Beoordelingen By Joël

• Deskundigheid 9,1
  • Eindresultaat 9,1

Jeannette uit: Zaltbommel

Bedrijfsnaam: Mld praktijk Zaltbommel

Joel heeft mij website gemaakt ben er zeer tevreden over. Is echt een aanrader.

Wieb uit: Nederhemert

Bedrijfsnaam: WVA TRANSPORTDIENSTEN

Het ontwerpen van een logo

Ester uit: Ammerzoden

Bedrijfsnaam: Tegels en Wonen Ammerzoden

Wij hebben kadobonnen laten ontwerpen, echt zo'n mooi ontwerp en toen we het eindproduct in onze handen hadden was het nog veel mooier, omdat we zo tevreden waren hebben we ook direct orderformulieren laten maken ook die zien er top uit, snelle levering, kortom een echte aanrader!

Geertje uit: Hedel

19-04-2018

Bedrijfsnaam: Kids Castle

Goede en snelle service met betrekking van het maken van de website en en moderniseren van het logo

Maurits uit: Hedel

19-04-2018

Bedrijfsnaam: Wels Verkeerstechniek

Perfect, zie het resultaat.
ByJoel heeft voor ons het volgende gerealiseerd:
-Nieuw bedrijfslogo.
-Nieuwe bestickering bedrijfsbus

Alles is goed verlopen, ook al had ik nog al wat wensen en en was het ontwerp niet altijd in 1 keer zoals ik wilde. ByJoel bleef gewoon zijn ding doen waar ze goed in zijn en dat is meedenken en proactief samen iets ontwerpen waar ze trots op zijn. Met betrekking tot uitvoering bestickering wil ik zeggen dat ByJoel daar bijzonder goed in om gaat, heb samen met ByJoel de bus weggebracht en daar samen te plaatsen besproken hoe de stickers geplakt zouden worden. Eerst denken en dan doen daar hou ik wel van. Dus mijn ervaringen met ByJoel zijn uitstekend en keep up the good work.

Ellen uit: Hedel

18-04-2018

Bedrijfsnaam: Campervacations

Er is een hele mooie site gerealiseerd naar onze wens waarbij mensen onze camper kunnen huren via een online kalender

Petra uit: Zaltbommel

17-04-2018

Bedrijfsnaam: De Boetiek Oog & Design

By Joel heeft mijn nieuwe auto voorzien van mooie reclame voor mijn bedrijf. De belettering zit er strak op.

Top werk geleverd.

Lieke uit: kerkdriel

17-04-2018

Bedrijfsnaam: de smaokmaokers

Affiche laten maken voor n toneelstuk wat wij op de planken brachten en de daarbij behorende entree kaartjes. Joël heeft super mee gedacht en dit ook allemaal snel gerealiseerd ondanks dat t kort dag was. Resutaat was helemaal top!

Trudy uit: Hedel

16-04-2018
9,8

Bedrijfsnaam: DA Drogisterij van der Schoot

Openingsflyer en advertenties ook promoties op Facebook

Roy uit: Ammerzoden

16-04-2018

Bedrijfsnaam: Mulderhoveniers

Wij wilden een kadobon en vond de papieren variant niet meer van nu.
Nu hebben ze mee gedacht en zijn we op een kadopas uitgekomen deze hebben de mensen van byjoel voor ons ontworpen en naar onze wensen aangepast.
Enorm tevreden bedankt