aanrader, By Sensa keukens 🤗

Peter uit: Zetten

28-06-2018
9,5

Goed advies en klantgericht denkt in oplossingen

A. uit: Oosterhout

26-06-2018

Sensa heeft onze wensen vertaald naar een maatkeuken die volledig voldoet aan onze verwachtingen. Vanaf de eerste schets tot de uiteindelijke inbouw van de keuken is zeer professioneel verlopen.

Anneke uit: Apeldoorn

24-06-2018

Prachtige showroom voor veel inspiratie, denken mee en komen met ideeën.Komen gemaakte afspraken na. Prettige samenwerking, erg blij met het resultaat.

Annemarie uit: Laren

23-06-2018

By Sensa Keukens denkt mee met jouw wensen. Wij hadden nogal een specifieke smaak en wisten precies wat we wilde en alsnog kwamen ze met een aantal verassend goede ideeën. Ze zijn eerlijk over de levertijd/ data en krijgen daarom alles keurig voor de deadline af! In tegenstelling tot veel andere bedrijven... Ook belangrijk: de afwerking is netjes en alles is van goede kwaliteit en het resultaat is bovenverwachting mooi!

Ralf uit: Duiven

22-06-2018
8,2

By Sensa, twee mannen met passie voor hun vak. Zoek je een keuken anders dan een keuken van een standaard keukenboer, dan zit je bij By Sensa keukens goed. Door het vakmanschap en ervaring van de heren komt het altijd goed. Ze luisteren goed en komen daardoor met goede adviezen waarmee het eindresultaat/ ontwerp er zeker mag wezen. Het gehele traject verliep soepel en we genieten nu maximaal van onze culiare droom- leefkeuken!

Dick uit: Oosterbeek

20-06-2018

Wij hebben via Sensa Keukens een Quooker aangeschaft. Sensa Keukens gaf snel en goed advies over de plaatsing in onze bestaande keuken. Vervolgens is de Quooker tot onze volle tevredenheid door een prettige en bekwame monteur van Quooker geïnstalleerd.

Corry uit: Velp

19-06-2018

Heerlijk om geholpen te worden door iemand die gewoon uit vakmanschap en passie jouw wensen kan omzetten op papier. Lekker zoals het hoort, in een mooi mooi lijnenspel op papier gezet! Vanaf toen al verliefd op mijn nieuwe keuken. Ga zo door om mensen van een eerlijk advies te voorzie.

Tanja uit: Elst

19-06-2018
9,6

Op advies een kijkje gaan nemen bij By Sensa en daar vanaf de eerste minuut een goed gevoel bij gekregen. Zeker in vergelijking met de grote keukenzaken in de omgeving. Er is vanaf creatief meegedacht en alles is op maat gemaakt volgens plan. Wij hebben nu een droomkeuken voor een prima prijs.
Jammer dat de keuken niet direct af was bij plaatsing, maar dit is naar tevredenheid afgehandeld.