Beoordelingen Buro voor Fysieke Arbeid

• Tevredenheid 9,2

Henk uit: sint-Oedenrode

16-12-2014
7,0

De cursus moet in te korte tijd

Oscar uit: Amersfoort

09-12-2014

De samenwerking met Bureau Fysieke Arbeid is Groter dan het woord aangeeft. Prettige en snelle samenwerking leid dan ook tot een succes. Kortom Aanrader!!

Ton uit: s,Heerenhoek

01-12-2014

goede ervaring, zij houden het niveau super hoog. wanneer je een diploma krijgt, heb je deze bij hun ook verdient, een opleiding van BFA staat heel goed op je cv,

Groet Ton

Dick uit: Almere

25-11-2014

Goede opleiding met hele goede coaches. Die op een enthousiaste manier hun kennis overdragen. Top, Top, Top!!!!

Joop uit: Nispen

25-11-2014

Was een hele leervolle en mooie ervaring. Aanrader voor iedereen en een goede aanvulling op de functie

Jos uit: Utrecht

21-11-2014

Zowel Ewout Brehm als Berlinda Rook zijn deskundige adviseurs op het gebied van arbeidsmotoriek en werkinrichting: ze weten de theorie in praktijk om te zetten.

Berlinda weet met haar trainingswijze iedereen te betrekken. Een dikke tien voor het direct onthouden van de voornamen van alle participanten, werkelijk een wonder.

Zeynep uit: Eindhoven

13-11-2014
9,7

We hebben sinds kort een opleiding over fysieke belasting het inhoud en het bewustmaken van bewegingen is super. Stilstaan bij het gene wat je doet waardoor alles vanzelf sprekekend wordt. Een super opleiding.

joke uit: alphen aan de rijn

13-11-2014
9,6

Ik ben een schakel tussen medewerkers en bfa. Bfa weet de medewerkers duidelijk te maken waar de problematiek vandaan komt. De door bfa opgeleide coaches sluiten hier ook goed op aan. Zoals bfa werkt kan ik elk bedrijf aanbevelen.

Vivianne uit: Leopoldsburg (Belgie)

12-11-2014

Een erg deskundig man geeft ons momenteel een training. Hij doet geeft een erg gemotiveerde indruk en ik ervaar dat hij ons met al zijn kennis en kunde gaat ondersteunen om op alle vlakken verbeteringen bij te brengen zowel in motoriek, tactiek als strategisch in onze organisatie

Annemarie uit: Dordrecht

12-11-2014

Sluit compleet aan bij wat er op de werkvloer nodig is.
Wensen zijn bespreekbaar