Beoordelingen By Joël

• Eindresultaat 9,2

Marco uit: Ochten Dodewaard Ammerzoden

12-11-2018

Bedrijfsnaam: Medi-Sports I FysioAmmerzoden

website voor onze fysiotherapie praktijken. Oude situatie twee verschillende sites. Nieuwe situatie een gezamenlijke site voor 3 vestigingen

Sandra uit: Herwijnen

22-10-2018

Bedrijfsnaam: CBS De Hoeksteen

ByJoel heeft voor onze school CBS De Hoeksteen (Well) een prachtig nieuw logo en nieuwe site gemaakt.
De samenwerking is heel prettig geweest. Snelle reacties op vragen. Duidelijke tips of aanraders vanaf hun kant, omdat zij toch vanaf een andere kant ernaar kijken dan wij. We zijn professioneel geholpen met onze wensen.
Zeker een aanrader.

De site en logo zijn weer heel fris vergeleken met wat we hadden. Wij zijn er heel blij mee.

GTV uit: Ammerzoden

15-08-2018

Bedrijfsnaam: GTV Ammerzoden

Nieuwe website voor onze turn- en freerun vereniging.

Judith uit: Rotterdam

25-07-2018

Bedrijfsnaam: Judith Noordzij Coaching

Website nieuw template geven en webshop toevoegen

Koen uit: Geldermalsen

18-07-2018
9,8

Bedrijfsnaam: Entertainment engineers

Goed meegedacht over de eventuele belettering! En vervolgens perfect aangebracht, we zijn er erg tevreden mee!

Jeannette uit: Zaltbommel

Bedrijfsnaam: Mld praktijk Zaltbommel

Joel heeft mij website gemaakt ben er zeer tevreden over. Is echt een aanrader.

Wieb uit: Nederhemert

Bedrijfsnaam: WVA TRANSPORTDIENSTEN

Het ontwerpen van een logo

Ester uit: Ammerzoden

Bedrijfsnaam: Tegels en Wonen Ammerzoden

Wij hebben kadobonnen laten ontwerpen, echt zo'n mooi ontwerp en toen we het eindproduct in onze handen hadden was het nog veel mooier, omdat we zo tevreden waren hebben we ook direct orderformulieren laten maken ook die zien er top uit, snelle levering, kortom een echte aanrader!

Geertje uit: Hedel

19-04-2018

Bedrijfsnaam: Kids Castle

Goede en snelle service met betrekking van het maken van de website en en moderniseren van het logo

Maurits uit: Hedel

19-04-2018

Bedrijfsnaam: Wels Verkeerstechniek

Perfect, zie het resultaat.
ByJoel heeft voor ons het volgende gerealiseerd:
-Nieuw bedrijfslogo.
-Nieuwe bestickering bedrijfsbus

Alles is goed verlopen, ook al had ik nog al wat wensen en en was het ontwerp niet altijd in 1 keer zoals ik wilde. ByJoel bleef gewoon zijn ding doen waar ze goed in zijn en dat is meedenken en proactief samen iets ontwerpen waar ze trots op zijn. Met betrekking tot uitvoering bestickering wil ik zeggen dat ByJoel daar bijzonder goed in om gaat, heb samen met ByJoel de bus weggebracht en daar samen te plaatsen besproken hoe de stickers geplakt zouden worden. Eerst denken en dan doen daar hou ik wel van. Dus mijn ervaringen met ByJoel zijn uitstekend en keep up the good work.