Beoordelingen Bundles.nl

• Duurzaamheid 8,9

Rob uit: Vlissingen

25-10-2018

Ervaring met: Koffie

Zeer goede service ook qua levering van de koffiebonen. Zeer kwalitatief uitstekend werkende koffiemachine.

Maryam uit: Amsterdam

Ervaring met: Koffie

Heerlijke koffie, super-gemakkelijk en fijn apparaat met intuïtieve user interface. Wij houden ook bijzonder van de cappuccino's uit de Siemens die lekker gemixt zijn met de koffie en een ideale schuimdichtheid geven. Dat is persoonlijk natuurlijk, maar de service en klantvriendelijkheid van Bundles maken het voor ons echt af!

John uit: ROTTERDAM

Ervaring met: Koffie

Alles verloopt prima op tijd nieuwe verse koffie vriendelijke service
Erg tevreden

Hans uit: Amstelveen

Ervaring met: Wassen, Koffie

Prima bedrijf met mooie foto’s op de website, zodat ook ouderen de doelstellingen begrijpen. Over service: alle apparaten zijn nog heel dus daar kan ik niets over zeggen

Annemie uit: Appelscha

Ervaring met: Koffie

Een mooie combinatie van lekkere koffie en duurzaamheid. Het is in het belang van de leverancier dat het apparaat niet kapot gaat en de koffie is fairchain. Wij hebben er elke dag plezier van en de mensen van Bundles zijn vriendelijk en attent. Kortom: geen minpunten. Een aanrader.

Paul uit: Utrecht

7,8

Ervaring met: Koffie

Tevreden met het concept en het apparaat, jammer is dat de frequente bezorging van 750 gr koffiebonen (in een stedelijke omgeving) met een bestelbus wordt gedaan. Dat vind ik nog wel een aandachtspuntje. Bijv fietskoerier?

Ria uit: Stompwijk

23-10-2018

Ervaring met: Wassen, Koffie

Ik heb in het begin moeten vragen om koffiebonen.
Misschien bij het invullen van het aantal kopjes koffie afname ook vragen of klanten nog iets nodig hebben b.v ontkalk tabletten, reinigingstabletten en/ of britta filter, zodat dat op gestuurd kan worden en wij het tijdig kunnen gebruiken.

Arno uit: Breda

23-10-2018

Ervaring met: Drogen, Koffie

Fijne persoonlijke service.
Koffieabbo is handig en als je niet teveel koffie drinkt voordelig.
Je krijgt mooi op tijd koffie thuisgestuurd zodat je nooit zonder zit.
Ik hoop dat het assortiment van merken en apparaten in de toekomst nog uitgebreid wordt

Zhujing uit: Amsterdam

19-10-2018

Ervaring met: Wassen

In general it's a good service. Only I found the web app isn't user-friendly. E.g: "Verbruik" doesn't show any usage information so far; and it doesn't have English.

Eric uit: Hoogezand

13-10-2018

Ervaring met: Wassen

Dikke prima binnen n week had ik mn machine goed aangesloten en geprogrammeerd. Wij zijn zeeer tevreden en bevelen t van harte aan .