Beoordelingen BWC waterontharders

• Kwaliteit 9,7
  • Klantvriendelijkheid BWC 9,8

Margreet uit: De WIjk

31-08-2018

Heerlijk douchen met onthard water en geen gemartel meer met het schoonmaken van de badkamer

Berend uit: Meppel

08-03-2018

Wij zijn uiterst tevreden over het totale proces. Smaak water zou iets anders zijn, wat misschien ook zo zou kunnen zijn, maar proeven uiteindelijk geen verschil.
Zeepgebruik gaat omlaag. Douchen is heerlijk.
Er is een stroomaansluiting nodig, maar verbruik is minimaal. Stroomaansluiting is belangrijk voor het gecontroleerd spoelen van de installatie. Hoeven daar dus zelf niet bij na te denken. Alleen even letten op het bijvullen van het zout, maar dat is maar eens in de 2-3 maanden.
Hadden dit eerder moeten doen.

Dhr en mw uit: Noordscheschut

19-12-2017

We ontvingen hele goede informatie, alles werd duidelijk uitgelegd door de adviseur van BWC. In de showroom kregen we een rondleiding en werden we erg vriendelijk behandeld. En als we vragen hebben of zout willen bestellen staat de adviseur ons altijd vriendelijk te woord.

Carla uit: Leeuwarden

04-10-2017

We zijn er blij mee. Geen kalk meer in de wastafels etc.

Johannes uit: Heerenveen

02-10-2017

Cor uit: Nijmegen

25-09-2017

Henk uit: Zuidwolde

13-09-2017

Prima uitgevoerd nu al minder kalkaanslag

Dick uit: Almelo

07-09-2017
9,5

Gewoon Super, lekker douchen, weinig zeep gebruik en schoonmaken is nu ideaal.
Smaak water is stuk beter nu

T uit: Sneek

07-08-2017
9,8

Ik had eerst een andere waterontharder maar na problemen hiermee ben ik overgestapt naar BWC zij hebben keurig alles uitgelegd en ook de monteur heeft goed zijn werk gedaan. Ik heb nu eindelijk heerlijk zachtwater . Ben heel enthousiast over de kwaliteit die door dit bedrijf is geleverd

uit: Heerenveen

04-08-2017
9,8

zeer tevreden, leuke vriendelijke mensen die goed weten waar ze mee bezig zijn