Beoordelingen Bundles.nl

19-03-2019

Riekie uit: Aalten

19-03-2019

Ervaring met: Koffie

Wij hebben het apparaat sinds eind januari en zijn hier thuis grote koffie drinkers, het is goeie kwaliteit koffie en ze leveren een hele goeie service niks te klagen ik zeg ga zo door

Henk uit: Haaksbergen

17-03-2019

Ervaring met: Koffie

Heerlijke koffie, erg fijn en gemakkelijk apparaat, zonder meer prima en aan te raden service. We drinken inmiddels meer dan we ooit deden, aangezien mijn vrouw nu over is gegaan op cappuccino's - dus ik denk dat we moeten switchen naar "De Liefhebber"....

ibrahim uit: rotterdam

22-02-2019

Ervaring met: Drogen, Koffie

super bedrijf geweldig

Judith uit: Utrecht

21-02-2019
9,5

Ervaring met: Wassen, Vaatwassen

Sinds kort bij Bundles ook een vaatwasser gehuurd. De aparaten zijn nagenoeg geluidloos. Fijn! Service is prima en ik ben gewoon erg tevreden.

Patricia uit: Spijkenisse

19-02-2019

Ervaring met: Koffie

Na even wachten op de koffiemachine zijn wij zeer tevreden over contact met al onze vragen. We werden goed geholpen en op de hoogte gehouden.
Ga zo door echt super nu gaan wij lekker genieten van heerlijke koffie.

Mary uit: Zoetermeer

12-02-2019

Ervaring met: Wassen, Drogen

Ik ben enorm tevreden met Bundles.
Wasmachine werkt naar behoren en ik hou van de merk Miele. Uiteindelijk hebben we ook een droger via bundles aangeschaft. Service is top en duurzaamheid is goed.

Eddy uit: Enschede

03-02-2019

Ervaring met: Wassen

Ben erg tevreden met de wasmachine en alles is wasgoed komt er schoon uit dat was wel eens anders met mijn oude wasmachine.
De wasmachine er stil ook daar moest ik wel even aan wennen. Dus ben super tevreden met Bundels.

Martijn uit: amsterdam

17-01-2019

Ervaring met: Koffie

tot nu toe alleen maar positief! erg lekkere koffie, met veel keuze in smaak. Apparaat werkt tot nu toe zonder enig probleem.

A. G. uit: Amsterdam

24-12-2018
9,5

Ervaring met: Wassen, Drogen

Super machines, kreeg twee nieuwe. Bij de eerste wasbeurt ben ik een paar keer wezen kijken omdat ik dacht dat de machine het niet deed. Ik ben mijn oude siemens apparaten gewend en die maakten veel lawaai zodat ik wist dat de boel draaide. Verder geen klachten alles komt er super schoon, en droog, uit.