Beoordelingen Burolivemuziek.nl

Michelle

10-07-2018
8,5

Ervaring met: Bands

Op zeer korte termijn voor ons huwelijk nog een andere band kunnen regelen en nog een goede band ook, we hebben genoten!

Jeroen uit: Lonneker

09-07-2018

Ervaring met: Bands

Wij hebben zaterdag 07-07-2018 de band Woenderbaar bij ons op het Hill Billy veldfeest in Lonneker op bezoek gehad .
Wat een ongelooflijk enthousiaste , energieke, plezierige top band! Wij hebben met z'n allen enorm genoten! Een echte aanrader.
René gebeld , gevraagd om een leuke feest band.
Zelf niets hoeven te doen, alles wordt geregeld.... echt geweldig! Bedankt!

Stephan uit: Amsterdam

06-07-2018
9,7

Ervaring met: Bands

Wij hebben genoten van pianco en co tijdens onze avond. Rene heeft ons erg goed geholpen en deed zelfs een stapje extra toen dit nodig was. Wij zouden deze perfecte boeking niet hebben gehad zonder Rene. Ook Piano en Co is een aanrader. Wat een topband! De verzoekjes werden direct gespeeld en daarnaast zijn ze een voor een ook echte performers. Wij zullen ze zeker weer inhuren een volgende keer!

Rick uit: Lemmer

03-07-2018

Ervaring met: Bands

Onze ervaring met dit bedrijf is/was super. Ze waren heel snel met antwoorden via de mail en vooral heel duidelijk. Ze dachten goed mee en waren erg sociaal. Super ervaring.

H uit: Deinum

23-06-2018

Dave uit: Lommel

22-06-2018
7,8

marco uit: Beilen

18-06-2018

Ervaring met: Bands

Niks op aan te merken, top ervaring met een hele toffe band. ze mogen van ons weer komen.
(Schuurfeest Rheeveld)

Monique uit: Alkmaar

11-06-2018
9,7

Ervaring met: Bands

Voor ons personeelsfeest hebben wij de plussupportact geboekt. Echt een geweldig goede band!!

Joep uit: Sevenum

10-06-2018

Ervaring met: Artiesten

Aukje uit: Kollum

10-06-2018

Ervaring met: Bands

Op zeer korte termijn heeft Burolivemuziek.nl ons geholpen aan een fantastische band, TimeMaud, voor ons huwelijksfeest. René heeft ons goed advies gegeven bij onze zoektocht naar een band, de communicatie was zeer goed en het was heel snel geregeld. Top! Bedankt en wij weten jullie zeker weer te vinden voor in de toekomst. Groet Aukje