Beoordelingen Bundles.nl

• Duurzaamheid 8,9

Valley Beta uit: Hoofddorp

02-01-2017

Ervaring met: Vaatwassen

Vaatwasser van goede kwaliteit maar programma's duren over algemeen lang waardoor gebruikt in horeca omgeving soms uitdagend is. Back-office goed geregeld.

Mik uit: Achtmaal

02-01-2017

Ervaring met: Wassen, Drogen

Alles perfect geregeld & laat mij 'n stuk bewuster omgaan met wassen/drogen & de belasting voor 't milieu...

Rob uit: Hoofddorp

7,3

Ervaring met: Wassen

Ik ben aangesloten omdat ik het concept wil ondersteunen, en ik geloof in een toekomst waarin we betalen voor prestatie van producten en diensten.

Verder is het een gewone wasmachine die goed werkt. Prijs is gewoon nog veel hoger in vergelijking met wanneer ik een wasmachine koop. Door het abonnement betaal je namelijk binnen 6 jaar de hele machine terwijl die makkelijk 15 jaar meegaat.

Daarnaast wordt er op duurzaamheid nog weinig gedaan. Miele wil de apparaten nog steeds verkopen (in dit geval niet aan mij, maar aan Bundles) en dat bevordert niet de circulariteit.

Als de 2 bovenstaande elementen (prijs en circulariteit) de komende jaren niet verbeteren, weet ik niet zeker of ik klant zal blijven.

Zoals gezegd, conceptueel heel mooi, en geloof ik er in, alleen het moet wel écht circulair worden, en op een bepaald moment kunnen concurreren op prijs.

Christiaan uit: Lopikerkapel

9,5

Michael uit: Den Haag

Ervaring met: Wassen, Drogen, Vaatwassen

Heerlijk ontspannen!

Margo uit: Lelydtad

Ervaring met: Wassen

Ik ben dik tevreden, schone was, weinig energieverbruik, helemaal top!

Margo uit: Lelydtad

Ervaring met: Wassen

Ik ben dik tevreden, schone was, weinig energieverbruik, helemaal top!

Gabriella

Ervaring met: Wassen

Fijn .klantvriendelijk en top service!!

Wim uit: Apeldoorn

7,0

Ervaring met: Wassen, Drogen

Mijn totale oordel wordt minder positief om meerdere redenen:
1. De factuur komt, zonder dat er kan worden nagegaan of deze ook daadwerkelijk klopt
2. De app werd te laat gevuld en is nu helemaal niet meer te bereiken.

Henri uit: Bergen op Zoom