Beoordelingen Bundles.nl

• Service 8,9
  • Duurzaamheid 8,9

Lisa uit: Amsterdam

Ervaring met: Wassen

Top initiatief, mooie producten en fijne service.

David uit: Amsterdam

Ervaring met: Wassen

Ik ben zeer tevreden. Bezorging ging erg voorspoedig en zij waren erg vriendelijk en het wassen gaat ook erg gemakkelijk. De aansluiting was zo geregeld en de machine werkt top (en is nagenoeg geruisloos). Mochten jullie binnenkort met een app komen waar ik mijn wassen kan meten en advies kan krijgen, zou dat helemaal top zijn!

Sophie uit: Amsterdam

9,5

Ervaring met: Wassen

Ik ben helemaal blij! De wasmachine werd bij mij thuis afgeleverd én aangesloten (handig, want ik ben niet zo technisch). Goede service dus. En toen ik belde met een vraag, werd ik ook erg vriendelijk te woord gestaan.

Bundles is echt een aanrader voor iedereen die duurzaamheid belangrijk vindt :)

Barbara uit: Amstelveen

Mel uit: Amstelveen

Ervaring met: Wassen, Drogen, Vaatwassen

Evi uit: Delfgauw

Ervaring met: Wassen

Onze wasmachine was gesneuveld en ik wilde geen nieuw goedkoop apparaat kopen dat maar een jaar of 2 mee zou gaan. bundels was de perfecte oplossing! ze hebben de oude machine afgevoerd en de nieuwe boven voor ons aangesloten. De wasmachine is zuinig, stil en heeft een super grote trommel waardoor ik minder wasjes hoef te draaien. Ik word er blij van!

erica uit: amsterdam

Ervaring met: Wassen, Vaatwassen

Het idee om op lange termijn echt circulair bezig te zijn spreekt mij aan! Ik wilde oude maar nog werkende wasmachines nooit inruilen voor een zuiniger apparaat omdat mij dat nog milieubelastender leek. Die zorg is nu weg, omdat ik weet dat gebruikte machines zorgvuldig hergebruikt worden. En hoe heerlijk is het niet om met die zware apparaten te hoeven slepen! Alles wordt geïnstalleerd en bij defecten hoef je maar te bellen en ze staan klaar. Top!

Jeffrey uit: Deventer

Ervaring met: Wassen

Goede service en een Miele betalen per maand is voor ons voordelig. Aanrader.

Hanneke uit: Bloemendaal

9,5

Ervaring met: Wassen

Zeer duidelijke en snelle informatie voorziening.
Fijn om zo toch gebruik te kunnen maken van een verantwoorde wasmachine.
Het feit dat bundles deels op goed vertrouwen moet bouwen vind ik lef hebben en een extra reden om dit duurzame initiatief te ondersteunen.

Charlotte uit: Doetinchem

Ervaring met: Wassen, Vaatwassen

Ik ben zeer tevreden, goede vriendelijke service, fijne apparaten (super-de-luxe). Ik zou bundles asn iedereen aanbevelen en dat doe ik dan ook.