Beoordelingen Busscher Serre Bouw

• Advies en verkoop 9,1
  • Nazorg en garantie 9,0

Tim uit: Utrecht

05-04-2019

ervaring:
Erg prettige ervaringen met zowel Martijn Busscher als zijn medewerkers. Er werd volop met ons meegedacht, en afspraken nagekomen. Monteurs kwamen zelfs op zaterdag de klus afmaken ipv de maandag er op. Goede kwaliteit, niks op aan te merken.

uit: Wijk bij Duurstede

29-03-2019

ervaring:
Ervaren, betrouwbare serrebouwers! Snelle levering en werken netjes en snel.

Robbert-Jan uit: Haastrecht

11-03-2019

Ervaring met: overige

ervaring:
Wij zijn zeer tevreden over onze aluminium pui. Deze is mooi op maat gemaakt en haalt buiten naar binnen. Busscher is een net en kundig bedrijf, dat onze wensen heeft verwezenlijkt.

uit: Muiden

9,6

ervaring:
We zijn heel goed geïnformeerd over de mogelijkheden, in meerdere gesprekken. De werkzaamheden zijn goed verlopen, ondanks het slechte winterweer waar we toen mee te maken hadden. Met het resultaat zijn we heel erg tevreden: een prachtige serre die heel professioneel is gebouwd, van mooi en degelijk materiaal. De nazorg was heel goed; kleine problemen zijn snel en blijvend verholpen. Het contact was heel plezierig, ook met de medewerkers.

Leonie uit: Utrecht

ervaring:
Wij zijn ontzettend tevreden over het meedenken vooraf, de snelheid van het werk, de bejegening door Arno, Jan Willem en Han, en het resultaat. Kortom, we zullen veel reclame maken voor Busscher.

Gerard uit: Ootmarsum

9,9

Ervaring met: overige

ervaring:
Wij hebben alleen maar goede ervaringen gehad met Busscher. Uitstekend advies gehad, soepel wanneer er toch nog iets veranderd moest worden in de opdracht en afspraken werden altijd nagekomen. Monteurs waren vakkundig en snel. Er was een klein krasje binnen in de ruit, maar volledige ruit werd compleet vervangen. samenvattend alleen maar lof voor Busscher Serrebouw en kan hen aan eenieder aanbevelen.

Ferdinand uit: Lrlystad

ervaring:
Busscher Serre Bouw is een betrouwbare en professionele organisatie met een team van medewerkers die passie hebben voor het bouwen van een kwaliteits serre. Twentse no-nonsense, vakkundigheid en het nakomen van afspraken alsmede de after-sales service staan voorop. Het eerste contact met Danielle & Martijn Busscher en vervolgens met werkvoorbereider Rob Ligtenberg was zeer plezierig en informatief. Over de prijs waren we het snel eens. Het installatie team werk zeer netjes en zorgvuldig. Kortom, wij zijn dan ook erg tevreden met de serre en de samenwerking met het Busscher team

Jos en Claudia uit: Gorssel

ervaring:
Wij kregen prima advies op maat, we wilden schuifdeuren, maar het zijn harmonicadeuren geworden, was zelfs voordeliger. We hebben ze nu een jaar en vorige zomer, vanaf maart goed ingewijd! We zijn er elke dag blij mee.
Heel mooi geworden! Vakmanschap, vriendelijkheid en betrouwbaarheid.

Martin uit: Utrechtse Heuvelrug

ervaring:
Uitstekend advies bij ontwerp. Behulpzaam bij maken van aantal keuzes in uitvoering. Efficiente bouw. Installatieberdrijf minder efficient en mindere communicatie. Afwerking (bijv stucwerk) kon soms beter. Bij kraanwerk serre boom en dakkapel geraakt. Prettige nazorg. Mooi resultaat. We genieten dagelijks vd serre

Martin uit: Enschede

Ervaring met: Houten serre

ervaring:
Fantastische serre met superieure materialen van Solarlux. Door houten binnenconstructie en Alu buiten afwerking heerlijke ruimte om in te verblijven met gemak van vouwdeuren wat weer veranda mogelijkheid geeft. Ook bij levering werden afspraken perfect nagekomen en onvolkomenheden vakkundig en snel opgelost